Osaisiko joku kertoa jonkinlaista tietoa tuosta lavasta? Tanssi.netistä löytyy vain parit tanssit tälle kesälle, eikä mitään tietoja itse paikasta: http://tanssi.net/fi/p/6h.html
Googlellakaan en löytänyt juuri muuta kuin nuo keikat. Onko joku käynyt siellä? Olen 8.7. aika lähellä lavaa, joten voisin poiketa. Kannattaakohan sinne mennä, vai onko parempi mennä muualle?
Vuonislahden lava, Lieksa?
5
3013
Vastaukset
- olepa hyvä
Lieksan Karaoke Klubi laulaa ja tanssittaa vauhdikkaissa Juhannustansseissa ensimmäisenä juhannuspäivänä 25.6.2011 klo 20.00-00.30 Lieksan Vuonislahdessa. Liput 10 e. Puffetti. Tervetuloa!
Ainakin nämä tanssit siellä on.. sekä 6.8. 2011 samaisen Karaoke Klubin järjestämät.
Tällä hetkellä en tiedä muista, mutta ilmoitellaan heti kun tiedetään..
Vuonislahden lava on perinteinen, mukavan pienen kodikas lava keskellä Vuonislahden kylää, Pielisen rannalla. Viime vuosina siellä on ollut pe-iltaisin tansseja, koska Nurmeksen Kajasteen lava vetää lauantai-iltaisin lieksalaiset sinne. Mutta palataan asiaan.. tai jos joku tietää kertokoon!
tänne varmasti tulee vielä tietoja tansseistakin:
http://www.vuonis.net/vuonislahti.htm On useammat tanssit ja näin kylän lehden ja Ukkolan kyläyhdistys järjestää Juhannuksena Jukka Hallikainen Tangokuningas siellä tansseja myös Korsuorkesteri muistaakseni 19.8
Ja johanna Pakonen 8.7 eli nämä muistan Vuonislehdestä etsikää lehti käsiinne.siellä on lisää tietoa karaokelubi myös mutta siihen en kuulu jotta vapaasti voinette kuunnella niitä laulajia- nämä ainakin
Pe 8.7.2011
Omenapuu & Johanna Pakonen
Pe 19.8.2011
Korsuorkesteri - Lieksaan menossa
Kiitokset teille. Ehkäpä poikkean lavalla.
- pippalot
Kiva pienehkö lava pielisen rantamalla. n15 km lieksan keskustasta. puffetista sai ainakin 2v sitten keskikaljaakin , ym.Ulkona oli makkarakioski. Porukka kivasti nuorta ja vanhaa sekasin.Itse nukuin pakuautossa yön parkissa, kun olin sitä kaljaa nauttinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995