Hei, jos olen ostanu puhelimen huuto.netin kautta enkä saanut puhelinta itselleni. Voiko tuollaista pistää mihinkään vakuutukseen ? Varkausvakuutukseen jos kokeilisi. Mitään tavaraa ei sinänsä ole viety, mutta rahat ainakin. Kukaan koskaan kokeillut edes ? Jos asiasta on tehty ihan myös rikosilmoitus. Kuulostaa kait tyhmältä, mutta tuli mieleen kysäistä
Nettihuijaus - vakuutus
5
2951
Vastaukset
- Cargoman
Olen itse kokenut viitisen vuotta sitten saman. Sain tosin puhelimen itselleni, mutta se oli varastettu ja suljettu eli käyttökelvoton. Omassa jutussa tein rikosilmoituksen, poliisi pääsi helposti kaverin jäljille, koska olin maksanut rahat hänen tilille. Eli ei ongelma, vaikka myyjä oli keksinyt osoite yms tiedot huuto.netissä. Toivottavasti et ole maksanut muualle kuin tilille rahat. Vakuutuksesta ei tuossa sinun tapauksessa ole mitään apua.
- tori.fiiiii
tällänen ostaja ilmaantu, en myy! Tori.fi sivuilla varokaa..voi tietenkin olla totta, mutta en tohdi uskoa tuohon...
Hello seller,
Thanks for the Mail, Am Very Happy to hear From you
so Fast that you Want to sell your item for me. I will Like you to go
and Calculate
the Total cost of the item together with the shipping To my son
Address Through (Post office shipping courier) for his
Programmed in College and Don't Forget also to Provide me your Full
Bank Information Below for the Payment to be Made to your Bank
Account..
Here is the Information Needed for the Payment
Account Name:
Account Number:
Bank Name:
Bank Address:
Swift Code/Bank Code:
Here is my son Shipping address:
Name: Olatunde Adesakin
Address:52 kewulere street mokola
City:Ibadan
State:Oyo State
Zipcode:23402
Country:Nigeria
Telephone Number: 2347038118189
Awaiting to For your Fastest Reply - minuaeipuijata
Heii mullekki tullu tommossii tarjouksia, viimeks eilen kun laitoin luurini tori.fi sivustolle myyntiin. suosittelen lämpimästi kusettamaan takaisin kuus-nolla. eli teet hienon paketin, otat kuvat tuotteesta ja paketista, viet postiin (tyhjän paketin tietenkin) ja annat lähetystunnuksen. rahoja et tule näkemään ikinä, mutta saapahan voro raivarit kun lunastaa pakettia kun ei huijaus onnistunut ;)
- Anonyymi
Jos nettityypillä on prepaid-puhelinliittymä, kyseessä on nettihuijari.
Tarkista puhelimen liittymätyyppi numerotiedustelusta.
Tori ja huutokaupat suojelevat nettihuijaria, tee silti rikosilmoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758