Lahjoitan kasveja!

Trine

Heips! Olemme talvella muuttaneet vanhaan ok-taloon jonka piha suorastaan pursuaa kaikkia mahdollisia kasveja. Haluaisin laittaa jotain omaakin tänne ja nyt lahjoittaisinkin halukkaille jotain kasveja. Nimistä en ole aivan varma, mutta asiantuntijat osaavat varmasti neuvoa..

Muutamia mainitakseni:

- Kirsikkapuita (eri kokoisia taimia)
- raparperi
- karhunvatukka
- vaahteran alkuja
- esikkoja
- ruusuja
- yms. joiden nimiä en tunnista

Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa.

Asumme Itä-Vantaalla

9

1537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanna

Heipsan itsellesi. Asumme Länsi-Suomessa, joten tuo noutopuoli ei taida oiken onnistua. Ruusut ja tietysti nuo "tuntemattomat" herättivät kiinnostustani. Onnistuisko esim. muovisäkki-matkahuolto-rahtiperillä-systeemi ? Voitko kuvailla noita, joita et tunnistanut ?

• Trine

Vaikea kuvailla...vihreitä erikokoisia lehtiä...:) Kun ei tiedä vielä ollenkaan millainen kukka mahdollisesti tulee olemaan.

Sitten tuosta lähettämisestä. En jaksa nähdä vaivaa alkaa pakkailemaan ja postittelemaan kasveja. Helpommalla pääsen kun heitän vaikka ylimääräiset kompostiin. Sori :)

• ruususeuralainen

Hei kasvien lahjoittaja! Joko olet ehtinyt kiskoa kompostiin asti ylipursuavat kasvit. Olen Päijät-Hämeestä ja liikun lähipäivinä siellä suunnilla. Josko voit valeistuttaa irtikaivamiasi kasveja, vaikka sen kompostisi reunoille niin, että juuret pysyisivät pimennossa ja kosteina. Olisin kovasti kiinnostunut kaikenlaisista ruusuista ja puutarha-hyötykasveista. Laitatko vähän väliaikatietoa, missä vaiheessa tonttisi raivauspuuhat ovat. Itselläni on suuri maalaispihamaa ja sinnehän sopii kaikenlaista (paitsi ei kotiloita).

• Trine

Hei!

Olen jo jonkun verran aloittanut mylläämään puutarhaani. Joitain taimia on haettu mutta vielä paljon jäljellä.

Laita vaikka viestiä kun olet maisemissa.

p. 040-7374 965

• pentti

hei .luin viestisi.asun helsingin ruskeesuolla ,olen puutarha-harrastaja.Sitten minulla olisi Lohjalla naispappi-ystävä joka asuu aivan uutukaisessa omakotitalossa ja tontti kaipaa kasvin-ja kukan alkuja. voitko kirjoittaa minulle., ps mulla on jalkavaivaa ,voi olla että menen sairaalaan huomenna maanantaina .terv pentti.

• Trine

On siellä paljon kaikkea vielä. useimmat kasvit on levinneet niin paljon, että ihan hyvin voi napsaista sieltä täältä.

Kaivuuhommat saa kyllä sitten itse hoitaa :)

• Anna Maria

Hei

Vieläkö on jotain jäljellä ? Raparperia ja vaahteraa löytyy itsellänikin, kaikki muu mukava kyllä kelpaisi.

• Anne

Hei! Onko vielä esikkoa, karhunvatukkaa tai ruusuja? Asun myös Itä-Vantaalla.

• Trine

Ota yhteyttä: 040-7374965

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2523
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      187
      889
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      723
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      642
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      48
      528
    6. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      12
      481
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      467
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      54
      432
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      430
    Aihe