Olen harrastanut poikaystäväni kanssa seksiä lähes joka päivä.. En käytä ehkäisyä, ja raskaustesti näytti haaleaa viivaa kolme kertaa, kuitenkin kun tein testin labrassa, niin negaa näytti? Mitä tämä on? Tänään tullut tiputteluvuotoa, ja olemme harrastaneet seksiä kokoajan melkein n. kuukauden ajan...
15v ja raskaana(ko)
8
274
Vastaukset
- sanna155
JA SITTEN VIELÄ,vastatkaa hei tähän, JOS olen raskaana,kun en tiedä, voiko alkoholi jo olla tehnyt osansa tähän? =((
- zaaaa
Hyvä homma, jatka samaa rataa. Turha sitä ehkäisyä on käyttää :) Otetaan ne lapset heti kotiin kun mahdollista.
- antonpanton
Vitu kusipää, käytä ehkäisyy
- misa90
Onko muuten jollain kokemusta haaleista viivoista?
- sanna155
Voisiko joku pliis vastata noihin mun kysymyksiin ?=(((
- juliaaaa_
No olet kyllä raskaana!!!!
- fdsffsffsf
No ensinnäkin jos et halua raskaaksi niin hanki e-pillerit niin on vähän turvallisempaa toi seksin harrastaminen jos sitä on kerta pakko harrastaa.
Odota viikko ja tee uusi testi kotona.
Toivonmukaan et ole raskaana ja otat oppia vähän että mitä "pikku" seurauksia seksin harrastamisesta voi tulla. - LapsiKeh
Jos labrassa näyttää negatiivista niin ei silloin pitäisi olla raskaana. Voit kysyä lääkäriltäkin!
Ja jos selviää, että olet esi 3. viikolla raskaana ja olet käyttänyt alkoholia tänä aikana enemmän tai vähemmän niin on mahdollista, että alkoholi on vaikuttanut lapsen keskushermoston kehitykseen. Juttele lääkärisi kanssa. Ensin kannattaa selvittää oletko edes raskaana. Jos olet kannattaa varautua mahdolliseen erityislapsen saantiin. Muista, että erityislapsi ei ole kirous vaan siunaus siinä, missä "normaali" lapsikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2192910Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1712546Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061182Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321082Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831045- 681038
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2791002Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka335982Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20929Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22778