sukkahousut miehelle

nainen kiimasena

ajattelin toteuttaa fetissini, aion huomenna saunan jälkeen pyytää mieheni menemään alsti sänkylle makaamaan, pistämään silmänsä kiinni, olemaan vaan silmät kiinni vaikka teenkin jotain mitä hän ei ole ennen kokenut. jos hän avaa silmänsä ennen lupaani ei tule saamaan pimppiä.
eli puen hänelle 15den. sukkahousut ja alan sittten hyväilemään hänen munaansa ja pyllyä. kiihoittaa ajatus siitä miten hänen munansa paisuu sukkahousuissa.
olen halunnut pitkän aikaa nähdä mieheni sukkahousut jalassa ja hänen munansa verhottuna niihin.
ajatuksen tähän sain ystävältäni joka kertoi miehensä kanssa harrastavan usein seksiä että he pukeutuvat sukkahousuihin tai stay-up sukkiin.
maltan tuskin odottaa huomis iltaa.
ps. olen jo ihan märkänä pelkästä ajatuksesta.

27

2753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaaaäääääää

      jos ei diggaa fantasiaasi,niin paa mies vaihtoon! seksissä on tärkeintä mielikuvitus ja ns,suurin elin on aivot.,

      • Suuri elin

        Hmm suurin elin on iho ja iholla sukat tuntuu hyvälle, kun on valinnut oikeanlaiset, lisävauhtia sitten siitä mielikuvituksesta...


    • sukkismies15

      Moi
      mulla on paljon kuvia kalustani sukkiksissa ... laita ossas niin saat postia :) camissakin näytän jos haluut

      Jokke

    • nainen kiimaisena

      en kiitos halu vieraiden miesten kuvia. oman kullan muna/kuva riittää minulle.

      • sukkismies15

        mul ois oikee sulaamuna.


    • U.RPO

      alsti sänkylle... hehehheheheh

      • sukkisseksi ihanaa

        hyvä että joku mestarii hoksasi kirjoitus virheen, on kauheaa jos jollain tulee pieni virhe.
        oikeesti sua vaa harmittaa ku et moista seksiä pääse kokemaan....
        hehheheheheh.......!!!!!!!


    • sukkisseksi ihanaa

      me olemme mieheni kanssa harrastaneet sukkahoususeksiä useita vuosia.
      on todella seksikästä kun molemmat ovat pukeutuneet ohuisiin sukkahousuihin.
      esim. jäykkä muna ohuissa 10den. mustissa sukkiksissa saa pilluni kiimasta märäksi hetkessä.
      uskoisin että miehesi kerran kokeiltuaan seksiä sukkahousuissa haluaa sitä jatkuvasti, ainakaan oma ukkoni ei ole siihen kyllästynyt.
      on muuten kiihoittavaa lähteä esim. autoilemaan johonkin sivuteille niin että molemmilla on pelkästään sukkikset jalassa. siinä ajellessa voi vähän toista kiusoitella.
      puolenkin tunnin ajelun ja kiusoittelun jälkeen auto parkkiin johonkin rauhalliseen paikkaan ja eikun luonnon helmaan.
      kannattaa tosin vasta tehdä illan jo hämärtyessä, ellei tykkää tulla nähdyksi.
      kerran olimme ukkoni kanssa sukkahousut jalassa metsässä etsimässä hyvää paikkaa alkaa tosi toimiin. vastaan tuli joku marjastaja nainen,
      ensin alkoi juttelemaan marjoista ja sitten sanoi, onpas teillä ohuet urheilutrikoot ja jatkoi matkaansa.
      onneksi meillä oli sentään t-paidat päällä, näytimme ehkä vain lenkkeilijöiltä.

      • jäykkä muna ohuissa

        Voi hitto kun fetissit taas ukoilla lentää ;)


      • seksiä sukkiksissa

        mekin olemme mieheni kanssa käyty välillä metsässä naimassa. on ihanaa maata viltin päällä luonnonhelmassa ja alkaa hommiin.
        tietenkin oman jännityksen tuo se että joku sattuisi näkemään.
        silloin kun molemmilla on esim. stay-up sukat on todella jännittynyt olo jos joku tulisikin paikalle, miten suhtautuisi meihin.
        no elämässä pitää olla jännitystä ja näin meillä se hankitaan:)


      • sukkahousu orja

        Samoi meillä.


    • sukkispari

      Rakastan sukkahousuleikkejä ja niin vaimonikin.

    • U.RPO

      onpas teillä ohuet urheilutrikoot ja jatkoi matkaansa...

      HAHAHAHAHAHHAHA MÄ REPEEEENNNN HAHAHAHAAHAHAHHA

      • urpot pihalle

        jos sinulla ei ole muuta asiaa täällä suomi24:ssa kuin naureskella muiden asioille, voisit vaikka mennä johonkin standup show ohjelmaan yleisöksi.


    • sukkissakke

      No, toteutuiko fantastinen ajatus?

      • nainen kiimaisena

        kyllä toteutui. mieheni oli todella kiihoittunut kun puin hänelle sukkahousut ja aloin hyväilemään hänen munaansa ja peppua.
        itsekin olin todella kiihoittunut kun näin kuinka hänen munansa alkoi seisomaan sukkahousuissa. aivan uskomattoman seksikäs näky.
        aikani hyväiltyäni häntä kysyin miltä tuntuu. mieheni totesi että olisit voinnut tehdä tämän jo vuosia sitte.,
        tupakalle mentäessä mieheni ei pukenut muita housuja jalkaansa, hän istui tuolilla, katselin hänen ihanan kovaa munaa, laitoin jalkani hänen munansa päälle ja aloin hyväilemään varpaillani sitä.
        mieheni oli aivan uskomattoman kiihoittunut. niinpä laskin omat sukkahosuni alas ja istuin mieheni syliin ja ohjasin hänen sukkahousuissa olevan munan pilluuni ja aloin keinuttamaan itseäni edestakaisin. ei mennyt kauaa kun molemmat saimme järisyttävät orgasmit.
        kokemus oli niin ihana että tästä lähin meillä harrastetaan seksiä sukkahousut jalassa ainakin joka toinen päivä.


      • Raspu39
        nainen kiimaisena kirjoitti:

        kyllä toteutui. mieheni oli todella kiihoittunut kun puin hänelle sukkahousut ja aloin hyväilemään hänen munaansa ja peppua.
        itsekin olin todella kiihoittunut kun näin kuinka hänen munansa alkoi seisomaan sukkahousuissa. aivan uskomattoman seksikäs näky.
        aikani hyväiltyäni häntä kysyin miltä tuntuu. mieheni totesi että olisit voinnut tehdä tämän jo vuosia sitte.,
        tupakalle mentäessä mieheni ei pukenut muita housuja jalkaansa, hän istui tuolilla, katselin hänen ihanan kovaa munaa, laitoin jalkani hänen munansa päälle ja aloin hyväilemään varpaillani sitä.
        mieheni oli aivan uskomattoman kiihoittunut. niinpä laskin omat sukkahosuni alas ja istuin mieheni syliin ja ohjasin hänen sukkahousuissa olevan munan pilluuni ja aloin keinuttamaan itseäni edestakaisin. ei mennyt kauaa kun molemmat saimme järisyttävät orgasmit.
        kokemus oli niin ihana että tästä lähin meillä harrastetaan seksiä sukkahousut jalassa ainakin joka toinen päivä.

        Mitäs sukkisten lisäksi?Ja luusisi styuppien tai sukkanauhasukkien olevan selsikkäämmät kuin sukkikset. Entä seuraavaksi, onko miehellä jo kohta korkkarit?


      • nainen kiimaisena
        Raspu39 kirjoitti:

        Mitäs sukkisten lisäksi?Ja luusisi styuppien tai sukkanauhasukkien olevan selsikkäämmät kuin sukkikset. Entä seuraavaksi, onko miehellä jo kohta korkkarit?

        mieluummin haluan mieheni olevan mies, sukkahousut ovat aivan yhtä miestenkin vaate kuin naistenkin.
        jos ukkoni alkaisi pitää stay-up sukkia esim. töissä niin siinä vaiheessa huolestuisin. jos hän haluaa olla sukkahousut jalassa muutenkin eikä pelkästään sekstaillessamme sen hänelle suon.
        kokeilisit sinäkin seksiä sukkahousut jalassa niin tietäisit miten kiihoittavaa se on.


      • Raspu39
        nainen kiimaisena kirjoitti:

        mieluummin haluan mieheni olevan mies, sukkahousut ovat aivan yhtä miestenkin vaate kuin naistenkin.
        jos ukkoni alkaisi pitää stay-up sukkia esim. töissä niin siinä vaiheessa huolestuisin. jos hän haluaa olla sukkahousut jalassa muutenkin eikä pelkästään sekstaillessamme sen hänelle suon.
        kokeilisit sinäkin seksiä sukkahousut jalassa niin tietäisit miten kiihoittavaa se on.

        Niin, missä se miehen raja menee? Minusta sukkikset sängyssä on leikkiä ja sitä se on edelleen, vaikka olisi jotain enemmän. Sitten se muuttuu joksikin muuksi, jos tekee mieli pitää niitä seksileikkien ulkopuolella. Eikä se ole aina siitä kiinni, vaikka minä olisin kiinnostunut sukkisseksiä tms. kokeilemaan, jos toinen osapuoli ei sitä halua. Saat täydet pisteet avarakatseisuudestaisi.


    • werdsds

      Parempi olisi jos pukisit ne itse päällesi. Katselisin mielummin pilluasi ja reisiäsi ohuissa nailoneissa. Niin ja naisin sua kun pidät ne jalassasi.

    • nylonpervo

      vaimoni ei sukkahousuja käytä pitää niitä tyhminä,tämähän minua vituttaa sukkismiehenä.omistan noin 70paria ohuita sukkiksia ja pidän niitä farkkujen alla ja usein öisin pelkestään,en oikein jaksa uskoa että naiset kiihottuu sukkiksista niinpä olen etsinyt itelle mies kaveria j oka vois olla kanssani niissä.mut eipä taida täältä vantaalta ketään löytyä.en etsi pano ainoastaan runkku seuraa.jos teitä löytyy niin olen kjva luotettava 45v sukkahousurunkkari.

    • voi kun avovaimoni suostuisi asuleikkeihin.itse tykkään käyttää korsetteja,sukkanauhaliivejä, sukkia,satiini hanskoja ja dildoja.olen ehdottanut,mutta ei halua nähdä mua asuissa =(

      • Anus - friikki

        Sama täällä :(


    • NAiset on kummallisia ja valikoivia tuon suvaitsevaisuuden suhteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      95
      2028
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      419
      1569
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1116
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1072
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1035
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      969
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      940
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe