Yritin tuossa googlettaa että olisikohan kissalle parempi sellainen korotettu ruokakuppi kuin normaali ruokakuppi? Koirille korotettu kuppi kyllä aiheuttaa jotai vatsalaukun hiertymääkiertymää mutta en sitten tiedä onko kissoilla yhtään sama juttu :D Help please~
Kissalle paras ruokakuppi?
4
1084
Vastaukset
- suonsielmä
Siis täh? enpähän ole ikipäivänä moisesta kuullut. Eiköhän ne kaikki muut eläimille tarkoitetut paitsi muoviset kupit ole ihan ok, olipa minkä näköinen ja kokoinen tahansa
- Mousha
no siis niin - mutta kuulemma tekee kissojen niskoille hyvää kun ei tarvi kyyryssä syödä sitä ruokaa
- acvkissakäveleeh
syöhän ne kyyryssä luonnossakin saaliinsa. Se on ihan luonnollinen ruokailutapa ja tuskin ne niskat siitä rikki menee että kissa syö lattiatasolta.
- MeiränLaumanKokemus
Meillä ainakaan korkeareunaiset kupit ei ole yhtä suosittuja kuin laveat ja matalat. En tiedä mikä korkeissa kupeissa on, tuleeko viikset vastaan vai tuntuuko ahtaalta jos se peittää liikaa näköalaa mutta matalista kipoista ruokakin katoaa varmemmin kun se on siitä helpompi syödä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358