Eli lääkäri huomasi minulla tiistaina angiinan (nielurisatulehduksen) ja määräsi V-Pen-antibiootteja. Söin ensimmäisen tabletin tiistaina 19.00. Sen jälkeen olen syönyt kolme tablettia eli yhteensä neljä on alla ja olo ei ole parantunut yhtään, päinvastoin. Peite on lisääntynyt, ääni on paksuuntunut. Valkoinen peite on myös melko toispuoleista eli vain vasemmalla puolella kurkkua.
Onko normaalia, että antibiootit eivät ole vielä aikuttaneet vai onko syytä epäillä kurkkupaisetta (nielupaisetta)? Erottaako angiinan ja kurkkupaiseen helposti? Onko kellään siitä ylipäätään kokemusta?
Mistä erottaa angiinan ja kurkkupaiseen?
2
279
Vastaukset
- Angliina
Tiistaina otin minäkin ensimmäisen klo 18 ja tänään siis jo viidennen pillerin. Edelleen sattuu kurkkuun eikä helpotusta ole näkyvissä. Yleensä on jo helpottanut mutta liekö tämä ärhäkämpää laatua. Jokatapauksessa ajattelin huomenna soittaa lääkärille jollei ole alkanut helpottaa.
- Angliina
Jatkoa vielä edelliseen, yöllä alkoi kurkku turpoamaan sen verran että makuulla vaikutti jo hengitykseen. Ei muuta kuin terkkarin päivystykseen ja siitä suoraan lanssilla sairaalaan. Kaksi vuorokautta tiputuksessa ja alkoihan helpottamaan, joten ei se odotteleminenkaan aina hyvästä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836129
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj494156- 1314031
- 693883
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72597Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412595- 292286
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4511865