Olis kysymys,,,,
Ollaan porukalla menossa risteilylle hki-swe-hki, ja meidän hyttiin kuuluu erikoisaamiainen,,,
Mitä se tarkoittaa, saammeko mennä muun porukan kanssa samaan buffettiin syömään aamupala, vai ostanko omat aamupala kupongit niin että päästään muiden kanssa...?
Hiihtohousu vastaa pliis...
Lisää aamiaista
14
1811
Vastaukset
- varmaan buffetiin
jos haluatte niillä erikoisaamiaiskupongeilla, mutta eipä ole koskaan tullut mieleenikään tehdä moista temppua. Erikoisaamiainen on paljon parempi ja lisäksi siellä on paljon rauhallisempaa.
- tarkoittaa että
Erikoisaamiaisen ainoa etu on rauhallisempi tila, siis vähemmän väkeä kuin vakiopuolella.
Itse en sitä kuohuviiniä aamutuimaan oikein arvosta.
Tietääkseni erikoisaamiaskuponki kelpaa myös vakiopuolelle.- erikoisaamiainen
laadullisesti parempi. Ehkä kannattaisi kavereiden satsata sen verran, että tulisivatkin erikoisaamiaiselle teidän kanssanne. Varmasti kannattava kokemus :)
- ja laatua
erikoisaamiainen kirjoitti:
laadullisesti parempi. Ehkä kannattaisi kavereiden satsata sen verran, että tulisivatkin erikoisaamiaiselle teidän kanssanne. Varmasti kannattava kokemus :)
Vähemmän porukkaa se on ainoa laatutekijä perusaamiaiseen verrattuna.
Ja perusaamiaisellakin taitaa olla ruuhkaista vain lomakausina...
- Hiihto-HousuNainen
Hei Sinulle!
Varmasti kyllä saatte mennä buffet aamiaisellekin, mutta Teidän ei mielestäni kannata. Siellä erikoisaamiaisella kun on paljon rauhallisempaa kun tarjoilijat tuovat kahvin ja teen pöytään ja muutenkin on kaikki lähempänä.
Melkein suosittelisin, että seurueenne muut jäsenet tulisivat myös sinne erikoisaamiaiselle. Se kyllä on hintansa arvoinen. Varmasti jos kerran käy siellä aamiaisella ei enää muualle haluakaan.
Siellä on ihan yhtä monipuolinen valikoima miellyttävämmässa ympäristössä. Se ala carte ravintola siellä kuutos kannella on jo tilana mukava.
Kiitos kovasti muuten kysymästä vastaamaan, olen hiukan oikein otettu. Anteeksi että kesti hiukan kun olin päivän poissa. Koeta puhua muu seurue ympäri sinne erikoisaamiaiselle. Sano vaikka että Hiihtohousu Nainen tulisi oikein iloiseksi...
Vinkkinä: ne suklaakonvehdit siellä on erityisen ihania ja hyviä. Minä syön niitä aina aika monta aamiaisen lopuksi...Onneksi hiihtarini ovat elastisia ja joustavat...
Oikein Hyvää Risteilyä Sinulle ja Teidän Seurueellenne!- Aikku....
Varo vaan ettei hiihtohoususi ratkea kun tässä ketjussa syöt suklaaa konvehteja aamiaiseksi ja tuossa naapuriketjussa jugurttia ja marmelaatia.
- TrikooHousuMies
Onko sielä samat ruuat, siis molemmissa...
Paljonko pitää maksaa lisänä jos muutkin haluaa sinne tulla.
On ihan sama ainakin minulle mainostatko vai et ja oletko kenen leivissä tahansa, kun annat hyviä vastauksia kysymyksiin.
Kiitos siitä. - Hiihto-HousuNainen
TrikooHousuMies kirjoitti:
Onko sielä samat ruuat, siis molemmissa...
Paljonko pitää maksaa lisänä jos muutkin haluaa sinne tulla.
On ihan sama ainakin minulle mainostatko vai et ja oletko kenen leivissä tahansa, kun annat hyviä vastauksia kysymyksiin.
Kiitos siitä.Minusta Erikoisaamiaisella hiukan fiinimmät ruuat. En ole kyllä koskaan vertaillut ihan tarkkaan. Ainakin tuntuvat ja maistuvatkin paremmilta ja se rauhallinen ympäristö on kiva.
Hintaero on noin kuusi euroa. Melkein minä ainakin sijoittaisin sen summan syömiseen ja jättäisin vaikka pelikoneen hetkeksi rauhaan. Siitä sen jo äkkiä tulee säästäneeksi.
Olen kyllä ihan muualla töissä kuin matkailualalla. Enkä todellakaan pyri mainostamaan mitään, kerron vain niistä asioista kyseleville, joista luulen jotain tietäväni.
Ja niistä hyvistä vastauksista en nyt tiedä... mutta ole hyvä vaan. - Ville-Viikinki
kokenut tavallista meriaamiaistakaan mitenkään huonotasoisena, enkä oikein näe tuossa erikoisaamiaisessa lisähinnan väärtiä. Tungoksenkin voi välttää oikealla ajoituksella, paras hetki on yleensä juuri laivan saavuttua Tukholmaan, kun maihin jäävät kiireiset ovat jo poistuneet, eivätkä risteilymatkustajat pääsääntöisesti ole vielä heränneet. Näin ainakin Tku-Sto linjalla.
- tanssihame
Ville-Viikinki kirjoitti:
kokenut tavallista meriaamiaistakaan mitenkään huonotasoisena, enkä oikein näe tuossa erikoisaamiaisessa lisähinnan väärtiä. Tungoksenkin voi välttää oikealla ajoituksella, paras hetki on yleensä juuri laivan saavuttua Tukholmaan, kun maihin jäävät kiireiset ovat jo poistuneet, eivätkä risteilymatkustajat pääsääntöisesti ole vielä heränneet. Näin ainakin Tku-Sto linjalla.
Ei meriaamiaisessakaan mitään vikaa ole, mutta kyllä erikoisaamiainen on monipuolisempi ja hintansa väärtti. Näin ainakin Hel-Sto linjalla .
- Herkkusuu......
tanssihame kirjoitti:
Ei meriaamiaisessakaan mitään vikaa ole, mutta kyllä erikoisaamiainen on monipuolisempi ja hintansa väärtti. Näin ainakin Hel-Sto linjalla .
Ilman muuta erikoisaamiainen Silja Serenadella ja Silja Symphonyllä ovat todella hienoja! Ei kannata kyllä ajatellakaan mitään muuta vaihtoehtoa.
- mainostuskielto
Herkkusuu...... kirjoitti:
Ilman muuta erikoisaamiainen Silja Serenadella ja Silja Symphonyllä ovat todella hienoja! Ei kannata kyllä ajatellakaan mitään muuta vaihtoehtoa.
mainostaa täällä aamiaistaan, kun on nostanut vanhoja TS:n aamiaiseen liittyviä keskusteluita liudan keskustelun kärkeen. Joko niillä noin huonosti menee, no kulujahan täytyy säästää ...
- Minävaintässä
mainostuskielto kirjoitti:
mainostaa täällä aamiaistaan, kun on nostanut vanhoja TS:n aamiaiseen liittyviä keskusteluita liudan keskustelun kärkeen. Joko niillä noin huonosti menee, no kulujahan täytyy säästää ...
Tämä on Kiva Ketju!
- Aamiainen elämäntapa
mainostuskielto kirjoitti:
Todella säälittävää nostaa esiin vanhoja aamiaisketjuja. Kuulun niihin, jotka kyllä arvostavat enemmän erikoisaamiaista ja nauttivat lomalla estoitta siitä kuoharilasillisestakin aamiaisella, mutta silti ... tämä mainostaminen on niin noloa. Eihän aina olla lomalla eikä aina kannata valita rauhallista luksusta.
Laivoilla nyt yleensäkin on aika hyvät safkat, joten buffet-aamiainen on usein ihan ok ja tilanteesta riippuen jopa ruhtinaallinen. Buffet on ehdottomasti nopeampi silloin kun on kiire. Usein olen nauttinut aamiaisen kiireesti myös laivan kahvilassa kun on ollut kiire maihin, ja kahvilastakin muuten saa ihan kelpo aamupalan - jos joskus olen jopa jättänyt laiva-aamiaisen väliin ja huikannut kahvit vasta maissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1619150- 664844
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494642Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234022Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353583Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423580Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383478- 483203
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422921- 492724