Persut perunakuopassa.

Möhkyrä

Pysykööt Soini vain persuineen opposition perunakuopassaan häpeämässä. On siinä meillä köyhänkansan puolestapuhujia.Kelpasi seteliselkärankaisille suuret palkat ja miljoonien puoluetuet, tyhjänpanttina istumisesta. Voi jumalan pyssyt ja puukuulat.

Lisäää DD =))


iihan sama, ketä hallitukseen menee, ei politiikka voi paljoa muuttua. Vaalilupaukset olivat tälläkin kertaa tyhjää tyhjemmät. Soini kertoi, ettei pelkää, kun on viisisataatuhatta äänestäjää takanaan. Nyt pitäisi pelätä, kun pettää nämä puolimiljoonaa rikkomalla lupauksensa Portugalin tukemisesta. Mutta sopii kyllä ihmetellä näitä puoltamiljoonaa, jotka uskoivat Soinia?


http://www.kp24.fi/uutiset/Opinion.aspx?topicid=6940#28960

16

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jani eihän Persut luvanneet mitään muuta kuin vastustaa Portugalipakettia.Persussuomalaiset eivät siis pettäneet äänestäjiään.

      • peruspersu

        Jussi on tainnut jättää lukematta vaaliohjelman, kyllä siellä luvataan ajaa muitakin asioita kuin Portugalipakettia. Mutta mitä niistä?


    • Möhkyrä

      Ton minä vain löysin netistä D =)

    • ?

      onko möhkyrä antanut käytää nimeään julki näissä kirjoituksissa, vai kuinkka Juhani Vähätuisku.

      • Galleriakuvastahan näköö kuka on kyseessä.


      • menikö oikein ?
        j.jussiW-T kirjoitti:

        Galleriakuvastahan näköö kuka on kyseessä.

        Kappas siinähän kuvasta päätellen juttelee Viitalan Jussin näköinen mies !


      • Anonyymi

        Tämän Herran W-T.n valehtelu on tainnut tulla päätökseen


      • Anonyymi
        j.jussiW-T kirjoitti:

        Galleriakuvastahan näköö kuka on kyseessä.

        Kalterikuvastahan näköö kuka on kyseessä!...


    • jot sillee sano

      kusipukki lahkeessaan.

    • entinen persu

      Nythän möhkyrä puhuu asiaa!

    • ?

      kalleria kuvassa ei ole nimeä, et sileen

    • Möhkyrä

      ei minua haittaa vaikka etu nimellä joskus mainitseekin

    • Tämä on tosi

      Pysykööt Soini vain persuineen opposition perunakuopassaan häpeämässä. On siinä meillä köyhänkansan puolestapuhujia.Kelpasi seteliselkärankaisille suuret palkat ja miljoonien puoluetuet, tyhjänpanttina istumisesta. Voi jumalan pyssyt ja puukuulat.

    • ?

      oletko sitten sitämieltä että olemme tyytyväisiä siihen että takaame miljaardeja jopa kymmeniä ulkomaan konkurssi valtioiden tukemiseen ja palkkioksi siitä joudumme leikaamaan saman verran oman maan hyvinvoinnista, tätähän nimenomaan perussuomalaiset vastusti, joka ei näköjään sulle ole oikein.

      • samaa höpinää

        Sulla tosi lapsellista höpinää, pitäisi puhua jo suomalistenkin asioista!


    • kyll mää ki

      sitä miletä oon,
      että soinin olis aika ruveta ommaa tunkijootaan käänteleen.
      Ettei väki ala
      turhautuun ja happaneen ja pomppaa vasureihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe