...joskus aikoinaan kirjoittanut? Vai jääkö ne ikuisesti leijumaan bittiavaruuteen?
Häviääkö netistä koskaan viestit, mitä sinne on...
6
150
Vastaukset
- Bauksiittielomeeri
Ei ne ikuisesti jää. Joskus aurinko alkaa laajeta ja viimeistään siinä vaiheessa ne katoaa kun koko maapallo tuhoutuu.
- Alumiinihydroksidi
On mahdollista että ennen tätä ihmiskunta levittäytyy muualle avaruuteen joten viestit saattavat säilyä vielä tuonkin jälkeen. Itse pelaan varman päälle ja lähden siitä että tämäkin viesti katoaa vasta sitten kun maailmankaikkeuden laajeneminen on saavuttanut pisteen jossa tämänkaltaisen informaation olemassaolo ei ole enää mahdollista entropian kasvamisen johdosta.
Eräs oma kommenttini foorumille yli viidentoista vuoden takaa löytyy edelleen joidenkin siteeraamana ja kääntämänä ruotsista englanniksi, venäjäksi ja suomeksi ainakin viidessä eri paikassa, vaikka se foorumi, johon hengentuotteeni aikoinaan pläjäytin on tilauksen päättymisen vuoksi minulta näkymättömissä.
Jos viesti on vähääkään mielenkiintoinen jollekin, niin ei se katoa mihinkään. Se on niin moneen paikkaan kopioitu, että se kestää vaikka ydinsodan...- Andy Gibb
...ydinsodan...ellei ems tuhoa sähkölaitteita eli...
Andy Gibb kirjoitti:
...ydinsodan...ellei ems tuhoa sähkölaitteita eli...
On myös EMS-suojattuja datakeskuksia sekä tuhansittain datanauhoja syvällä bunkkereissa, joten miksi ei. Muistetaan lapsoset, että Arpanet nimenomaan kehitettiin ydinsodan kestäväksi järjestelmäksi ja siitä kehittynyt Internet on paljon laajempana vielä huimasti kestävämpi katastrofien suhteen. Ei se laatu, vaan se määrä... ; )
- Karjalan Karhuolvi
Mä hain kaupasta tuplapäkin ja aloin juuri levittäytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3193762Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322068- 1001713
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461685Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101440- 1451225
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041176- 821133
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104984Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74914