Alkoholi alkaa saada otetta minusta. Viime viikkona join 2 päivää lukuuottamatta
joka päivä. Olen yksinäinen mies. Parhaat "ystäväni" ovat eräs alkoholisoitunut minua vanhempi mies ja toinen siskoistani.
Olen menettänyt kiinnostukseni koko elämään. Tuntuu, että olen vankilassa,
seinät tuntuu kaatuvan päälle, kun olen yksin kotonani kerrostalossa,
jossa on pahviseinät. En haluaisi asua tässä paikassa, mutta ei ole paljoa
vaihtoehtoja. Rankat pettymykset ihmis-suhteissa ovat kovettaneet ja kyynistäneet minua. En halua kertoa kaikkea, sillä tätäkin palstaa lukee moni, eikä itsensä verille ruotiminen auta mitään. Mietin vain, miksi minulle kävi näin? Olen aina ollut kiltti ihminen ja ehkä vähän liian herkkä tähän kovaan maailmaan.
Jos jaksan elää syksyyn asti, kerron lisää.
Olen luisumassa
elämän syrjään...
2
132
Vastaukset
- Degliderin
Tervetuloa suomeen. Tämä tosin pätee vain jos olet mies.
- Degliderin
Ei muuta kun ota se leijona käteen ja ala voimistella. Saat ees jotain tyydytystä elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483