siinä pienessä huoneessa tänään, moiskauttanut pusun huulillesi?
ps. unelmoin siitä ainakin sitten unessani, kunhan menen nukkumaan.....
mitäs sanot? jos olisin.....
17
414
Vastaukset
- :)
Mä oisin saattanu pyörtyä jos se yks ois moiskauttanut.
- naiselta miehelle
ihanasti sanottu! unelmoimpa siitä hetkestä sitten unessanija toivon että hänellekin se hetki uneen saapuu.....
Hyvää yötä - mieheltä naiselle
ite olisin halannut sua, sitä mietinkin mutta rohkeus petti, suukkoon olisin vastannut hellän kiihkeästi vaikkakin iloisesti yllättyneenä
hyvää yötä, suudellaan unissamme yhteen kietoutuneina:)- s....
näin teimme viime yön unessa... heräsin hymyillen enkä olisi halunnut herätä.
- naiselta miehelle
hehkuu.....polttaa,polttaa.....
mutta nyt nukkumaan ihanaan uneen.....- mieheltä naiselle
uneen, sinne minäkin menen ja toivon näkeväni sut siellä
tämähän on vasta alkua mutta jo nyt tiedän että sut haluan...
- s....
..joku riisui multa housut viime yönä unessa, siihen heräsin, se oli nopea herätys
(ei viittaa vuoteen 2008) vaan viime yöhän- Yhym, olitko
märkä 'sieltä' kun heräsit unesta?
- -----
-------
- naiselta miehelle
no niin uni ei sitten tullutkaan, jostain syystä.....
liian paljon mietittävää..... - naiselta miehelle
hehkuu se 60w ja polttaa..... mutta kahta lamppua ei kannata Joka Päivä ottaa
- Ja tuo
oli kai viesti, jossa on ainakin kaksi vihjettä... Hmm... 60w, ei kai viittaa ikään, jo viittaa niin ei lähellekään täsmää... Joka Päivä, onko nimikirjaimet JP, sekään ei täsmää...
Ei ollutkaan mulle tämä... - naiselta miehelle
ikävä on myöskin wc;ssä käydä jos lamppu ei toimi mutta vielä ikävämpi on Jos sua en nää ja nyt kun en nää laittasit mulle edes viestiä luuriin tai jonnekin muualle kuin tänne haluaisin jutella sun kanssa kahden kesken
- mieheltä naiselle
jos olisitkin eräs hän, jota ajattelen koko ajan kun taisin ihan tosissani ihastua, ja haluaisin myös jutella kahden kesken. onko muuten juteltu kahden kesken ja jos on niin koska viimeksi?
- naiselta miehelle
oli se perjantainkin jääkiekko matsi hyvä, mutta seura oli vielä parempi
en huomannutkaan sulle kertoa sitä tuossa olikohan se puoli kolmen nurkilla.
sulla oli johonkin kiire tuossa varttia vaille kolme- mieheltä naiselle
En muista missä olin. Kerro jotain?
- mieheltä naiselle
ikävä kyllä on pakko todeta että ei nyt täsmää, ei taideta olla toisiamme kaipaavat:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760