Eli lääkäri huomasi minulla tiistaina angiinan (nielurisatulehduksen) ja määräsi V-Pen-antibiootteja. Söin ensimmäisen tabletin tiistaina 19.00. Sen jälkeen olen syönyt kolme tablettia eli yhteensä neljä on alla ja olo ei ole parantunut yhtään, päinvastoin. Peite on lisääntynyt, ääni on paksuuntunut. Valkoinen peite on myös melko toispuoleista eli vain vasemmalla puolella kurkkua.
Onko normaalia, että antibiootit eivät ole vielä aikuttaneet vai onko syytä epäillä kurkkupaisetta (nielupaisetta)? Erottaako angiinan ja kurkkupaiseen helposti? Onko kellään siitä ylipäätään kokemusta?
Mistä erottaa angiinan ja kurkkupaiseen?
2
329
Vastaukset
- Angliina
Tiistaina otin minäkin ensimmäisen klo 18 ja tänään siis jo viidennen pillerin. Edelleen sattuu kurkkuun eikä helpotusta ole näkyvissä. Yleensä on jo helpottanut mutta liekö tämä ärhäkämpää laatua. Jokatapauksessa ajattelin huomenna soittaa lääkärille jollei ole alkanut helpottaa.
- Angliina
Jatkoa vielä edelliseen, yöllä alkoi kurkku turpoamaan sen verran että makuulla vaikutti jo hengitykseen. Ei muuta kuin terkkarin päivystykseen ja siitä suoraan lanssilla sairaalaan. Kaksi vuorokautta tiputuksessa ja alkoihan helpottamaan, joten ei se odotteleminenkaan aina hyvästä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732834Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781126