Teet tämän vaikeaksi mies

n->m

Eli sulla ei ole aikomustakaan koskaan tutustua minuun oikeasti...?? Jos tuo yksi viesti oli sinulta.

Eli tänne vain kirjoittelet anonyymejä viestejä. Et halua käyttää tunnisteita etkä vastaa minun tunnisteellisiin viesteihin.
Eli haluat että poistun täältä ja jätän sinut rauhaan. En minä voi yksin rakentaa ihmissuhdetta.
Siltähän tuo sinun toimintasi vaikuttaa.
Sanot että minun pitää tehdä aloite, tulla vastaan. Teet sen omalla toiminallasi mahdottomaksi. Pötkit pakoon jos lähestyn sinua millään tavalla irl, tiedäthän itsekin sen.

Eli mitä mun pitää tehdä. Jättää sut rauhaan? En ymmärrä sinua.

n->m

13

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monia.

Mitä tunniste viestiä tarkoitat?

• Vaikeaa on

meillä muillakin, sellaista..

• Ap.

Hän tietää kyllä mitä tunnisteita olen käyttänyt ja käytän edelleen.
      Tuo yksi viesti oli taas samantyyppinen kuin aikaisemminkin. Eli jättämisviesti ilman tunnisteita, jossa hän kirjoittaa että minun pitää tehdä aloite,hän ei tee mitään, ei kirjoita suoraan yms. En minä voi tehdä aloitetta koska hän pötkii pakoon aina kun näkee minut. Eli tilanne on umpikujassa.
      Olisi kiva jos edes jättämisviesteihin laittaisi tunnisteet niin tietää ettei kannata jäädä tänne.

• ^miekkonen^

Mitä ne toimet pitää sisällään, mikä tekee siitä mahdotonta? Milloin viimeksi koitit lähestyä?

Tämä nyt tuskin koskee minua, auttaisi jokatapauksessa asiaa jos vastaisit.

• Ap.

Hän pötkii pakoon jos yritän lähestyä irl. Vastaa jotain epämääräistä jos kysyn jotain. Täällä kirjoitti aikaisemmin tunnisteilla, mutta nykyisin ainoastaan anonyymisti.

Eli hän tekee tilanteen mahdottomaksi kun ei itse tule vastaa. Kuitenkin, minun pitäisi tehdä aloite ja lähestyä. Hän ei kuitenkaan kirjoita tänne jättämisviestiin tunnisteita. Ei voi tehdä aloitetta jos toinen pötkii pakoon. Umpikuja.

• ^miekkonen^

Ei osunut ja nykyään se onkin toisinpäin itseasiassa. Kannattaa kysyä tuota siinä "jättämis" viestissä, vai joko kysyit.

Kiitos vastauksesta.

• Herätys!!!

Hän ei ole kiinnostunut susta, jos pötkii pakoon. tuskin on ikinä sulle mitään tänne kirjoittanut. sun mielikuvitus vaan käy vilkkaana. Herää todellisuuteen!!!!!!!

• Mä_!_

Ne jättämisviestit on ihan out, en kirjoita sellaisia, koska en oo vielä koskaan jättänyt.
        Olen monta kertaa kirjoittanut jättäväni tämän palstan ja olen jättänytkin hetkeksi.

• Ap.

Varmasti olette kaikki oikeassa siinä ettei se mies välitä minusta.

• ...

Mikä saisi sinut uskomaan sen?
        Ja kannattaa muistaa että 99.99 % tämän palstan viesteistä, etenkin aloituksista on naisilta (tai no, kahdelta naiselta).

• quuqleri

Miten ikinä ajattelit seurustella hänen kanssaan, jos hän on sellainen? Oletko sitten 100 pros. varma että hän ja irl-tyyppi ovat samoja?

• eräs vain

Lopeta toi pelleily ja soita sille miehelle jota kaipaat. Et sä tuu hullua hurskaammaksi kun täällä kirjoittelet ja luulet että joku viesti on sulle ja joku ei.

Ota yhteyttä irl:nä....en usko että mies lähtee karkuun jos hän on siis mies. :)

• ihan sivusta vaan

Älkää nyt yllättäkö aloittajaa ottamaan yhteyttä vielä uudestaan jos mies on jo antanut pakit irl. Ei kannata nöyryyttää itseään lisää kerjäämällä mieheltä uudestaan pakkeja. Ymmärrän että aloittajalla on paha mieli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5025
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4462
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3533
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2331
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      339
      1911
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1796
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1517
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe