onko tullut mieleen ,miksi nyt on niin

he

paljon nykyään allergioita. minä vanha harppu ajattelut ,nykyään on niin paljon, lisä-aineita,ei ennen .tyttäreni on lastentarhassa töissä. koko ajan lisääntyy lisää vain allergioita..täytyy jopa 5-6 olla erilaiset eväät varmistaa, joten työlästä on....lisä-aineeton ruoka suojannu varmaan niiltäkin taudilta..

2

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Probioottibakteerit!

..............jatkuu.
      Kahden tärkeimmän probiootti-bakteerin:
      1.(1.) Lactobacillus asidophilus ja
      2.(3.) Bifidobacterium luonnollisin saantilähde on lehmän raakamaito (=käsittelemätön maito).

Mutta mihin ovat kadonneet hyvät/tarpeelliset Probiootti bakteerit vuosien saatossa:
      - Ennen vanhaan juotiin vasta lypsettyä lehmän raakamaitoa, jossa oli tärkeimmät Probiootti bakteerit Lactobacillus asidophilus ja Bifidobacterium. Eikä silloin sairasteltu niin valtavasti kuin nykyisin, ei ollut allergioita, eikä ollut vatsa, eli suolisto sekaisin, jne.
      - Olette varmaankin kuulleet tämän mystisen lauseen, jonka on esittänyt laktoosi-intoleranssia tai migreeniä sairastava henkilö:
      "Kun käyn hakemassa suoraan maatilalta lehmän raakamaitoa niin voin juoda sitä ongelmitta, mutta kun ostan kaupasta meijeriltä tullutta maitoa, niin laktoosi- ja migreeni-ongelmat alkavat heti".
      Eli syy mm laktoosi-intoleranssi- ja migreeni-ongelmiin on Probiootti bakteereiden puutteessa! Jatkuu......

http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Elamaa_yllapitavat_probiootti_bakteerit&homeantibiootti.html

• mandiexcv

kaiki on jollain röpöllä maustettu ,säilyvyyden takia. me kansa vain mutustellaan. Maailma viisastuu ,siis kauppa miehet ja naiset rikastuu ,rahat vääriin taskuihin . Sairaudet lisääntyvät...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe