in your homepage....saanko may I?
Kysyn sinulta jotain
4
<50
Vastaukset
- .
Saat.
- häirikölle
Mene terrorisoimaan jonnekin muualle. Sanoisin että mene lapsiesi seuraan, mutta koska en noin kasvatuksellisesti pidä sitä hyvänä asiana että lapsesi nauttivat seurastasi liian suurina annoksina kerralla niin en sitä sano. Hakisit apua, ehkä jopa hoitoon? Voisi tehdä sinulle hyvää. Ja etsi oikeasti ystäviä, äläkä vaan jokaiselle ja jokaiseen aloitukseen vastaa jotain, aina, koko ajan. Olen aika varma että palsta ilman sinun jykevää sormenjälkeäsikin tulisi toimeen.
Pidä aluksi vapaapäivä palstalta ja sitten kohta vapaaviikko, sinusta tulee taatusti virkeämpi ja silmäsi avautuvat ja voit paremmin, ja mikä tärkeintä, palstalaiset saavat olla rauhassa sinulta etkä pilaa joutavuuksillasi muuten ihan asiallisia ketjuja. Ja lopeta tuhannen aloituksen päivävauhti. Täällä pitäisi olla joku rajoitus ettei sama henkilö voi minuutin välein "luoda uutta keskustelua". Koska et sinä mitään keskustelua luo, kerrot vaan jotain typerää elämästäsi: "Tein popcornia". Tämä ei ole sinun blogisi eikä twitterisi, mene niihin medioihin jos noin typerää haluat kirjoittaa. - s....
emmä vielä uskaltanut;F
- s....
ihan vapaasti saat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536