Olen ollut vaimoni kanssa nyt 7 vuotta. Olemme olleet selibaatissa 5 vuotta, sillä jäin syrjähypystäni kiinni ja vaimoni päätti, ettei halua enää koskea minuun sensuellilla tavalla. Vaimoni lupasi, että tämä on viimeinen vuosi, mutten taida kestää enää. Pitäisikö minun jättää vaimoni??
PENIKSENI RÄJÄHTÄÄ!!
8
611
Vastaukset
- niin tai näin
Käy purkamassa paineita livechatissa http://goo.gl/f5xEn tai lopeta suhde. Tuo ei pidemmän päälle ole terveellistä hepille eikä päälle.
- jerde348
En saa täyttä tyydytystä runkkaamalla! Ei oikein mitkään livechatit tässä auta. Kyllä kaikkea muuta olen kokeillut kuin toista naista, sillä lupasin vaimolleni. Mutta nyt kyllä harkitsen vakvasti jopa huoran tilaamista!!
- Ai,,,tuuu,,,liii,,
Ei se tappi "räjähdä",, runkkaa poika vaan, itehän olet vaimosi inhon hankkinut! Onnea sinulle.
- Nussija Hemmo
No, tota jätä vaan, mä panen sitä kuitenkin, ja kohtuu värkki sillä on.. siis vaimosi ei ole selibaatissa, vaan sinä, surkea tunari..hehe hehehh..kivat sulle.
- jöpötys
" siis vaimosi ei ole selibaatissa, vaan sinä, surkea tunari..hehe hehehh..kivat sulle"
nii! - mk
Moni mies olsii kuukauden jalkeen pakannut laukkunsa sanonut että nyt riittää. Helpommalla pääset että nautä että ole mies ja otat vaimosi puoliväkisin kun kerran naimisisa ollaan. Olet aika sitekä sissi jos et ole vieraissa käynyt jos vaimisi eisekisä anna.
- 83...
No hei haloo, ketä uskoo kaverin suostuvan viiden vuoden selibaattiin :D Itse oon jo puolen vuoden jälkeen ihan kypsä kun avomies masennuksineen ei halua. huhhuh
- -
eihän se nyt mikään selibaatti ole, jos kerta runkataan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174096
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231137- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104850
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810