http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/index.htm
Lisätty viimeksi eli 19.5.2011:
1. Profetioita 2 -osioon Anne Lindellin uni muslimeista ja venäläisistä heinäkuussa 2010
ELOKUUN LOPPUPUOLI
26
476
Vastaukset
- Just..
joo...eli se jo pari-kolme vuotta jatkunut Venäjä hyökkää syksyllä skenaario jatkuu siis edelleen vaikka ei edes maailmanloppua,maanjäristystä saati tempauksia ole vielä tullut...Nyt onkin kiinnostavaa seurata sitä,että minkälainen sutina uni-ja muut näyt rintamalla alkaa ensi vuonna.Ja varsinkin syksyllä 2012!
- -jarmo-
Muista silti että Nooaa pilkattiin kymmeniä vuosia kun hän rakensi arkkiaan ja kun arkki oli valmis, niin he menivät arkkiin ja tuli sade ja tulva joka surmasi kaikki pilkkaajat.
Kysymys kuuluu: Jospa näin kirjaimellisesti käykin, jota olette myös vuosia pilkanneet, niin mitä itse aiot tehdä sitten?
Heskiel 7:17-22 Kaikki kädet herpoavat, kaikki polvet käyvät veltoiksi kuin vesi. He kääriytyvät säkkeihin, heidät peittää vavistus, kaikilla kasvoilla on häpeä, ja kaikki päät ovat paljaiksi ajellut. Hopeansa he viskaavat kaduille, ja heidän kultansa tulee heille saastaksi. Heidän kultansa ja hopeansa eivät voi heitä pelastaa Herran vihan päivänä, eivät he sillä nälkäänsä tyydytä eivätkä vatsaansa täytä; sillä siitä tuli heille kompastus syntiin.
Siitä tehtyjen korujen loistolla he ylpeilivät, siitä he tekivät kauhistavat kuvansa, iljetyksensä; sentähden minä teen sen heille saastaksi.
Ja minä annan sen vieraitten käsiin ryöstettäväksi ja maan jumalattomien saaliiksi, ja ne häpäisevät sen. Minä käännän kasvoni heistä pois, niin että minun aarteeni häväistään: väkivaltaiset menevät sinne ja häpäisevät sen.
Kannattaisi vielä kerran miettiä! - EiPäivääIlmanUnia
-jarmo- kirjoitti:
Muista silti että Nooaa pilkattiin kymmeniä vuosia kun hän rakensi arkkiaan ja kun arkki oli valmis, niin he menivät arkkiin ja tuli sade ja tulva joka surmasi kaikki pilkkaajat.
Kysymys kuuluu: Jospa näin kirjaimellisesti käykin, jota olette myös vuosia pilkanneet, niin mitä itse aiot tehdä sitten?
Heskiel 7:17-22 Kaikki kädet herpoavat, kaikki polvet käyvät veltoiksi kuin vesi. He kääriytyvät säkkeihin, heidät peittää vavistus, kaikilla kasvoilla on häpeä, ja kaikki päät ovat paljaiksi ajellut. Hopeansa he viskaavat kaduille, ja heidän kultansa tulee heille saastaksi. Heidän kultansa ja hopeansa eivät voi heitä pelastaa Herran vihan päivänä, eivät he sillä nälkäänsä tyydytä eivätkä vatsaansa täytä; sillä siitä tuli heille kompastus syntiin.
Siitä tehtyjen korujen loistolla he ylpeilivät, siitä he tekivät kauhistavat kuvansa, iljetyksensä; sentähden minä teen sen heille saastaksi.
Ja minä annan sen vieraitten käsiin ryöstettäväksi ja maan jumalattomien saaliiksi, ja ne häpäisevät sen. Minä käännän kasvoni heistä pois, niin että minun aarteeni häväistään: väkivaltaiset menevät sinne ja häpäisevät sen.
Kannattaisi vielä kerran miettiä!Toki piho ottaa sivuilleen profetioita, kun sen esittäjä on vaalea;blondi! Mutta sisältö? A.Lindellin unet kertovat enimmäkseen pelosta! Pelosta ja siitä johtuvasta varustuksesta ja "vihollisen hämäämisestä". . Kun brutaalit joukot ovat liikkeelä, kuin pedot, siinä ei A. Lindellin lapselliset keinot "hämätä" - ne eivät auta mitään.
Venäjän miehityksestä on tuutin t'äydeltä unia ja profetioita. Suuri osa pelosta johtuvia. Psyyken tuotteita. Toki mitä tahansa voi tapahtua tässä maailmassa!
Mutta oikea profeetta ei askartele päätasolla jonkin "selviytymisen" kanssa, oman napansa ympärillä. Jos - kun - vaara on tulossa, profeetta kehottaa KAIKKEIN tärkeimpän! Etsikää Herraa, antakaa pelastaa itsenne!
Piho jatkaa tyypillistä sielullisten sanomien viljelyä palstoillaan. Tietty sensaatio kuuluu kuvioihin... - 243eqwr
-jarmo- kirjoitti:
Kannattaisi vielä kerran miettiä!Nooan tarina on satua. Fiktiota. Jos aiot saada ihmisiä miettimään asioita, älä kerro satuja.
- Just...
EiPäivääIlmanUnia kirjoitti:
Toki piho ottaa sivuilleen profetioita, kun sen esittäjä on vaalea;blondi! Mutta sisältö? A.Lindellin unet kertovat enimmäkseen pelosta! Pelosta ja siitä johtuvasta varustuksesta ja "vihollisen hämäämisestä". . Kun brutaalit joukot ovat liikkeelä, kuin pedot, siinä ei A. Lindellin lapselliset keinot "hämätä" - ne eivät auta mitään.
Venäjän miehityksestä on tuutin t'äydeltä unia ja profetioita. Suuri osa pelosta johtuvia. Psyyken tuotteita. Toki mitä tahansa voi tapahtua tässä maailmassa!
Mutta oikea profeetta ei askartele päätasolla jonkin "selviytymisen" kanssa, oman napansa ympärillä. Jos - kun - vaara on tulossa, profeetta kehottaa KAIKKEIN tärkeimpän! Etsikää Herraa, antakaa pelastaa itsenne!
Piho jatkaa tyypillistä sielullisten sanomien viljelyä palstoillaan. Tietty sensaatio kuuluu kuvioihin......joo..,mutta kun niin ei käy,niin ei käy riippumatta siitä vaikka sitä toitotettaisiin edelleenkin vaikka miten monta tästä eteenpäin.
Näin se menee riippumatta siitä,että miten monta kertaa sitä miettii tai liitetään siihen sitten ihan mitä tahansa vanhoja kirjoituksia tai niiden tulkintoja.
Kunhan ollaan syyskuussa niin voitte taas kerran todeta sen,että ei taaskaan mitään hyökkäystä,ja sitten keskitytään ilmeisesti vuoden 2012 elo-syyskuuhun. EiPäivääIlmanUnia kirjoitti:
Toki piho ottaa sivuilleen profetioita, kun sen esittäjä on vaalea;blondi! Mutta sisältö? A.Lindellin unet kertovat enimmäkseen pelosta! Pelosta ja siitä johtuvasta varustuksesta ja "vihollisen hämäämisestä". . Kun brutaalit joukot ovat liikkeelä, kuin pedot, siinä ei A. Lindellin lapselliset keinot "hämätä" - ne eivät auta mitään.
Piho jatkaa tyypillistä sielullisten sanomien viljelyä palstoillaan. Tietty sensaatio kuuluu kuvioihin...Sanoman esiintuojan blondiudella tai sukupuolella ei ole mitään väliä. Sivuillani on kaikennäköisten ja eri sukupuolta olevien ihmisten unia, näkyjä ja profetioita. Vihjaus, että toki minä otan sivuilleni profetian, kun esittäjä on vaalea blondi, on täysin asiaton.
Kyllä blondikin voi nähdä merkittäviä unia ja toimia muutenkin profeetallisesti.Just... kirjoitti:
...joo..,mutta kun niin ei käy,niin ei käy riippumatta siitä vaikka sitä toitotettaisiin edelleenkin vaikka miten monta tästä eteenpäin.
Näin se menee riippumatta siitä,että miten monta kertaa sitä miettii tai liitetään siihen sitten ihan mitä tahansa vanhoja kirjoituksia tai niiden tulkintoja.
Kunhan ollaan syyskuussa niin voitte taas kerran todeta sen,että ei taaskaan mitään hyökkäystä,ja sitten keskitytään ilmeisesti vuoden 2012 elo-syyskuuhun.Kuten jo toisessa yhteydessä kirjoitin, kyse ei ole tämän vuoden elokuusta, vaan ehkä elokuusta 2012, kuten myös Anne Lindell kirjoittaa.
- 324dfd
243eqwr kirjoitti:
Nooan tarina on satua. Fiktiota. Jos aiot saada ihmisiä miettimään asioita, älä kerro satuja.
Ihan vapaasti voit uskoa niin. Mutta minäpä uskon, että se on faktaa, kuten koko Raamattut.
- hahahhahhaqw2q
324dfd kirjoitti:
Ihan vapaasti voit uskoa niin. Mutta minäpä uskon, että se on faktaa, kuten koko Raamattut.
pelle!
- 23q4ewtfr
Onpa vain yllättävää että Suomalainen kristitty näkee unia asioista, joita pähkäilee päivät pääksytysten valveilla ollessaankin. Venäläiset ja muslimit, tuosta joukostahan ei puutu enää kuin ateistit ja koko kööri olisi koossa. Kaikki paha. Anne on lukenut ihan liikaa iltapäivälehtiä.
Anne Lindell kirjoitti: "Sain sellaisen käsityksen, että tämä todella paha sotatilanne syntyisi maailmalla muutaman vuoden kuluttua - eli ehkä jo vuonna 2012."
Joten kyse ei ole vielä tämän vuoden 2011 elokuusta, vaan mahdollisesti vuoden 2012 elokuun lopusta. Anne näki unensa heinäkuussa 2010, joten "muutama vuosi" on aikaisintaan 2012 tai sitten siitäkin vähän myöhemmin.- Saarnaaja..
Tässä Raamatun paikat Annelle. Saarn.5:1-2. Älä ole kerkeä suustasi, älköönkä sydämesi kiirehtikö lausumaan sanaa Jumalan edessä, sillä Jumala on taivaassa ja sinä olet maan päällä; sentähden olkoon sanasi harvat. Sillä paljosta työstä tulee unia, ja missä on paljon sanoja, siinä on tyhmä äänessä. 6. Sillä paljot unet ovat pelkää turhuutta; samoin paljot puheet. Mutta pelkää sinä Jumalaa.
- AitoaVaiEi?
Hyvä, Saarnaaja!
Tosi tervettä kehotusta!
On enemmän kuin kyllästyttävää, saati epähengellistä, että kaiken maailman unien näkijät tuovat koettelematonta aineista muka "profeetallisena" asiana.
No, tuon Annen tapauksessa sielullisen tason voi jo silmäillen todeta: - se on ihan oman pään tuotetta. Ei siinä ole pilkunkaan vertaa, että näin "sanoo Herra", taikka että Herra ilmoittaisi... eli ihmistuotetta. Ja sitten vielä profeettakerhon "johtaja" -Piho, joka selittää toisen sotkua! Sanoo kuin savolaiset "voihan se niin-niin-olla, taikka ei se niin-niin-ole..."
Ei ihme että aikoinaan profeetta Jeremiakin kyllästyi omatekoisiin unien-näkijä-touhuihin. Ja Herrakin?
"Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään.... Katso minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra.... vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra." (Jer 23:31-32)
Kroonisesta "venäjä-uni-pelko-kerhosta" ei näytä olevan ja olleen mitään hyötyä tälle kansalle. Vuosikausia on ennustelu miehityksestä ja hyökkäyksestä, mutta ns. "herätystä" ei ole tullut jumalattomien pariin. Ja uskovatkin kääntävät vain toista kylkeä ja kuorsaavat sitäkin sikeämmin, mitä enemmän moisia "unia" viljellään!
Jos-kun Herra lähettää varoittamaan kansaa, vaarastakin, se ei ole mitään omatekoista uni-puuhastelua.
Älkää ihmetelkö, jos Herra käy teidän kimppuunne? Niin hän teki Jeremian päivinä, eikä strategiat ole muuttuneet. Hänen asiansa häpäiseminen, höpöttämällä Häntä keppihevosena käyttäen -- höpöttämällä kroonisia uni-ennustelu-asioita, saattaa suututtaa Hänet? Mitäs sitten teet? - UNIA ja UNIA
AitoaVaiEi? kirjoitti:
Hyvä, Saarnaaja!
Tosi tervettä kehotusta!
On enemmän kuin kyllästyttävää, saati epähengellistä, että kaiken maailman unien näkijät tuovat koettelematonta aineista muka "profeetallisena" asiana.
No, tuon Annen tapauksessa sielullisen tason voi jo silmäillen todeta: - se on ihan oman pään tuotetta. Ei siinä ole pilkunkaan vertaa, että näin "sanoo Herra", taikka että Herra ilmoittaisi... eli ihmistuotetta. Ja sitten vielä profeettakerhon "johtaja" -Piho, joka selittää toisen sotkua! Sanoo kuin savolaiset "voihan se niin-niin-olla, taikka ei se niin-niin-ole..."
Ei ihme että aikoinaan profeetta Jeremiakin kyllästyi omatekoisiin unien-näkijä-touhuihin. Ja Herrakin?
"Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään.... Katso minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra.... vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra." (Jer 23:31-32)
Kroonisesta "venäjä-uni-pelko-kerhosta" ei näytä olevan ja olleen mitään hyötyä tälle kansalle. Vuosikausia on ennustelu miehityksestä ja hyökkäyksestä, mutta ns. "herätystä" ei ole tullut jumalattomien pariin. Ja uskovatkin kääntävät vain toista kylkeä ja kuorsaavat sitäkin sikeämmin, mitä enemmän moisia "unia" viljellään!
Jos-kun Herra lähettää varoittamaan kansaa, vaarastakin, se ei ole mitään omatekoista uni-puuhastelua.
Älkää ihmetelkö, jos Herra käy teidän kimppuunne? Niin hän teki Jeremian päivinä, eikä strategiat ole muuttuneet. Hänen asiansa häpäiseminen, höpöttämällä Häntä keppihevosena käyttäen -- höpöttämällä kroonisia uni-ennustelu-asioita, saattaa suututtaa Hänet? Mitäs sitten teet?Anne Lindellin teksti oli "jotensakin kummallista" ... siinähän oli julkisesti (netissä) kaikille kerrottuna mitä muutoksia hän talossaan "unikehotuksesta" tekee.
Outoa.... - O.P.
UNIA ja UNIA kirjoitti:
Anne Lindellin teksti oli "jotensakin kummallista" ... siinähän oli julkisesti (netissä) kaikille kerrottuna mitä muutoksia hän talossaan "unikehotuksesta" tekee.
Outoa....Toimenpiteet kertovat niin pelosta kuin muista inhimillis-sielullisista tekijöistä.
USKOA se ei todista, järjen päätelmiä ja oman minän suojelua kylläkin.
- eräs rukoileva sisar
Rakkaus!
Johannes 13:34 Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut-että tekin niin rakastatte toisianne.
35 Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."
Tutkikaa ja rukoilkaa rakkaat ystävät..älkää painako toisia alas.
Murheellista sellainen..
Jokainen on arvokas ;
Annekin ja Piho
Siunausta!
Ilm.22:12-21 - yks vaan
Että punnkkoriin pitäisi majoittua. Niinniin kuin Piho ilmoitaa. Hällyytyys nyt on tosi kysseessä. Vai oisko tosiaan ni9in.
promillrilleja on veressä.- yksin armosta
Hei rakas Yks vaan! Onko sinulla ketään uskovaisia ystäviä? Itse olen kokenut, aina kun olen muuttanut, että on tosi hyvä, kun voi löytää paikallisen seurakunnan ja saada sieltä ystäviä ja jonkinlaista verkostoa. Heti huomenna klo 11 on sinulla varmasti mahdollisuus mennä kohtaamaan Jumalaa johonkin seurakuntaan. Itse käyn helluntaiseurakunnassa, mutta vapaakirkko ja monet muut ovat varmasti hyviä. Kerro rohkeasti jollekin haluavasi lähteä seuraamaan Jeesusta oikein totisella sydämellä. Saat varmasti paremman sielunrauhan ja apua matkalle eteenpäin Jeesuksen kanssa. Vapaissa suunnissa aina rukoillaan halukkaiden puolesta varsinkin saarnan jälkeen salin etuosassa. Voit mennä sinne vaikka ei pyydettäisikään. Jeesus on kanssasi ja haluaa varmasti, että lähdet täydellä sydämellä häntä seuraamaan.
Siunausta sinulle, ja haluan todella rohkaista sinua menemään! - yks vaan
yksin armosta kirjoitti:
Hei rakas Yks vaan! Onko sinulla ketään uskovaisia ystäviä? Itse olen kokenut, aina kun olen muuttanut, että on tosi hyvä, kun voi löytää paikallisen seurakunnan ja saada sieltä ystäviä ja jonkinlaista verkostoa. Heti huomenna klo 11 on sinulla varmasti mahdollisuus mennä kohtaamaan Jumalaa johonkin seurakuntaan. Itse käyn helluntaiseurakunnassa, mutta vapaakirkko ja monet muut ovat varmasti hyviä. Kerro rohkeasti jollekin haluavasi lähteä seuraamaan Jeesusta oikein totisella sydämellä. Saat varmasti paremman sielunrauhan ja apua matkalle eteenpäin Jeesuksen kanssa. Vapaissa suunnissa aina rukoillaan halukkaiden puolesta varsinkin saarnan jälkeen salin etuosassa. Voit mennä sinne vaikka ei pyydettäisikään. Jeesus on kanssasi ja haluaa varmasti, että lähdet täydellä sydämellä häntä seuraamaan.
Siunausta sinulle, ja haluan todella rohkaista sinua menemään!Ehkä kannattaisi mennä johonkin helluntai seurakunnan kokoukuksiin. Mulla ei ole mitään uskovien verkostoja ja uskoakin on koeteltu rajusti viime aikoina. Nyt kylläkin asiat ovat hyvällä mallilla, josta olen iloinen.
Ehkä ne helluntai seurakunnan kokoukset olisivat hyviä tulevaisuuden suunnitelmia, että saisi verkostoja oikeisiin ihmisiin, eikä roikkua täällä sekalaisessa seurakunnassa "profetia palstalla".
Rukoileva sisar Lea tuossa alempana. Sinulla on kauniit sivut. - Lea.
yks vaan kirjoitti:
Ehkä kannattaisi mennä johonkin helluntai seurakunnan kokoukuksiin. Mulla ei ole mitään uskovien verkostoja ja uskoakin on koeteltu rajusti viime aikoina. Nyt kylläkin asiat ovat hyvällä mallilla, josta olen iloinen.
Ehkä ne helluntai seurakunnan kokoukset olisivat hyviä tulevaisuuden suunnitelmia, että saisi verkostoja oikeisiin ihmisiin, eikä roikkua täällä sekalaisessa seurakunnassa "profetia palstalla".
Rukoileva sisar Lea tuossa alempana. Sinulla on kauniit sivut.Kiitos yks vaan! Muistin sinua rukouksin illalla jo..ja tänäänkin. Ja muita myös. Jumalan siunausta sinulle. Olet tärkeä ja rakas Herralle!
- rukoileva sisar Lea
Rakkaudessa ei ole pelkoa,kirjoitettu on, ja kuuliasuutta Herra tahtoo.
Jumalan ajat ovat tuntemattomat , Isä tietää ja jokaisella paikkansa Jumalan seurakunnassa. Olkaamme lujat. Toisiamme tukien ja rohkaisten.
Tämä rukoileva sisar, joka kirjoitin sillä nimimerkillä on Lea ja kotisivuni tuolla, jos tahdotte tarkistaa , kuka minä.
http://majatalo-lea.net/
Siellä myös profetiapalsta.
Siunausta kaikille. Herra meitä johdattakoon. Jumalan sanassa on Totuus.Ylistys Herralle!
Jeesus tahtoo pelastaa jokaisen.Hän on Hyvä Paimen.Amen - Pelon vanki
Jotenkin tuntuu järkyttävältä, jos joku elää tuollaisten pelkojen kanssa, että pitää rakentaa punkkereita. Vetää jotain vale sähköjohtoja ja rakentaa salaovia kellareihin.
Täysin päätöntä toimintaa.
Vainoharhaa !!!
Vaikuttaa aika ahdistavalta touhulta, jos ei kestä elämää ilman tuollaisia turvajärjestelyjä. Kannattaisiko varata aika kallonkutistajalle.- Sallittua ilmoitusta
Hei olisihan silloinkin ollut muutama päivä aikaa ennustajan viettää kallonkuristajalla, kun ennusti n viikkoa aiemmin Japanin maanjäristyksen.
Eli hän joka ei välitä tietää - miksi ihmeessä kurkistaakaan Profetia-palstaa?
- yks vaan
Mitä järkeä on elää pelossa ??? Kerro yksikin syy.
Tehdä jotain järjettömiä turva ratkaisuja, jotka ulkopuolisen silmissä näyttävät hullunkurisilta. Puuta heinää. Taatua Pihon laatua.
Ymmärrän jos joku talous on omavarainen, niin kuin omat vanhempanikin ovat pihakaivoineen, autonrassaus monttuineen ja kellareineen.
Tuntuu järjettömältä, että Pitäisi tehdä jotain turva ratkaisuja. Tiedä vaikka huomenna joudut auton alle ja sekin tilanne tulee äkkiarvaamatta.
Ei taida olla näillä Pihon "uutisilla" kuin viihdearvo.- UskoJumalaan
Surullista, mutta niin on! Pihon linja on kuin järkeis-ja laskelmointioppia. Missä usko? Kun Herra pitää huolta, niin miksi ihmeessä jatkuvasti viljellä pelkoskenaarioita, kauhukuvia tulevaisuudesta. Eikö Raamattu sano, että ei huomisesta pidä murehtia. Tärkeintä on usko ja asiat kunnossa, hyvä omatunto, valmiina kohtaamaan Herra vaikka kuin Wilkerson muutamassa sekunnissa!
- Joo...
Mikäli ette ole sattuneet huomaamaan niin Heinäkuu 2010 on jo historiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022236- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘611091Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis611067- 511027
- 36952
- 33824