Hei
Kertoisiko joku OMAKOHTAISIA kokemuksia Sijan erikois aamiaisesta
Hesa-Tukholma reitillä.
Ei siis mene Tallinik.sivuille vihjeitä...
Miten erooa normaali aamiaisesta Siljan laivalla.
Onko esim. kalatuotteita enemmän?
Kiitos asiaan vastaaville!
Mirkka
Erikois aamiainen
21
716
Vastaukset
- Näin on
Niin, Siljan myynnistähän on ihan mahdotonta kysyä. He kun vastaavat todenmukaisesti.
- Mirkka 42
Sori kun sua häiritsin ja oli sun pakko kommedoida asiaan...)
Kysyin siis omakohtaisia kokemuksia.
T: Mirkka - Näin on
Mirkka 42 kirjoitti:
Sori kun sua häiritsin ja oli sun pakko kommedoida asiaan...)
Kysyin siis omakohtaisia kokemuksia.
T: MirkkaKas kun tarkasti ottaen kenelläkään ei voi olla omakohtaista vertailuaineistoa. En ole koskaan kuullut, että joku olisi aamiaistanut molemmissa paikoissa samalla kertaa. Vaihteluahan voi olla eri päivinä.
Miksi ihmeessä ei voida kysyä suoraan Siljalta? Maksava asiakas on kunkku, ei nöyristelevä palvelija.
- ole huva!
Varustamon sivuilta jotka löytyvät osoitteesta www.tallinksilja.com pitäisi löytyä kysymääsi asiaan vastaus. Jos nyt tarkoitit tuolla Sijallasi kyseistä varustamoa!.
Siis löydät tallinksiljan sivuilta nuo ruokalistat, sinne on aivan yhtä yksinkertaista löytää kuin tänne, jos ei ole peukalo keskellä kämmentä.
Siellä on myös tietoa, täällä pakkaa olemaan vain mutua ... - ei aikaa mennyttä ..
"siljan laiva"
Mirkka hyvä!
...ei niitä ole olemassa enää.
Tallink osti nuo laivat pankkien avustuksella ja nimesivät ne nykyisiksi tallinksiljan laivoiksi ....- Joopa juu
Niin että luet Sereden kyljestä laivan nimen olevan Tallinksilja Serenade ja siinä edessä on Tallinkin logo.
Kannattaskohan sun käydä silmälekurilla.
Hei, mitä välii? - Ajattele ensin!
Joopa juu kirjoitti:
Niin että luet Sereden kyljestä laivan nimen olevan Tallinksilja Serenade ja siinä edessä on Tallinkin logo.
Kannattaskohan sun käydä silmälekurilla.
Hei, mitä välii?Hei, mitä välii?
Vain tietämätön voi kysyä moista!
- jaa-a-
Tallink silja varustamo markkinoi aluksiaan kahdella markkinointi termillä tallink ja silja line. Ei siis aina näe varustamon nimeä laivoista, mutta esimerkiksi varustamon nettisivuilla, markkinoinnissa ja mainonnassa tulee tuo varustamon nimi: Tallinksilja hyvin esille .
Ei siis ole tarvetta mennä kyseisen syyn vuoksi mihinkään, kysyjällä olisi kylläkin syytä päivittää tietonsa ajan tasalle, tai lopettaa turha kiukuttelu.
Laivan kyljestä voi lukea laivan nimen, tuo kyseinen nimi ei taas ole välttämättä varustamon nimenä.
"Hei mitä välii ?"
Vastataan sinulle: on hyvä pysyä asioissa ajan tasalla, ei tule virheitä asioiden tietämyksessä.
Järkevää, toimivaa ... EIKÖ VAIN !!!- Hei, mitä välii
Hei, mitä välii.
Minä astun laivaan. Kuka laivan omistaa, minkä lipun alla se purjehtii, mikä firma on valmistanut koneet tai ohjausjärjestelmät, millä maalilla paatti on maalattu ja moni muu asia - niillä ei ole mitään väliä. Kunhan matka sujuu odotetusti ja tarjoulu ja muut palvelut pelaavat.
Siis: Hei, mitä välii! - Pekka 31
Hei, mitä välii kirjoitti:
Hei, mitä välii.
Minä astun laivaan. Kuka laivan omistaa, minkä lipun alla se purjehtii, mikä firma on valmistanut koneet tai ohjausjärjestelmät, millä maalilla paatti on maalattu ja moni muu asia - niillä ei ole mitään väliä. Kunhan matka sujuu odotetusti ja tarjoulu ja muut palvelut pelaavat.
Siis: Hei, mitä välii!Onpas hyviä vastauksia mitä oikeesti kysyttiin..
Voi voi...
Peku - Pravda.
Pekka 31 kirjoitti:
Onpas hyviä vastauksia mitä oikeesti kysyttiin..
Voi voi...
PekuJuuri näin pitääkin olla.
Kun Siljalta kysytään, he vastaavat juuri siten kuin asiat todellisuudessa ovat.
Täällä jokainen vastaa siltä kuin itsestä tuntuu. Tai haluaisi asian olevan. Tai muuten vaan.
- Siljan Aamiainen
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6956909
Tuossa linkki yhteen aiempaan keskusteluun samasta aiheesta Silja Linen Erikoisaamiainen. Se on tiedoiltaan kutakuinkin aktuaali edelleen.- VUONNA - 2011
Kahden vuoden takaa oikein! elätkö eilisessä?
Tule nykypäivään, kannattaa tarkastaa Tallinksiljan erikoisaamiainen tallinksiljan sivuilta.
Muista olla ajan hermoilla, tuon 2009 ruokajutut ovat olleet jo aikoja sitten homeessa kuten silja linekin. Jotkut jutut kestävät ajan kulutusta, ruoka ja silja line eivät
- suosittelen kyllä
Itse käyn pelkästään erikoisaamiaisella... Syitä muutamia. Ympäristö huomattavasti rauhallisempi, kahvi tee tai kaakao tuodaan pöytään ja tuotevalikoima on hiukan laadukkaampi. Löytyy esim. mätiä ja kalaa. Tarkempia eroja en osaa sanoa kun en ole kuin kerran viimeisen neljän vuoden sisällä käynyt buffetissa aamiasella.
- Mirkka-
Nuo on just ne asiat mitä halusinkin tietää, (kala tuotteita enemmän) näillä tiedoilla
hyvillä mielin matkalle lähdetään ja nauttimaan erikoisaamiaisesta ja kaikesta muustakin.
Kiitos kaikille vastanneille!!
Mirkka
- Laivanvarustajat
Erikoisaamiainen on erittäin hyvä! Mielestäni vastaa muiden laivojen illallisbuffettia, jos hieman kärjistää. Ei voi samana päivänä puhua normaali aamiaisesta ja erikoisaamiaisesta. Jopa parempi kuin Bon Vivantin aamiainen! (missä lämpimät tilataan listalta) Tämän saa kun matkustaa Commodore tai sviitissä.
- Haluaa täytekakkua
Onko se vaan Commodore- tai sviittimatkustajille, vai voiko muutkin ostaa erikoisaamiaisen? Kalavalikoima on mulle muuten yks lysti, kunhan nyt lohta ja mätiä löytyy. Arvostan myös tuoreita hedelmiä, hyviä leivonnaisia, täytekakkua ja kuohuviiniä.
Onko Bon Vivantissa myös tuoreita hedelmiä, kuohuviiniä ja täytekakkua vai erikoisaamiaisella vaan?
Mä varmaan viimeksi eksyin Buffetin aamupalalle, koska siellä oli vaan jotain keksejä ja pikkudonitseja leivonnaisina eikä paljo mitään kunnon hedelmiä edes. Palvelukin oli töykeetä. Olin vähän pihalla kun niistä viinihanoista ei tullut aamulla mitään vaikka illala tuli, niin ne tarjoilijat kävi melkein huutaan mulle ku yirtin saada juotavaa. Tuli vähän semmonen olo että sori ... en varmaan tuu enää tänne kun huudatte, ja ruuatkin oli ihan peruskamaa.
- Hyvä aamiainen.
Siljan Erikoisaamiainen on tosi hyvä. Itse käyn vallan Erikoisaamiaisella.
- kannattaa mennä...
erikoisaamiaiselle. Siellä on hieno tunnelmakin ja ruuat ovat hyviä.
- asap!
Kuoharia aamusta, niin voi jatkaa putkea heti
- Haluaa täytekakkua
Just niin. Lomallehan sinne yleensä mennään, ja rentoutumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538253- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404313Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423430Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353423Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383338- 483113
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492614