PENIKSENI RÄJÄHTÄÄ!!

jerde348

Olen ollut vaimoni kanssa nyt 7 vuotta. Olemme olleet selibaatissa 5 vuotta, sillä jäin syrjähypystäni kiinni ja vaimoni päätti, ettei halua enää koskea minuun sensuellilla tavalla. Vaimoni lupasi, että tämä on viimeinen vuosi, mutten taida kestää enää. Pitäisikö minun jättää vaimoni??

8

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tai näin

Käy purkamassa paineita livechatissa http://goo.gl/f5xEn tai lopeta suhde. Tuo ei pidemmän päälle ole terveellistä hepille eikä päälle.

• jerde348

En saa täyttä tyydytystä runkkaamalla! Ei oikein mitkään livechatit tässä auta. Kyllä kaikkea muuta olen kokeillut kuin toista naista, sillä lupasin vaimolleni. Mutta nyt kyllä harkitsen vakvasti jopa huoran tilaamista!!

• Ai,,,tuuu,,,liii,,

Ei se tappi "räjähdä",, runkkaa poika vaan, itehän olet vaimosi inhon hankkinut! Onnea sinulle.

• Nussija Hemmo

No, tota jätä vaan, mä panen sitä kuitenkin, ja kohtuu värkki sillä on.. siis vaimosi ei ole selibaatissa, vaan sinä, surkea tunari..hehe hehehh..kivat sulle.

• jöpötys

" siis vaimosi ei ole selibaatissa, vaan sinä, surkea tunari..hehe hehehh..kivat sulle"

nii!

• mk

Moni mies olsii kuukauden jalkeen pakannut laukkunsa sanonut että nyt riittää. Helpommalla pääset että nautä että ole mies ja otat vaimosi puoliväkisin kun kerran naimisisa ollaan. Olet aika sitekä sissi jos et ole vieraissa käynyt jos vaimisi eisekisä anna.

• 83...

No hei haloo, ketä uskoo kaverin suostuvan viiden vuoden selibaattiin :D Itse oon jo puolen vuoden jälkeen ihan kypsä kun avomies masennuksineen ei halua. huhhuh

• -

eihän se nyt mikään selibaatti ole, jos kerta runkataan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4096
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2459
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1137
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      104
      850
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe