Hei! Tätä on varmasti kysytty paljon mutten löytänyt vastausta, olen lähdössä reilu puoleksi vuodeksi yhdysvaltohin kouluun, minulle on suositeltualuisin F1 tai B 1 viisumia. Nää asiat on mulle tosi vieraita ja jos joku pystyy / haluaa auttaa olisin todella kiitollinen.
Eli kumpaa suosittelette ja miten toimitaan ja kauanko viisumin saaminen kestää.
TODELLA paljon kiitoksia jos joku auttaa!
USA VIISUMI
happy&thankful
2
366
Vastaukset
- 432432
Tarvitset F1-viisumin. B1 ei ole opiskelijoita varten.
- fjdfaslö
hei!
minne päiten jenkkejä olet tulossa? itse olen täällä opiskelijan, tulin omankäden kautta ns. eli en minkään vaihdon tai suomalaisenkoulun välityksellä.
joo tuo F1 viisumi on se mikä sinun pitää saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263118
- 681497
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761083Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1411010- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis136757