Wikipedian mukaan yksinasuvalle työttömälle, työmarkkinatuki on 553 euroa,
Mutta itse saan vain 511 euroa korvausta, mistä tämä johtuu ?
Kiitoksia vastauksesta
Mitä tämä tarkoittaa ?
2
215
Vastaukset
- 948uyh
Niin oisko sillain että wikipedia puhuu bruttosummasta??? työttömyyskorvauksesta maksetaan veroa, veronpidätys sosiaalietuudesta. jokaisella kansalaisella kun tuo vielä tommonen ku henkilökohtainen verotus, niin ei voi wikipedia tietää, mikä se netto sitten kenenkin kohdalla on. Mikä sulla on veroprosentti työttömyyskorvauksesta, tulisko se summa sitten siitä?
Jos sulle tulee joka vuosi palautuksia, niin maksat liikaa veroja, jos mätkyjä, maksat liian vähän. - kela
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi!
Työmarkkinatukea maksetaan 20 päivän erissä. Maksuerän bruttomäärä on noin 515e (20 * 25,74e). Näitä 20 pv eriä on vuoden mittaan 13. Laskennallisesti työmarkkinatukea maksetaan keskimäärin 21,5 pv kuukaudessa josta saadaan summa 553e/kk. Wikipedian mainitsema summa pitää siis paikkansa.
Ystävällisin terveisin,
Kirsi Kelasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741