Romanit leiriytyivät

Hanasaareen

6

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rautahattu

eihän se romania mikään köyhä maa ole siellä on paljon korkeanpi elintaso kuin täällä suomessa jos verrataan esim. romanian kerjäläisiä suomalaiseen keskiluokkaan itse olen suomalainen pien palkkainen mutta en suinkaan kerjäläinen ja itselläkin on asuntovaunu mutta kesäloman reissut jää kyllä vaunun kanssa etelä ja keskisuomen alueelle kun ei rahat riitä lapin tai pohjoissuomen kiertämiseen toisin kuin romanikerjäläisillä on varaa euroopan matkoihin ja viime kesänä kun poliisit hakivat kalasataman romani leiristä suomessa varastettuja mopoja polkupyöriä ja kohtalaisen uuden soliferin asunto vaunun olivat he ostaneet ne tuntemattomalta mieheltä eli eivät olleet varastaneet eli tässä nähdään elintasoero ero romanian ja suomen välillä romaniassa kerjäläisetkin reissaavat ympäri eurooppaa ja ostavat käteisellä uudehkoja asuntovaunuja mopoja ja autoja itse työssäkäyvänä suomalaisena joudun ostamaam osamaksulla vanhankin vaunun euroopan matkoista vaunun kanssa näen korkeintaan unta

• 42434

Helsingin sosiaaliviraston johtava asiantuntija Jarmo Räihä kertoo Romanian romanien valitelleen sitä, ettei Helsingissä tahdo ansaita kerjäämällä riittävästi rahaa.

• on se niin

vittumaista

"Helsingin sosiaaliviraston johtava asiantuntija Jarmo Räihä kertoo Romanian romanien valitelleen sitä, ettei Helsingissä tahdo ansaita kerjäämällä riittävästi rahaa. "

• valivalivali

" Valittaminen kuuluu tähän rotuun "

• Voisiko joku lähellä asuva viedä sinne pari helsingin matkailuesitettä, joista löytyy hotellien ja leirintäalueiden osoitteita?

*– Leiri on parin Romaniasta saapuneen suvun hallinnassa ja vaikuttaa siltä, että se, ketkä alueella voivat yöpyä, on aika tarkkaan säänneltyä, Räihä kertoo.*
      Vai onko tuo nyt romanian-mafian tms aluetta ja siellä ei ole suomen viranomaisilla enää valtaa eikä suomen kansalaisilla asiaa?

Toistakaa pari kertaa mielessänne: Leiri on parin Romaniasta saapuneen suvun hallinnassa.

Voi #"¤#"¤ sentään.

• paskaporukkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4583
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      59
      2779
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1488
    Aihe