Kerron tässä nyt miten minä puhdistan päivittäin ihoani. Minulla on paljon finnejä (yksittäisiä, tai sitten tosi vanhoja) leuassa, poskissa, nenässä ja otsassa. Olen yrittänyt todella kauan taistella niitä vastaan. Olenhan vasta 14 vuotias.
Pahemmat, uudet, isoimmat finnit olen nyt pitänyt loitolla, mutta vielä tarvitsen apua jääneisiin finneihin! Ne saa peitettyä esim. peitepuikolla, mutta ei kaikkia. Haluaisin niistä silti eroon. Vinkkejä, apua?
Mutta näin puhdistan ihoni:
- Aamulla herätessäni, käyn WC:ssa, ja pissaan paperin päälle. Pyyhin aamuvirtsani naamaani. Se ei haise, kun se kuivuu. Teen tämän vain kerran päivässä, vain aamuisin.
- Iltapäivällä/illalla otan ns "suolakasvonaamion". Liu'utan suolaa veteen, ja laitan sen naamaani.
- Illalla, ennen nukkumaan menoa, pesen kasvoni ihanvain LIDLIN Cien merkkisellä suihkugeelillä, sillä sen pitäisi palautata ihon pH-arvo.
Tämän illan pesun jälkeen, vielä ennen nukkumaan menoa laita Basiron AC % prosenttista naamaani.
Silti minulla on finnejä. Auttakaa, kiitos =).
TÄSSÄ MINUN PUHDISTUS, APUA?
m.mojsa
4
326
Vastaukset
- Sairas paedofiili
Kyllä se saatana haisee varsinkin jos aamulla sen teet.
Älä käytä lidlin tuotteita, vähän niinkuin käyttäisi euroshopperia naamaansa. Kysäise laatutuotetta apteekista.
MIKÄ HELVETIN SUOLANAAMIO, peset sen naaman vedellä - _laikku_
kai myös kosteutat ihoa huolellisesti aamuin ja illoin ?
- kurttuuu
Kosteutus puuttuu, se on kaikkein tärkein!!! Itrse pilasin nurempana kasvoni liian kuivattavilla tuotteilla (ja auringolla), nyt näytän 40v vaikka olen 30.
- Anonyymi
Sä oot ihan sekasin jos kuses laitat naamaas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648