Lääkäri pahoinpiteli minua, kun olin 6vuotias...

Lääkärin lyömä lapsi

Kyselisin sellaista että tietääkö kukaan, koska vanhenee lapseen kohdistuva väkivalta? ja onko minulla mitään mahdollisuuksia enään nostaa minkään laista syytettä Lääkäriä kohtaan. Olen nyt 26vuotias nuorimies, joka ajoittain kokee hyvin pahaa masennusta tapahtuneesta jossa lääkäri pahoinpiteli minut kun olin 6vuotias. Tapaus siis tapahtui näin ERÄÄN sairaalan ylilääkäri tuli pyytämään äitiäni juttelutuokioon illalla klo noin 20-21... Olimme juuri syömässä jonkinmoista iltapalaa tms... ja äitini tietenkin lähti koska lääkäri niin pyysi. yllättäi minulla 6vuotiaalla pikku pojalla, tuli jotain asiaa äidille ja lähdin kävelemään äidin luo että kerron sen asian kuiskuttaen kosvaan... lääkäri siis käveli äitini perässä ja minä huusin että "äiti minulla on sinulle asiaa"(tms.) ja lääkäri ja äiti kääntyivät minuun päin siis odottamaan, kun olin menossa lääkärin ohi, tämä löi minua avokämmenellä kasvoihin, niin että lensin taaksepäin metrin tai pari... eikä tässä kaikki lääkäri ei päästänyt ÄITIÄNI lohduttamaan kun aloin itkeä(kuten varmasti kaikki pienet lapset olisivat tehneet), vaan tämä lääkäri PAKOTTI äitini lähtemään sinne juttelutuokioon ja minua lohdutti samassa huoneessa olevan pojan äiti joka oli paikalla silloin. Lääkäreillä on/oli silloin hyvin suuri auktoriteetti vanhempiini joten asiasta ei silloin nostettu mitään oikeus juttua.. JA myöhemmin olen ottanut selvää että Missään raposteissa ei mainita mitään asiasta, kun kaikki sen ajan rapostit ovat tämän lääkärin kirjaamia, joten yllätys yllätys... Myöhemmin minulla on ollut paljon masennusta ja psyykkisiä ongelmia tästäjohtuen ja lisäksi toden näköisesti tästä syystä minulla on paha purenta ongelma(mitään lääkärin todistusta tästä ei ole, koska tapausta ei merkitty sattuneestä syystä mihinkään papereihin). Nyt siis mietin että olisiko minulla mitään mahdollisuutta enään nostaa tuosta aiheesta oikeusteitse mitään syytettä tms. Täysi ikäisyyteen tulemisestahan on vasta 8vuotta joten jos tapaus täyttää törkeän pahoinpitelyn merkit jne niin vielä olisi aikaa(mikäli lasketaan 10v täysi-ikäiseksi tulemisestani).

21

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laiska Jaakko...

      Moi,

      Tekoon sovelletaan tekohetkellä voimassa ollutta lakia. Kyllä silloin sai lapsia läimäyttää. Syyttäjä antaa jutun vanheta, jos ei ole jo vanhentunut. Unohda koko juttu.

    • Lääkärin lyömä lapsi

      Okei... Pitänee siis... unohtaa ;).

    • Kirjoita seuraavaksi

      selvinpäin ja totta. Lähdetään siitä liikkeelle.

      Sinua tuskin on kukaan lyönyt. Juo sitä kaljaa vähän vähemmän niin loppuu nuo sairaat kirjoituksetkin siinä samassa!

      • hahahhahahahha

        " Rapostit tusksmwopfjwweöfm " OPETTELE VITTU KIRJOITTAMAAN, EIHÄN TUOSTA SAA MITÄÄN SELVÄÄ!


      • Lääkärin lyömä lapsi

        Outoa että kommentistani "okei... Pitää siis... Unohtaa ;)." käy selville että todella olin ottanut yhden keskikaljan... hmm varsinainen TIETÄJÄ tuo KIRJOITA SEURAAVAKSI. Aplodit!


      • "Nukkumatti"
        hahahhahahahha kirjoitti:

        " Rapostit tusksmwopfjwweöfm " OPETTELE VITTU KIRJOITTAMAAN, EIHÄN TUOSTA SAA MITÄÄN SELVÄÄ!

        HAHAHHAHAHAHHAaaa, Et taida tietää mutta kyllä sairaaloissa käytetään vieläkin Raportteja siis oikealta nimeltään sairaskertomuksia, missä mainitaan annetut lääkkeet, potilaan oireet jne. Arkistoihin kyllä pitäisi merkitä myös tuollaisetkin tapahtumat, mutta ilmeisesti tämä LÄÄKÄRI on tiennyt että asiaa voidaan pankoa jälkeenpäin ja peittänyt jälkensä/tekemisensä.

        Taitaa olla sama lääkäri joka toimi myös kätilönä myöhemmin, hän huusi eräälle synnyttävälle äidille että "turpa kiinni, että saan tehdä työtäni"... ja tämä on tosi sillä itse olin mukana tuossa tilanteessa, hoitajana.


    • Helvetin huono

      kirjoittaja olet tai sitten olit 5 promilen humalassa!

    • kuinka niin?

      Kuinka niin tuo ensimmäisen viestin kirjoittaja muka humalassa? öööö enintään lukihäiriö(joka vaikuttaa myös kirjoittamiseen, eli ei huomaa kirjoitus virheitään tai sanamuoto virheitä)

    • jj

      voihannpaska

    • jk

      vai nin

    • Ota yhteys

      Lääkärisi harjoitti sekä fyysistä että psyykkistä väkivaltaa. Rikoslain luvun 21 pykälät 5 ja 6 ovat hänelle tuntemattomia. Hänellä on oppimisvaikeuksia, kun Galenoksen viestintä- ja yhteisötaidot ovat unohtuneet tai hän ei ole edes viittinyt tenttiä niitä.

      Em. pykälien mukaan kaikenlainen väkivalta on kielletty. Jos lääkärisi on vielä työelämässä, ilmoita hänestä sekä potilasasiamiehelle että Lääkäriliittoon, jotta hänet voidaan erottaa. Aina kannattaa ilmoittaa eduskunnan oikeusasiamiehelle. Kerro näille kaikille tämä sama tapaus tarkemmin kuin täällä. Fyysisen ja henkisen väkivallan tuottaminen on rangaistava teko.

      Nuo psyykkiset ongelmasi ovat lääkärisi tuottamia, sano se myös hoitohenkilökunnalle. Tänä päivänä sairaalahenkilökunnalta puuttuu elinikäisen oppimisen taidot, oppiminen ja ammatillinen vastuu.

      Kirjoita ihmeessä syyte! Älä viivyttele.

      • Horilori...

        "Kirjoita ihmeessä syyte! Älä viivyttele."

        Lakkaa sinä nimimerkki "Ota yhteys" nyt kirjoittelemasta läpiä päähäsi! Syytteen nostaa syyttäjä, ei kukaan muu.

        Aloittajan jutusta, olipa se sitten totta tai keksittyä, on joka tapauksessa niin kauan aikaa, että todisteiden puutteessa yksikään syyttäjä ei tule näkemään vaivaa moisen eteen, kun ei siinä parhaimmillaankaan olisi kuin sana sanaa vastaan -> syyttämättäjättämispäätös.

        Kuten aloittajalle jo selvästi sanottiin: unohda koko juttu ja jatka elämääsi. Tässä maassa tapahtuu joka ikinen päivä PALJON pahempaa väkivaltaa.


    • Lääkärin lyömä lapsi

      Kyllä tuo tapaus ihan oikeasti on sattunut... Joten koen pientä mielipahaa siitä että ette usko sitä mitä kirjoitan, miksi täällä edes valehtelisin(?), ettehän te ole tehnyt minulle mitään pahaa(ennen keskustelun aloittamista).
      Joo, näin siis teen, eli unohtdan... KIITOS kommentijille.

      Onneksi olen saanut paljon iloa elämään lähi päivinä/viikkoina.

    • adsglkj3256

      Jotka eivät usko tarinaasi, että ylilääkäri on lyönyt Teitä lapsena vanhempanne edessä ovat valtion agentteja, raitakettusupeja tai muuten lapsellisia. Miksi ympäri maailman on levottomuuksia, koska lääkärit kduttavat OIKEASTI ja avustavat poliisia. Ei järjestelmät kirjaa omia virheitään. Ylilääkäri on melkein maanpäällinen jumala, joka voi pistää kenet tahansa n.s. 'vauhdilla monttuun/mielisairaalaan'. Älkää uskoko järjestelmän lapsellisiin hokemiin, eivätkä järjestelmät toimi toisiaan vastaan yleensä. Ainoa keino on vetää takaisin pataan, jos lääkäri/poliisi pahoinpitelee.

    • ....................

      Ota äitisi mukaan valitusprosessiin, niin et ole yksin. Sinua helpottaa jo se, että olet aukaissut suusi ja tuonut asian esiin oikeassa foorumissa. Äitisi olisi pitänyt aikanaan hoitaa tuo asia, mutta hän taisi olla liian arka ja on varmastikin katunut sitä. Lääkäri oli ainakin epäammattimainen ja ehkä myös luonnehäiriöinen. Minä olisin antanut potkut vaikka isommallakin rahalla.

    • Lääkärin lyömä lapsi

      Okei... tuo lääkäri kyllä hoidetaan, mutta se siitä....
      Eli potut maksetaan pottuina!!!

    • opettaja47

      herranjestas! onko kyseinen lääkäri elossa vielä? kysy neuvoa jostakin.. älä jätä asiaa tähän. Tottakai tuommoinen vaikuttaa aikuiselämään.. voimia sinulle! toivottavasti paranet masennuksestasi!

    • Lääkärin lyömä lapsi

      Kyllä on. Ja vielä virassaankin, sillä näin hänet Kokkolan sairaalan käytävällä lääkärin takki päällä.

      Mutta Hmm... No olisha tiesti kiva saada jotain sielunhoitoa tai terapiaa tähän... sillä ärsyttää tuo vieläkin tosin vaikuttaa hyvällä tavalla kun kerron sen naisille jotka on kokenut kovia... mutta joo... hmm.. ehkä tää menee ohi, vaikka vielä ei oo mennyt 20vuodessa.

    • homohuoravittu

      Aloittajasta on tullut taatusti110% todennäköisyydellä narsisti.

    • Lääkärin lyömä lapsi

      nimimerkki homohuoravittu... kuinka niin minusta on tullut narsisti?

      En oo ikinä lyönyt ketään ihmistä AIKUISENA(koulussa toki tuli itseäpuolustettua, mutta ei ylä-asteen jälkeen).
      En ole kiristänyt tai uhkaillut puolisoani tms...
      Autan naapureitani ja lähimmäisiäni, enkä ole itsekäs, ennemmin otan itse potkuja päähän kuin että katselisin sitä kuin muilla on paha olla.

      Terveisin TÄMÄN KETJUN ALOITTAJA JOKA ON KIRJOITTANUT KOKOAJAN NIMIMERKILLÄ "Lääkärin lyömä lapsi"

    • Äippä <3

      Voimia aloittajalle. En oikein osaa sinua neuvoa mutta jos mahdollista niin pyri sen kuseisen sairaalan psykologin juttusille , eli hae ammatti apua, ja kerrot hänelle nimeltä mainiten kuka lääkäri on kyseessä ja että työskentelee siellä edelleen. Ehkä siitä lähtee jotain käyntiin. Taikka, mene ja pyydä keskustella sen kyseisen lääkärin kanssa. Kysy miksi hän teki niin ja kerro että asia on vaivannut sua kaikki nää vuodet. JOspa siten saisit asian pois mielestäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe