Annetaan olla, haluan luovuttaa. Hyvää yötä ja elä onnellista elämääsi, tämä on ollut pelkkää väärinkäsitystä. Onneksi saan nyt levätä.
Se siitä.
26
442
Vastaukset
- No kai siinä
tulee väärinkäsityksiä täällä kirjoittaessa! Jos sä tuut hyvälle mielelle kivasta viestistä, tekeekö jonkun pahoinvoivan ikävä viesti saman toisin päin?
- aika kovaa tekstiä
No nyt on taas tällanen, voisiko aloittaja laittaa kummalle menee, että turhat huolet poistuu
- hyvää yötä,untasi ..
häh,mitä ?
Kenelle miehelle laitat?
Lepää rauhassa ! - withlove
naiselle
- unohda se nainen
Jos nainen on saanut intuition niin homma on taputeltu.
Ei muuta kuin uutta naista etsimään. Perään huutaminen vain pahentaa tilannetta!
Belive me I know.
Jos sillä naisella on tunteita niin hän ottaa yhteyttä....sä olet tehtäväsi tehnyt ja peli on sun osaltasi selvä. - älä jaksa, hei...
Tuu nyh syliin :D
- hyvää yötä ,untasi..
Naiselle ei sanota tätä kautta tällaisia asioita.
Ne kerrotaan kasvokkain. Muista se!!
Nyt otat puhelimen käteen ja soitat tai sitten tekstiviesti
ja sovit tapaamisen. - alone one
Jos täällä sanot "withlove" täällä, sano se myös irl, että toinenkin tietää
- en ole ap.
unohda se nainen kirjoitti:
Jos nainen on saanut intuition niin homma on taputeltu.
Ei muuta kuin uutta naista etsimään. Perään huutaminen vain pahentaa tilannetta!
Belive me I know.
Jos sillä naisella on tunteita niin hän ottaa yhteyttä....sä olet tehtäväsi tehnyt ja peli on sun osaltasi selvä.Ei kuule kannata ottaa yhteyttä.
Seinäjoelle?
- Aikuisten oikeesti.
Vaikka olenkin (miesmäinen) nainen, niin ehdotan, että pannaan kerta ja lopetetaan siihen. Sovittu?
Jeh ja sinä oot päällä ensin sitte. "Lämmittely kierros".
- Osaankohan...
**** kirjoitti:
sun mielestä rat,rat, ratsastaa...
Olin niin pidättyväinen kanssasi kahden...sorry...silloin muinoin. - Päinvastoin
**** kirjoitti:
varo...siitä ei tule loppua! Jos antaa pirulle pikkusormen...se vie koko käden...
- s....
emmä tommosia...voi sopia
- turhaa jauhaat
Aina voi väärinkäsitykset oikaista ,mutta ..
- s....
laitanko sulle fb:ssä viestiä?
Mitäs jos se et olekaan sinä? - Ihmettelen...
Miksi mies ei uskalla...elät vain kerran.
- tarkenna
mitä nyt on tapahtunut??
- En tiedä,
mistä puhut ja mitä tarkoitat?
Koskaan en ole ymmärtänyt käytöstäsi. Oliko se rakkautta myös sinun puolelta?
Surullista, jos rakkautemme kuolee tähän?
Mitä minä voin tehdä? Kerro. - Lepäähän rauhassa
Mulle on ihan sama enää.
Mä en edes kaipaa elämääni ihmisiä jotka ei osaa puhua kasvotusten, vaan pistää kaiken aina viesteillä. Hyvästi forever.- forver yours
Älä nyt, aloitus ei ole minulta. Puhutaan vaan, en lepää ennen sitä.
- alla taivaan........
niimpä,kuka tekee mitä ja missä..........
- Myrsky vei kaiken
Alla taivaan kohtasin hänet jota olen aina tietämättäni rakastanut, alla taivaan grillattiin, juteltiin ja lopulta vetovoima vei meidät sylikkäin, alla taivaan aamuun valkenevaan oltiin lähekkäin, kauniisti sylikkäin..
Alla taivaan sain rakastaa..
- sitä sä luovutat
Laitappas jotain tunnistetta niin ei kaikki huolestu.
Uskon että tää oli mulle.- 8
Ei kannata uskoa kaikkea mitä puhutaan.
- ***34
8 kirjoitti:
Ei kannata uskoa kaikkea mitä puhutaan.
En haluaisikaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753