Kerron tässä nyt miten minä puhdistan päivittäin ihoani. Minulla on paljon finnejä (yksittäisiä, tai sitten tosi vanhoja) leuassa, poskissa, nenässä ja otsassa. Olen yrittänyt todella kauan taistella niitä vastaan. Olenhan vasta 14 vuotias.
Pahemmat, uudet, isoimmat finnit olen nyt pitänyt loitolla, mutta vielä tarvitsen apua jääneisiin finneihin! Ne saa peitettyä esim. peitepuikolla, mutta ei kaikkia. Haluaisin niistä silti eroon. Vinkkejä, apua?
Mutta näin puhdistan ihoni:
- Aamulla herätessäni, käyn WC:ssa, ja pissaan paperin päälle. Pyyhin aamuvirtsani naamaani. Se ei haise, kun se kuivuu. Teen tämän vain kerran päivässä, vain aamuisin.
- Iltapäivällä/illalla otan ns "suolakasvonaamion". Liu'utan suolaa veteen, ja laitan sen naamaani.
- Illalla, ennen nukkumaan menoa, pesen kasvoni ihanvain LIDLIN Cien merkkisellä suihkugeelillä, sillä sen pitäisi palautata ihon pH-arvo.
Tämän illan pesun jälkeen, vielä ennen nukkumaan menoa laita Basiron AC % prosenttista naamaani.
Silti minulla on finnejä. Auttakaa, kiitos =).
TÄSSÄ MINUN PUHDISTUS, APUA?
m.mojsa
4
293
Vastaukset
- Sairas paedofiili
Kyllä se saatana haisee varsinkin jos aamulla sen teet.
Älä käytä lidlin tuotteita, vähän niinkuin käyttäisi euroshopperia naamaansa. Kysäise laatutuotetta apteekista.
MIKÄ HELVETIN SUOLANAAMIO, peset sen naaman vedellä - _laikku_
kai myös kosteutat ihoa huolellisesti aamuin ja illoin ?
- kurttuuu
Kosteutus puuttuu, se on kaikkein tärkein!!! Itrse pilasin nurempana kasvoni liian kuivattavilla tuotteilla (ja auringolla), nyt näytän 40v vaikka olen 30.
- Anonyymi
Sä oot ihan sekasin jos kuses laitat naamaas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377