Lahjoitan kasveja!

Trine

Heips! Olemme talvella muuttaneet vanhaan ok-taloon jonka piha suorastaan pursuaa kaikkia mahdollisia kasveja. Haluaisin laittaa jotain omaakin tänne ja nyt lahjoittaisinkin halukkaille jotain kasveja. Nimistä en ole aivan varma, mutta asiantuntijat osaavat varmasti neuvoa..

Muutamia mainitakseni:

- Kirsikkapuita (eri kokoisia taimia)
- raparperi
- karhunvatukka
- vaahteran alkuja
- esikkoja
- ruusuja
- yms. joiden nimiä en tunnista

Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa.

Asumme Itä-Vantaalla

9

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanna

      Heipsan itsellesi. Asumme Länsi-Suomessa, joten tuo noutopuoli ei taida oiken onnistua. Ruusut ja tietysti nuo "tuntemattomat" herättivät kiinnostustani. Onnistuisko esim. muovisäkki-matkahuolto-rahtiperillä-systeemi ? Voitko kuvailla noita, joita et tunnistanut ?

      • Trine

        Vaikea kuvailla...vihreitä erikokoisia lehtiä...:) Kun ei tiedä vielä ollenkaan millainen kukka mahdollisesti tulee olemaan.

        Sitten tuosta lähettämisestä. En jaksa nähdä vaivaa alkaa pakkailemaan ja postittelemaan kasveja. Helpommalla pääsen kun heitän vaikka ylimääräiset kompostiin. Sori :)


    • ruususeuralainen

      Hei kasvien lahjoittaja! Joko olet ehtinyt kiskoa kompostiin asti ylipursuavat kasvit. Olen Päijät-Hämeestä ja liikun lähipäivinä siellä suunnilla. Josko voit valeistuttaa irtikaivamiasi kasveja, vaikka sen kompostisi reunoille niin, että juuret pysyisivät pimennossa ja kosteina. Olisin kovasti kiinnostunut kaikenlaisista ruusuista ja puutarha-hyötykasveista. Laitatko vähän väliaikatietoa, missä vaiheessa tonttisi raivauspuuhat ovat. Itselläni on suuri maalaispihamaa ja sinnehän sopii kaikenlaista (paitsi ei kotiloita).

      • Trine

        Hei!

        Olen jo jonkun verran aloittanut mylläämään puutarhaani. Joitain taimia on haettu mutta vielä paljon jäljellä.

        Laita vaikka viestiä kun olet maisemissa.

        p. 040-7374 965


    • pentti

      hei .luin viestisi.asun helsingin ruskeesuolla ,olen puutarha-harrastaja.Sitten minulla olisi Lohjalla naispappi-ystävä joka asuu aivan uutukaisessa omakotitalossa ja tontti kaipaa kasvin-ja kukan alkuja. voitko kirjoittaa minulle., ps mulla on jalkavaivaa ,voi olla että menen sairaalaan huomenna maanantaina .terv pentti.

      • Trine

        On siellä paljon kaikkea vielä. useimmat kasvit on levinneet niin paljon, että ihan hyvin voi napsaista sieltä täältä.

        Kaivuuhommat saa kyllä sitten itse hoitaa :)


    • Anna Maria

      Hei

      Vieläkö on jotain jäljellä ? Raparperia ja vaahteraa löytyy itsellänikin, kaikki muu mukava kyllä kelpaisi.

    • Anne

      Hei! Onko vielä esikkoa, karhunvatukkaa tai ruusuja? Asun myös Itä-Vantaalla.

      • Trine

        Ota yhteyttä: 040-7374965


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe