Kerron tässä nyt miten minä puhdistan päivittäin ihoani. Minulla on paljon finnejä (yksittäisiä, tai sitten tosi vanhoja) leuassa, poskissa, nenässä ja otsassa. Olen yrittänyt todella kauan taistella niitä vastaan. Olenhan vasta 14 vuotias.
Pahemmat, uudet, isoimmat finnit olen nyt pitänyt loitolla, mutta vielä tarvitsen apua jääneisiin finneihin! Ne saa peitettyä esim. peitepuikolla, mutta ei kaikkia. Haluaisin niistä silti eroon. Vinkkejä, apua?
Mutta näin puhdistan ihoni:
- Aamulla herätessäni, käyn WC:ssa, ja pissaan paperin päälle. Pyyhin aamuvirtsani naamaani. Se ei haise, kun se kuivuu. Teen tämän vain kerran päivässä, vain aamuisin.
- Iltapäivällä/illalla otan ns "suolakasvonaamion". Liu'utan suolaa veteen, ja laitan sen naamaani.
- Illalla, ennen nukkumaan menoa, pesen kasvoni ihanvain LIDLIN Cien merkkisellä suihkugeelillä, sillä sen pitäisi palautata ihon pH-arvo.
Tämän illan pesun jälkeen, vielä ennen nukkumaan menoa laita Basiron AC % prosenttista naamaani.
Silti minulla on finnejä. Auttakaa, kiitos =).
TÄSSÄ MINUN PUHDISTUS, APUA?
m.mojsa
4
287
Vastaukset
- Sairas paedofiili
Kyllä se saatana haisee varsinkin jos aamulla sen teet.
Älä käytä lidlin tuotteita, vähän niinkuin käyttäisi euroshopperia naamaansa. Kysäise laatutuotetta apteekista.
MIKÄ HELVETIN SUOLANAAMIO, peset sen naaman vedellä - _laikku_
kai myös kosteutat ihoa huolellisesti aamuin ja illoin ?
- kurttuuu
Kosteutus puuttuu, se on kaikkein tärkein!!! Itrse pilasin nurempana kasvoni liian kuivattavilla tuotteilla (ja auringolla), nyt näytän 40v vaikka olen 30.
- Anonyymi
Sä oot ihan sekasin jos kuses laitat naamaas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.595668- 1024770
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3902832Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s871334Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3391110- 65941
- 28903
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46866Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52829