Tänään perjantai

Black Friday

11

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain sanoakseni

      Mitähän sitä tekis? Kai tää perjantai menee niinkuin muutkin päivät
      riippuen säästä kyllä. Jos on hyvä sää niin ainakin lähden fillarilenkille.
      Tänään heräsin ihan liian aikaisin. No olipa ainakin linnut hereillä ja lauloivat
      jo varhain. Kahvia ja röökiä menee " mielin määrin" :)
      Voishan sitä oikeastaan kaupasta hakea olutta että sitten iltasella sitä nauttisi.
      Maailmanloppuja tulee ja menee ettei laskuissa pysy:)
      Jos tulee maailmanloppu niin se on ihan hyvä vaan, eipähän jää kukaan suremaan kun kaikki kuolee:)

      • ..............

        "Jos tulee maailmanloppu niin se on ihan hyvä vaan, eipähän jää kukaan suremaan kun kaikki kuolee:)"

        Juur näin. Keventäisi oloa kummasti. Vahinko vaan, ettei maailmanloppu tule huomenna, se kun on satukirjan mukaan "laskeskeltu".

        Maailmanloppua itse kullekin.
        http://www.youtube.com/watch?v=KJtmt2085Rc


    • nyt se on sit menoa

      Mä vedän hirvet kännit ja sammun. On parempi ettei nää kun loppu tulee.

    • Hmm. Voisin käydä kaupungilla ja viettää sitten iltaa kotona jonkun leffan parissa. Ois kiva katella jonkun kanssa...

    • Yeah!

      No niin eiköhän mennä porukalla juhliin ja tehä tästä elämästä elämisen arvosta!?

      • Jeaaah!

        Minä olen ainakin menossa mukana! Lisää inffoa ja muita nyt messiin!


    • good news

      Porukka kertokaa mistä päin maailmaa ootte niin saadaan hieman selvennystä missä tavataan!?
      Olen Seinäjoki.

      • bad news

        Olen Helsinki, hehe. Että ihan kävely matkahan tässä vain on!


    • hyvää viikonloppua k

      Eiköhän viikonloppu mene jälleen "liiankin nopeasti". Pitäsi siivoilla ja tehdä kotihommmia. Launtaina saunotaan reilut tunti, sitten saunakahit ja loikoilua. Kuunelen radiosta Sävel on vapaa- toivekonserttia. ym.

      Olen uskovainen ja kyllä Jeesus tulee toisen kerran ja voinhan lähteä vaikka luonnollisen kuoleman kautta. Ei Raamttu neuvo ennustelemaan tarkkoja päivämääriä, joten eiköhän maanantaina ala uusi arki jälleen?

      • nöu

        Oletko ihminen hieman väärässä mielentilassa jos et ymmärrä viestiketjun tarkoitusta. Menes sen jumaluutes kanssa kirkoon ja jätä todellisuus ihmisille.


    • grrarg

      Kävin töissä, vapaaehtoistöissä ja uimahallilla saunassa. Sitten olen surffaillut toista tuntia netissä, mutta nyt pitäisi yrittää päästää tietokone hetkeksi lepäämään, ja katsoa vaikka DVD.

      Hyvää illanjatkoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe