KUKA OLISI USKONUT
SUOMEEN KATAISEN JOHTMA SOSIALISTIHALLITUS
5
<50
Vastaukset
- itäsuomi
Minä en ole varma asiasta vieläkään. Ei Katainen hyväksy vasureita. Ja siitä demarit saavat tekosyyn heittää Kataisen yli laidan. Tuomioja on tätä jo väläytellytkin.
Ja jos näin käy, minäkin persuja äänestäneenä odotan Soinilta ainakin ulostuloa ja selitystä.
Ei hän eikä Suomi pysty kaatamaan EU: n tukipaketteja. Ne sortuvat omaan mahdottomuuteensa.
Mutta Soinilla on vastuu myös äänestäjilleen. Kaikki eivät ole äänestäneet hänen puoluettaan pelkästään tukipakettien vuoksi. - EI KIITOS
ME PERSUT SAIMME JO TARPEEKSI KOKOOMUSMEDIAN GALLUP MANIPULONNISTA, PARJAAMISESTA JA LIKASANKOJOURNALISMISTA...
EI TÄLLAISEN JÄTEKAIVOPUOLUEEN KANSSA VOI MENNÄ HALLITUKSEEN- itäsuomi
Tarkoitinkin demarien, vasurien, KD ja RKP: n kanssa, keskusta ei varmaan lähde mukaan. Vaan mistäs senkään tietää.
Mutta kaikki on nyt kiinni demareista.
- Isohätä
Suuri hätä keinot keksii tai jonkin sortin hätäratkaisun, jolla ei pitkälle mennä.
- likinäköistä touhua.
Katainen antoi 2 miljardia. Koko eurooppa yksityistetään. Sitä se markkinatalous teetättää. Kapina siitä tulee koska kreikassakin ensimmäisen ahneimat rosvoo parhaimat päältä ja halvalla. Näin kävi neuvostoliitossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141349Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1791257Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1421143Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 133925
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66827Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47822- 68784
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776