Olen 16 vuotias tyttö Helsingistä lähdössä siis reilaamaan reittinä Puola-Tsekki-Itävalta-Italia ja Sveitsin läpi takaisin Suomea kohti. Kaikki muut matkajärjestelyt on hoidettu, mutta matkaseura puuttuu. Matkustan kyllä mielummin yksin, mutta näin alkumatkaan olisi mukava saada seuralainen. Ilmoitelkaa jos olette menossa Puolan ja Tsekin läpi niin voisimme mennä samaa matkaa.
Reilaamaan kesäkuun 2011 puolivälissä
kohtivapautta
3
168
Vastaukset
- Mies1988
Kuulostaa aika pelottavalta se, että 16 vuotias pikku tyttö suunnittelee lähtevänsä yksinään reilaamaan ympäri eurooppaa. Ole varovainen ettet joudu minkään ihmiskaupan\ prostituution orjaksi siellä euroopassa.
- ygug
16 vuotias on vielä lapsi
- waaaaaa
kyllä meki ton ikäsenä kierreltiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777