Mulla on viisi vuotta vanha mansikkamaa, jossa on 9 riviä , n. 400 tainta. Yhteen riviin tuli vahingossa reijitetty musta muovi, muissa normaali mustamuovi.
Se reijitetty muovi on täysi susi. Sen reijistä työntyy rikkakasvit ja jos poistat rikan, niin reikä kasvaa ja sitä rataa. Se on nyt ihan repaleinen ja penkki aika pahasti heinittynyt. Muut rivit on tiptop kunnossa ja muovit ehjät. Niillä alkuperäisilla reijillä ei ole ollut mitään positiivistä vaikutusta ainakaan satoon.
Koko tuote on hyvä esimerkki siitä, miten jotkut puutarhasta ja varsinkaan mansikasta mitään ymmärtämättömät " insinöörit ja sisustusarkkitehdit" suunnittelevat tuotteita , joita markkinoidaan mitä ihmeellisimmillä ominaisuuksilla. Minulle tuote tuli tosissaan vahingossa. Vituttaa tuommoiset alalla toimivat markkinoijat ja tuotteet. Täyttä paskaa koko reijitetty muovi.
Varokaa reijitettyä mustaa muovia mansikkamaalla
2
3904
Vastaukset
- viljelijä mummo
Kuulehan ystäväinen. Osta maatalouskaupasta niitä purupaaleja ja laita niista heti taimen istutuksen jälkeen koko penkin reunasta toiseen ja huolellisesti taimen ympärille oikein taputtelet juurelle sitä purua.
Senjälkeen kastele heti taimet kunnolla ja penkki yli asti. Nyt tarkoitan, että istutat mansikan noin 50 cm levyiseen kohopenkkiin ja teet tämän alkuhomman huolella.
Tulet huomaamaan, että mansikkasi voivat paremmin purupenkissä, kuin mustan muovin alla.
Sehän on luonnotonta viljelyä, tuo muovikate.
Tulet yllättymään, miten puhtaat ovat marjat ja penkit jatkossakin, sillä mansikan ikä on 5 vuotta, mutta itselläni on penkit, kuin vasta istutetut. Onnellisia hetkiä mansikan viljelyssä sinulle ja kauniita ilmoja niitä tarvitaan. - Anonyymi
Voi hyväänen laita 400 tai 1000 ,tainta johonkin puulaatikko taitaa olla pallot kateissa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882