Minulla on teräväpiirtona kuvattu kotielokuva, jossa puhutaan osin vierasta kieltä,
joten siinä on siis tekstitys. Sukulaiseni on pakannut sen Matroska (.mkv) tiedostosäilöön. Olen purkanut tiedostot säilöstä pois, ja nyt pitäisi yhdistää tekstitystiedosto, .h264-muotoinen video ja ääni (aac) yhdeksi .avi tiedostoksi, jota voin toistaa Blu-Ray soittimelta usb-tikulta. Millä ihmeen ohjelmalla tämä onnistuisuisi laatua heikentämättä? Muun muassa avidemuxilla olen koettanut tätä tehdä, mutta resoluutio on pienentynyt ja kuvaan tullut "rakeita". Olen muuntanut .mkv tiedoston myös MKV Files Creatorilla .aviksi, jolloin Blu-Ray soittimeni on pystynyt soittamaan kuvaa oikeassa resoluutiossa ja teräväpiirtona.
MUTTA!! Tekstitys ei nyt näy, ja ääni ei kuulu, koska soittimeni ei tue aac muotoa äänelle. Minun pitäisi siis muuntaa myös ääni vaikka mp2 muotoon.
Ohjelma tiedostojen yhdistämiseen
roskapostirobotti13
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627