Kerron tässä nyt miten minä puhdistan päivittäin ihoani. Minulla on paljon finnejä (yksittäisiä, tai sitten tosi vanhoja) leuassa, poskissa, nenässä ja otsassa. Olen yrittänyt todella kauan taistella niitä vastaan. Olenhan vasta 14 vuotias.
Pahemmat, uudet, isoimmat finnit olen nyt pitänyt loitolla, mutta vielä tarvitsen apua jääneisiin finneihin! Ne saa peitettyä esim. peitepuikolla, mutta ei kaikkia. Haluaisin niistä silti eroon. Vinkkejä, apua?
Mutta näin puhdistan ihoni:
- Aamulla herätessäni, käyn WC:ssa, ja pissaan paperin päälle. Pyyhin aamuvirtsani naamaani. Se ei haise, kun se kuivuu. Teen tämän vain kerran päivässä, vain aamuisin.
- Iltapäivällä/illalla otan ns "suolakasvonaamion". Liu'utan suolaa veteen, ja laitan sen naamaani.
- Illalla, ennen nukkumaan menoa, pesen kasvoni ihanvain LIDLIN Cien merkkisellä suihkugeelillä, sillä sen pitäisi palautata ihon pH-arvo.
Tämän illan pesun jälkeen, vielä ennen nukkumaan menoa laita Basiron AC % prosenttista naamaani.
Silti minulla on finnejä. Auttakaa, kiitos =).
TÄSSÄ MINUN PUHDISTUS, APUA?
m.mojsa
4
298
Vastaukset
- Sairas paedofiili
Kyllä se saatana haisee varsinkin jos aamulla sen teet.
Älä käytä lidlin tuotteita, vähän niinkuin käyttäisi euroshopperia naamaansa. Kysäise laatutuotetta apteekista.
MIKÄ HELVETIN SUOLANAAMIO, peset sen naaman vedellä - _laikku_
kai myös kosteutat ihoa huolellisesti aamuin ja illoin ?
- kurttuuu
Kosteutus puuttuu, se on kaikkein tärkein!!! Itrse pilasin nurempana kasvoni liian kuivattavilla tuotteilla (ja auringolla), nyt näytän 40v vaikka olen 30.
- Anonyymi
Sä oot ihan sekasin jos kuses laitat naamaas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354203- 552915
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462828- 302603
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3242551- 382129
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541875Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527