Evo

Luontoon lähtevä

Olisin lähdössä Evoon vaeltamaan. Lueskelin, että siellä on laavuja jotka ovat jokaisen vapaassa käytössä. Osaako joku sanoa, käykö laavuilla useinkin ns. kutsumattomia vieraita (siis jotain häiriköitä yms yms). Ja onko kenelläkään tietoa mistä saisi hyvän kartan Evon reiteistä? Koska itse löysin vain huonon kartan netistä..

11

2732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en minä..

noihin häiriköihin juurikaan usko.Auton varotan lukitsemaan hyvin.Karttoja en tiedä mitä olet netistä löytänyt mutta luontoon fi retkikartta ja kansalaisen karttapaikka sivuilta .Jos painettuja karttoja niin evokeskus evolla tai luontoon fi verkkokauppa

• Luontoon lähtevä

Paras kartta, ts kartta jota lähinnä etsin, olisi sellainen että siinä näkyvät laavut ja tulentekopaikat yms. Ja tietysti polut. Esim. http://www.luontoon.fi/image.asp?Image=Att1220\webatt_20081023_103947_891039.gif tuo, mutta tuo on kyllä aika huono

• Luontoon lähtevä

Pitääkö laavu muuten 'varata' jotenkin etukäteen ? Vai saako sinne mennä kuka vaan ja koskavaan. Luin monesta paikasta että saa mennä koska vaan kuka vaan, mutta jossain luki että mökit ja laavut varataan etukäteen jostain

• kaks yhdellä iskulla

laavuilla saa mennä kuka haluaa, jos riitaa tulee, vahvempi voittaa aina.
      Kerran piti oikein nyrkkeihin turvautua, me sitten laavulla nukuttiin.

• kyllä ne...

kansalaisen karttapaikka sivuilla laavut ja polut näkyy.Jos sulla ei ole tulostinta niin tuo ilvesreitin kartta kyllä sitten ehkä paras.Aika paljon yleensä yöpyjiä mutta monta laavuakin teltankin voi pystyttää19

• Olenko tyhmä ?

Minä en kyllä ikinä ole oppinut käyttämään tuota kansalaisen karttapaikkaa...

• kyllä se..

onkin aika hankala.Pieniä lappusia joiden kanssa pitää pärjätä.Tuo ilvesreitin partta on parikymppiä näkyy tiet ja polut ja laavut ja teltanpaikat ja vesipaikat tulee postissaMaastossa reitti merkitty ilvestassuin varmalla ei eksy

• Evoilija

Osaakos joku sanoa kannattaako sinne tähän aikaan vuodesta laittaa kumisaappaat vai lenkkarit ?

• mulla oli

perj 27 pv sandaalit ja kuivina pysy.Pari kertaa tosin joutu lätäkön kiertämään

• Anonyymi

Hyvät reitit ja vähän kävijöitä. Suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      305
      2978
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      16
      1790
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1770
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1565
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      393
      1416
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      31
      1269
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      189
      1104
    8. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1026
    9. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      955
    10. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      898
    Aihe