Mikä maksaa kehä 3:n tietöissä?

Hermot jo kireällä

Tuleeko ne kehä kolmosen tietyöt ikinä valmiiksi? Päivästä toiseen saa junnata ruuhkassa ja liikennevaloissa ja harvakseltaan saattaa yksittäinen tietyömies näkyä jossain kupsuttelemassa hiekkakasaa. Tässäkö nyt on sitä suomalaista ahkeraa ja tehokasta työnteon kulttuuria sitten.

5

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v4

      Hätäily ei auta, vertaa vaikka Turun moottoritien rakentamista. Jälkeen päin on riittänyt korjaamista.

      • Lapio kourassa

        Voi olla, että varsinaiset työt tehdään pääasiassa öisin, jolloin niistä on liikenteelle vähiten haittaa. Päiväsaikaan ei tietenkään näy muuta kuin tyhjä työmaa ja seuraavan yön hommia miettivä yksinäinen pomomies.


    • iisakin kirkkoa

      Kyllä kai joo, Hämeenlinnanväyläkin on kuin joku formuzikaaneita täynnä oleva perunapelto usean kilometrin matkalta, on siinä päivittäin mukava madella. Vielä puolivuotta saattaa kestää myllerrystä. Tosiaan ei siellä ketään näy hommissa, zikaanit välillä vaihtuvat toiseen paikaan, en kyllä ymmärrä miksi niitä siellä on.

      • sdjfksjöflkjslöajk

        Jos shikaanit vaihtavat paikkaa, niin ei ne sitä itsekseen. tee.

        Et sinä siellä varmaankaan koko ajan ole vahtimassa, joten "ketään ei näy hommissa" koskee vain lyhyttä tovia kahdesti päivässä. Itse asiassa työporukka väilyy sepelikasan takana hiljaa ja odottaa kun sinä olet mennyt ohi, siten ne tulee sieltä esiin ja jatkavat töitä. Kiäh-kiäh, meitpäs lankaan!


        Mikä ihme siinä on, kun mitään ei siedetä? Käytkää töissä naapurissanne.


    • ss

      Tässä on sairaan kilpailutuksen tulos tuokin kehä 3 tie urakkaa tehdään niin halvalla että alkaa olla vaikeuksia löytää tekijöitä mitä olen kuullut moni yrittäjä on kiertäny tuon urakan kaukaa joten älkää olko yllättyneitä jos tuotakin tienpätkää korjataan parin vuoden päästä halvalla kun ei saa hyvää tällä hetkellä siellä on töissä virolaiset vuokratyömiehet ja jyväjemmareiden traktorit ja kaivinkoneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe