Olen 16 vuotias tyttö Helsingistä lähdössä siis reilaamaan reittinä Puola-Tsekki-Itävalta-Italia ja Sveitsin läpi takaisin Suomea kohti. Kaikki muut matkajärjestelyt on hoidettu, mutta matkaseura puuttuu. Matkustan kyllä mielummin yksin, mutta näin alkumatkaan olisi mukava saada seuralainen. Ilmoitelkaa jos olette menossa Puolan ja Tsekin läpi niin voisimme mennä samaa matkaa.
Vastaukset 3
- Mies1988
Kuulostaa aika pelottavalta se, että 16 vuotias pikku tyttö suunnittelee lähtevänsä yksinään reilaamaan ympäri eurooppaa. Ole varovainen ettet joudu minkään ihmiskaupan\ prostituution orjaksi siellä euroopassa.
- ygug
16 vuotias on vielä lapsi
- waaaaaa
kyllä meki ton ikäsenä kierreltiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831002
- 67897
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 46490
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32445