Mitä tämä koodi tarkoittaa ?
Olenko oikeutettu työmarkkinatukeen jos omistan kyseisen koodin ?
Koodi 0900
9
276
Vastaukset
- näin suomessa
Totta kai olet,mutta olet työkkärin mielestä toivoton tapaus,
sinule ei kannata tarjota enää töitä,nauti siis vapaudesta,
ja saamastasi työmarkkinatuesta.- tiina 68
Minulle työkkäri sanoi että eivät tahdo pitää 0900 ihmisiä listoilla ja siksi jouduin sossun asiakkaaksi. Eli saan rahani vain sossusta en penniäkään työmarkkinatukea onko tämä väärin ?
- datanomi eric
tiina 68 kirjoitti:
Minulle työkkäri sanoi että eivät tahdo pitää 0900 ihmisiä listoilla ja siksi jouduin sossun asiakkaaksi. Eli saan rahani vain sossusta en penniäkään työmarkkinatukea onko tämä väärin ?
Minuakin kiinnostaa mikä tämä koodi oikein on. En ole ennen kuullutkaan.
Asiantuntijat saisiko näihin edellämainittuihin kysymyksiin vastauksen.
Kiitos kaunis - Triinu-Liinu
tiina 68 kirjoitti:
Sossusta saat enemmän. Muista uusia silmälasit ja hammaslääkärikulutkin tulevat "talon" puolesta. Ja jo tarvitset mielialanappeja, nekin kustannetaan.
Minä tunnen sossun elättejä, jotka tulevat paljon paremmin toimeen kuin pienipalkkaiset työssäkävijät, jotka eivät saa minkäänlaisia sosiaalietuuksia.
- totuuus julki
Kysymyksesi on sellainen mihin kelanhenkilökunnalla ei ole oikeutta vastata.
Kai tiedät miksi. - Kiitos veteraanit!
Ihana, avoin ja ihmisystävällinen tukijärjestelmä? Ei ihme, että nappeja kuluu ja lekurit kirjottaa lisää kilon, heti, jos on "tarvis"! Pahoinvoiva hyvinvointivaltio, kiitti.
- Totuus julki
Totuus julki.Miksi kelan henkilökunnalla ei ole oikeutta vastata ?
- salaista tietoa
Koska niillä on salassa pito velvollisuus,
ja tämä on salaista tietoa. - kela
Hei,
kiitos kysymyksistänne. Kela tekee työttömyysetuuspäätökset työ- ja elinkeinotoimiston antaman työvoimapoliittisen lausunnon perusteella. 0900 ei ole työvoimapoliittinen lausunto, joten työttömyysetuuden maksamiseen ei kyseisellä koodilla ole merkitystä.
Koska on kyseessä työ- ja elinkeinotoimiston asia, niin emme tarkemmin tiedä Kelalla tuon numerosarjan merkitystä.
Ystävällisin terveisin,
Kirsi Kelasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983