Tampereella tätä tapahtuu mutta tapahtuuko Kuopiossa ja jos niin missä. Olemme pari jota kiinnostaa tietää löytyykö savonmaasta kyseiseen touhuun sopivaa paikkaa:)?
Onko ylipäätään Kuopiossa minkäänlaista doggin "kulttuuria" vai onko Tälläkin saralla Tampere edelleä kävijä:)
T: Voi miksi muutimme Kuopioon:)
Doggin kuopio?
17
2533
Vastaukset
- parisavosta
Täällä myös pari jota kiinnostaa kyseinen asia.
- Siellä.
Siellä Puijon tornin juurella lähimaastossa käy kuhinaa.
- ryhmän etsijät
Noin 30 pari etsii paikkaa kuopiosta jossa voisi käydä pitämässä hauskaa:)
Olemme varsin estoton pari ja ihan varmasti katseen kestäviä, kokemusta on kimpoista eri kokoonpanoilla ja lisää haluataan. Nainen on jonkin verran alistuvaa sorttia ja hänen toiveena on, tai miedän molempien että tapaisimme kivan porukan jossa viettää kiihkeitä hetkiä. Nainen ei ole kovinkaan paljon naisiin päin kalellaan mutta saattaa innostua myös naisten väliseen tilanteesta riippuen:) Erityisesti meitä kiehtoo ajatus usemmasta miehestä, siis joku 3-6 miestä.
Homma menee kuitenkin niin että minä olen se joka määrää miten homma etenee ja mitä te saatte naiselle tehdä. Ihan varmasti jokainen saa purkaa paineensa ja varmasti saavta tarpeeksi:) Kaikki pitää pysyä siis kontrollissani. Juuri tällainen juttu kiihottaa meitä molempia. kiinnostuneet voi vihjata itsestään. - JiiDee84
Hommassa mukana 26v mies kun vain päivä tiedetään.. =) Kavereita samanikäisiä löytyy ja mukaan voisin pyytää jos haluatte.. Otan vastuun kutsumistani kavereista että kaikki on varmasti fiksuja ja järkeviä ja käytöstavat kunniallisena..
- sinpa
kyllä mukaan haluttais olen naimisissa , siisti puhas mies bii ,, olis mukavaa lähtee mukaan leikkiin , laita vaikka sähköposti johon vois kirjottaa
- Mukana ollaan..
Entä sexliikkeen videokopit??
- Pari Tampereelta
Missä päin Tampereella doggingia?
Kiinnostais kyseinen juttu mutta kun ei tiedä mihkä menis.- Sw-pari
Adam ja Eve Näsilinnankatu 22 kellarikerroksessa se on.
- Mukana ollaan..
Sw-pari kirjoitti:
Adam ja Eve Näsilinnankatu 22 kellarikerroksessa se on.
Pysytään nyt Kuopiossa.. Eliolisiko naisiatai pareja tulossa jos jossain paikka luonnossa?? Ja onko naiset käyneet sexliikkeissä..
- JiiDee84
Homma ilmeisesti jäätynyt Kuopion suunnalla? Nyt kun on nää viinijuhlat niin eiköhän järjestetä kunnon jatkot.. Nähtäisiin ja tutustuttaisiin hieman viinijuhlilla ja siitä sitten jatkopaikkaan..? Kiinnostuneita?
- paritellen
Löytyyhän täältä muitakin samanhenkisiä... Jos ette oo feikkejä, ottakaa yhteyttä treffit osan kautta! T: mr_kuopio ihaNainen
- Anonyymi
Meit kiinnostais. T nainen ja mies 44
- Anonyymi
M52 silloin tällöin Kuopiossa hotellissa. Siisti jne.
Kahvin kautta ehkä kerrokseen, jos neljänelosia m ja n innostaa. Kuin teihin saa kontaktia ennen kahvihetkeä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M52 silloin tällöin Kuopiossa hotellissa. Siisti jne.
Kahvin kautta ehkä kerrokseen, jos neljänelosia m ja n innostaa. Kuin teihin saa kontaktia ennen kahvihetkeä?Et mitenkään kulahtanut kusikeppi
- Anonyymi
Kuin teihin saa yhteyden?
Tammikuussa taas Kuopioon vkl viettoon tulossa.
Olen kiva um just 50. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin teihin saa yhteyden?
Tammikuussa taas Kuopioon vkl viettoon tulossa.
Olen kiva um just 50.Ei mitenkään kulahtanut kusikeppi
- Anonyymi
Ajelen lauantaina 25.12 Kuopion läpi kohti etelää. Asiallisen parin kanssa voisi treffata Xumies
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759