Uskaltaako tilata?!?

vaatteet kiinasta

Löysin tälläisen nettisivun; http://www.fashionayahshop.com/
Uskaltaako tilata vai kannattaako suosiolla jättää väliin?
Olen vähän skeptinen näiden kiinakauppojen suhteen ja muutaman nettikaupan henkilön kanssa olen laitellut sähköposteja.Vakuuttelevat kyllä, että tavara tulee ja kehottuvat tekemään ns."koe tilauksen", jotta nään, että he lähettävät tavarat. Eräästä kaupasta sain myös listan seurantakoodeista mitä he ovat viimisimpänä lähettäneet asiakkailleen. Tietenkään en nää,että mitä on lähetetty ja kelle, mutta että paketti on lähtenyt matkaan ja sen että mihin päin maailmaa.
Mikä olisi turvallisin tapa maksaa, kenties paypal? Olen sitä käyttänyt ebayn kaupoissa ja aina on tavarat saapuneet perille.

Tai jos jollain on linkitellä vaate yms. kauppoja, mistä on tavarat tullu perille niin olisin oikein kiitollinen..
Kiitos suuresti jo neuvoista ja avusta etukäteen!

2

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoa asiaa

Onko tää sivusto täynnä tuoteväärennöksiä ja kopioita, vai miksi käyttävät tunnettuja brändejä myynnissään?

Tjaa, luottokortti on yleensä hyvä tapa maksaa nettikaupoissa, niin voit saada "verifiend by visa/mc" rahat takaisin, jos tuote jää saamatta.

Oma asiasi ja riskisi, itse en tykkää suosia singaporelaisia tai kiinalaisia piraattituotteita.....

• 68

Piraattejahan nuo aloittajan linkkaamat tuotteet ovat. Toisaalta alkuperäisetkin saattavat olla Kiinassa valmistettuja. On paljolti kyse siitä, minkälaatuisia piraatit ovat. Tullikin voi ruveta hankalaksi tuoteväärennösten suhteen.

Verified by Visa ei Kiinankaupoissa toimi. Kannattaa ehkä käyttää mielummin Paypalia, jos siihen on mahdollisuus. Paypaliin voi sitten olla kytkettynä luottokortti. Joissakin paikoissa on vielä Escrow-palvelu Paypalin ja myyjän välillä. Tällöin maksu suoritetaan myyjälle vasta, kun lähetys on kuitattu vastaanotetuksi. En tiedä tuon Escrowin toimivuutta ongelmatilanteessa. Kannattaa tällöin ehkä kääntyä suoraan Paypalin tai luottokortin myöntäjän puoleen.

Olen itse tilaillut jonkin verran tavaraa Kiinasta sekä Ebayn että Alibaba/Aliexpressin kautta. Tavarat ovat tulleet kaikki. Toimitusaika on vaihdellut 1,5 -4 viikon välillä. Jotkin myyjät eivät ole tilauksen jälkeen vastanneet sähköposteihin. Tavaroiden laatu on ollut odotusten mukaista. Olen kyllä ennen tilaamista tehnyt aina melkoisen taustaselveityksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      13
      4995
    2. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      143
      3635
    3. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      92
      2253
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1917
    5. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      142
      1903
    6. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      39
      1812
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1546
    8. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1425
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1226
    10. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      164
      1165
    Aihe