Täällä kirjoittelee hieman yksinäinen 19-vuotias poika Itä-Suomesta. En ole koskaan seurustellut, mutta nyt jo kaipailisin vierelleni tyttöä josta pitää kiinni ja rakastaa. Toivoisin että olet syntynyt välillä 90-94.
Itseäni kuvailisin rauhalliseksi, luotettavaksi ja suvaitsevaiseksi, sekä huumorintajuiseksi. Se vain voi olla joskus hieman omalaatuista. Vieraassa seurassa saatan olla alkuun ujo, riippu vähän tilanteestakin. Mutta kun tutustun paremmin niin osaan olla avoimempi ja juttua riittää. Minulla on aika hyvät hermot, enkä suutu kovin helposti. Jos niin pääsee käymään en kuitenkaan osaa olla pitkävihainen. Jossain määrin romanttisuutta ja herkkyyttäkin minusta löytyy.
Tupakkaa en polta ja alkoholia juon melko harvoin. Silloinkin lähinnä mietoja ja en niinkään humalahakuisesti.
Lemmikkejä minulla ei ole, mutta pidän tosi paljon eläimistä.
Harrastuksiin ja mielenkiinnon kohteisiin kuuluu: elokuvat, musiikki, keräily, pelaaminen tietokoneella ja konsoleilla. Autot on kiinnostanut koko pienen iän ja jotain pientä niihin liittyvää tulee puuhasteltua. Värkkäilen myös elektroniikan parissa ja jonkin sortin pieniä käsitöitä. Monta rautaa on usein tulessa, mutta mitään ei ikinä tunnnu saavan valmiiksi asti. Japani ja kaikki siihen liittyvä on myös lähellä sydäntäni. Animea tulee joskus katseltua ja sieltä maasta tulee vaan niin paljon kaikkea mielenkiintoista, kulttuurikin kiinnostaa.
Varsinainen ilmoitus löytyy täältä: http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=924991
Tyttöystävää? /人◕ ‿‿ ◕人\
4
256
Vastaukset
- tenshi95
Mistä päin Itä-Suomee muute oot ? nii vois vaikka mesen antaa
- ----hhh----
onko 16 v. ehdottomasti liian nuori? meinaan osaan samaistua suhun todella hyvin, haluaisin pojan, joka oikeasti rakastaa ja pitää huolta, ja vastaavasti antaa sitä myös takaisin. valitettavasti oman ikäryhmäni pojat eivät siihen vielä suuremmaksi osaksi taida kyetä..
jos haluaisit edes tutustua, niin laita vaikka meseosote =) - rusty_
Sähköpostiosoite löytyy tuon linkin takaa, ehkä voin mesen antaa jos ensin ottaa yhteyttä mailiin.
- XKaya
Hei, aika mukavalta tyypiltä vaikutat! Musiikkimaku on täsmälleen samanlainen ja luonnekin suurinpiirtein sama ku mulla :) Oon kiinnostunu myös tähän Japaniin liittyvistä jutuista aikalailla.
Olis kiva tutustua, vaikka vain kavereina jos ei muuta? Että jos vaikka mailaisin eka tai jotai? :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019