PENIKSENI RÄJÄHTÄÄ!!

jerde348

Olen ollut vaimoni kanssa nyt 7 vuotta. Olemme olleet selibaatissa 5 vuotta, sillä jäin syrjähypystäni kiinni ja vaimoni päätti, ettei halua enää koskea minuun sensuellilla tavalla. Vaimoni lupasi, että tämä on viimeinen vuosi, mutten taida kestää enää. Pitäisikö minun jättää vaimoni??

8

586

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tai näin

      Käy purkamassa paineita livechatissa http://goo.gl/f5xEn tai lopeta suhde. Tuo ei pidemmän päälle ole terveellistä hepille eikä päälle.

    • jerde348

      En saa täyttä tyydytystä runkkaamalla! Ei oikein mitkään livechatit tässä auta. Kyllä kaikkea muuta olen kokeillut kuin toista naista, sillä lupasin vaimolleni. Mutta nyt kyllä harkitsen vakvasti jopa huoran tilaamista!!

    • Ai,,,tuuu,,,liii,,

      Ei se tappi "räjähdä",, runkkaa poika vaan, itehän olet vaimosi inhon hankkinut! Onnea sinulle.

    • Nussija Hemmo

      No, tota jätä vaan, mä panen sitä kuitenkin, ja kohtuu värkki sillä on.. siis vaimosi ei ole selibaatissa, vaan sinä, surkea tunari..hehe hehehh..kivat sulle.

    • jöpötys

      " siis vaimosi ei ole selibaatissa, vaan sinä, surkea tunari..hehe hehehh..kivat sulle"

      nii!

    • mk

      Moni mies olsii kuukauden jalkeen pakannut laukkunsa sanonut että nyt riittää. Helpommalla pääset että nautä että ole mies ja otat vaimosi puoliväkisin kun kerran naimisisa ollaan. Olet aika sitekä sissi jos et ole vieraissa käynyt jos vaimisi eisekisä anna.

    • 83...

      No hei haloo, ketä uskoo kaverin suostuvan viiden vuoden selibaattiin :D Itse oon jo puolen vuoden jälkeen ihan kypsä kun avomies masennuksineen ei halua. huhhuh

    • -

      eihän se nyt mikään selibaatti ole, jos kerta runkataan. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      630
      22599
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      134
      22193
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      120
      12052
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9887
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      272
      6985
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5861
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      152
      3104
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2385
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1834
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe