Minulla on teräväpiirtona kuvattu kotielokuva, jossa puhutaan osin vierasta kieltä,
joten siinä on siis tekstitys. Sukulaiseni on pakannut sen Matroska (.mkv) tiedostosäilöön. Olen purkanut tiedostot säilöstä pois, ja nyt pitäisi yhdistää tekstitystiedosto, .h264-muotoinen video ja ääni (aac) yhdeksi .avi tiedostoksi, jota voin toistaa Blu-Ray soittimelta usb-tikulta. Millä ihmeen ohjelmalla tämä onnistuisuisi laatua heikentämättä? Muun muassa avidemuxilla olen koettanut tätä tehdä, mutta resoluutio on pienentynyt ja kuvaan tullut "rakeita". Olen muuntanut .mkv tiedoston myös MKV Files Creatorilla .aviksi, jolloin Blu-Ray soittimeni on pystynyt soittamaan kuvaa oikeassa resoluutiossa ja teräväpiirtona.
MUTTA!! Tekstitys ei nyt näy, ja ääni ei kuulu, koska soittimeni ei tue aac muotoa äänelle. Minun pitäisi siis muuntaa myös ääni vaikka mp2 muotoon.
Ohjelma tiedostojen yhdistämiseen
roskapostirobotti13
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693