Wikipedian mukaan yksinasuvalle työttömälle, työmarkkinatuki on 553 euroa,
Mutta itse saan vain 511 euroa korvausta, mistä tämä johtuu ?
Kiitoksia vastauksesta
Mitä tämä tarkoittaa ?
2
150
Vastaukset
- 948uyh
Niin oisko sillain että wikipedia puhuu bruttosummasta??? työttömyyskorvauksesta maksetaan veroa, veronpidätys sosiaalietuudesta. jokaisella kansalaisella kun tuo vielä tommonen ku henkilökohtainen verotus, niin ei voi wikipedia tietää, mikä se netto sitten kenenkin kohdalla on. Mikä sulla on veroprosentti työttömyyskorvauksesta, tulisko se summa sitten siitä?
Jos sulle tulee joka vuosi palautuksia, niin maksat liikaa veroja, jos mätkyjä, maksat liian vähän. - kela
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi!
Työmarkkinatukea maksetaan 20 päivän erissä. Maksuerän bruttomäärä on noin 515e (20 * 25,74e). Näitä 20 pv eriä on vuoden mittaan 13. Laskennallisesti työmarkkinatukea maksetaan keskimäärin 21,5 pv kuukaudessa josta saadaan summa 553e/kk. Wikipedian mainitsema summa pitää siis paikkansa.
Ystävällisin terveisin,
Kirsi Kelasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225489Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891898Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3621835- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704