Kouvolan K Rauta ???

Rauta Prisma

Meneekö niin huonosti että ei myyjiä?
Vai onko näytillä oleva tavara vaan rekvisiittaa josta ei halutakkaan luopua?

Kouvolan surkein kauppa kaikilla osa alueilla.

En mene enää ikinä enkä suosittele muillekkaan.

Pitäkööt venäläiset sen!!!

9

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raksapete

      palvelu oli parempaa aikoinaan kun oli pienempi yksikkö. Nyt palvelua aika vaikea saada ja ammattitaidottomia myyjiä yli puolet. Tuo on semmonen ala et myyjän tulee tuntea tuotteensa eikä vain hinnoitella.

      prismassa parempi palvelu mut parhaan saa puukeskukselta. Harmi et siellä ei oo myytävää niinkuin on muilla.

    • kirvesmies-66

      Moi kirvesmiehet,ootte väärällä alalla,kipinkapin sinne k-rautaa töihin,ja kohta sinne haetaankin kun muuttaa tervaskankaalle,ni ei tarvi meidän muiden ammattimiesten itkeä enää näillä palstoilla jos ei osaa hakea tarvitsemaansa oikeasta paikasta,ja hyvää kesää molemmille!!!

    • yks tyytyväinen asia

      Parempi että Venäläiset ovatkin asiakkain, Suomalaiset ku ovat persaukinaisia ja luulevat olevan parempia kuin muut

    • Naulankantaan

      Taidatte olla töissä siellä!
      Onhan se koitettava puolustautua ja puolustella että ei mene työpaikka!
      Ja ammattimihelle ne ei pysty sellasta palkka maksamaan että viitsisi kirvesmiehen hommat lopettaa ja ryssille ruveta myymään.

    • jösses

      Ikävä todeta sama mutta ei siellä ole myyjiä tarpeeksi koskaan..
      Onneksi Kouvolassa on muitankin alan liikkeitä :)

    • Myyiä irtisanottu??

      Olen huomannut saman että henkilökuntaa pidetään töissä todella vähän, varsinkin ruuhka-aikoina aamulla ja illalla pitäisi olla enemmän työntekijöitä.
      Palautettakin olen siitä lähettänyt kun ei ole aikaa odottaa tuntia, eivät ole vastanneet. Yrityksellä olisi varmasti varaa palkata myyjiä koska onhan uutisoitu paljon myyntikin on kasvanut. Taisivat laittaa taantuman aikana pahimmat lusmuilijat pihalle ja eivät ole ottaneet ketään tilalle? Ovat ratkaisseet ongelman rakennustarvikemyynnissä laittamalla jonotuslaput ja myyjille hf-napin korvaan että ehtivät vastaamaan puhelimeen ja palvelemaan tiskillä yhtäaikaa. Nuoremmat myyjät eivät tiedä tuotteista yhtään mitään, heidän ohjeilla ei kannata tuotteita valita. Prismassa ei ainakaan aiemmin ole ollut yhtä laajaa valikoimaa kuin K-Raudassa, ehkä nyt remontin myötä laajenee ja toivottavasti hintoihin tulisi kilpailua. Tällä hetkellä K-Rauta on vielä edullisempi lähtöhinnoiltaan ja paljon ostavalle tulee vielä alennuksia. Olen vertaillut useaan otteeseen hintoja ja K-Rauta on toistaiseksi ollut edullisempi. Vielä kun saisi palvelua nopeasti niin olisi hyvä.

    • pettynyt 7

      olin ostamassa maakaapelia kuusankosken k-raudasta
      hyllystä löytyikin kyseistä kaapelia kela,jossa piti lapun mukaan olla
      100 metriä. koska kela oli osittain purkaantunut, epäilimme määrää.
      myyjä vakuutteli kuitenkin,että kela on täysi
      sovittiin kuitenkin hinnaksi 140 eur. lähtöhinta 185 eur.
      myyjän jo poistuttua alettiin kuitenkin tarkistamaan johdossa olevaa juoksevaa
      mittaa ,todellinen mitta oli 51metriä
      löysimme myyjän,ja kerroimme asian.myyjä teki nyt meille tarjouksen 74eur.
      kassahenkilö kuitenkin ilmoitti,että kone näytää korkeampaa hintaa, ja
      kutsui tarjouksen tehneen luokseen
      nyt sama kaveri ilmoittikin,että hinta on 95 eur
      kela sai jäädä kassalle,en ostanut

    • starkki puuttuu

      Hae motonet, hong kong tai joku muu halpakauppa. Ei rautakaupasta enää nykyään kannata ostaa rautakauppatavaraa...

      Sementti, harkot ja puutavara on ainoaa mistä niillä on edes jotain tietoa. Näin se on monessa kaupungissa huomattu. Ja hinnatkin on rautakaupassa kalliimpia vaikka saa plussat ja boonukset. Ei paljon mieltä lämmitä kun kuitenkin lompakosta katoaa enemmän euroja.

      Minäkin molempien valtaketjujen suurkuluttajana saan niin onnettomat alennukset että ei aina jaksaisdi mennä myyjän luo rukoilemaan lisäalennusta kun vaikka joku pensseli maksaa naapuriliikkeessä puolet mitä rautakaupat pyytää. Ymmärrän kyllä k-raudan tilannetta osittain kun ei taida olla kovin halvat vuokrat uudessa veturissa. Jostainhan se tulos pitää tehdä, liiketoimintaa kun se on loppupeleissä.

    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa olla sokea tai ihan vaan tyhmä,kaupassa erittäin avuliaat ja asiantuntevat myyjät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe