Hei! Tätä on varmasti kysytty paljon mutten löytänyt vastausta, olen lähdössä reilu puoleksi vuodeksi yhdysvaltohin kouluun, minulle on suositeltualuisin F1 tai B 1 viisumia. Nää asiat on mulle tosi vieraita ja jos joku pystyy / haluaa auttaa olisin todella kiitollinen.
Eli kumpaa suosittelette ja miten toimitaan ja kauanko viisumin saaminen kestää.
TODELLA paljon kiitoksia jos joku auttaa!
USA VIISUMI
happy&thankful
2
397
Vastaukset
- 432432
Tarvitset F1-viisumin. B1 ei ole opiskelijoita varten.
- fjdfaslö
hei!
minne päiten jenkkejä olet tulossa? itse olen täällä opiskelijan, tulin omankäden kautta ns. eli en minkään vaihdon tai suomalaisenkoulun välityksellä.
joo tuo F1 viisumi on se mikä sinun pitää saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2614706Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803157- 472493
- 342215
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451787- 971570
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851305PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69968
- 98912