Oli synkkä ja myrskyinen yö. Kuljin kohti "loisto"autoani pimeällä polulla jossa ujelisi tuuli, en ole ikinä nähnyt edes televisiostakaan hurrikaania. Puhumattakaan että olisin ajanut yhtä lujaa tai lujenpaa, mutta voisin veikata että tämä se oli. Päästyäni ladani luoksi huomasi löysät housuissani, huh kun haisivat. Olisi kyllä saannut olla AURINKOINEN ja HYMYILEVÄ päivä, mutta minkäs teet kun istut pimeässä ladassa paskat housuissa ja unelmoit kuunnellen http://www.youtube.com/watch?v=KSnda5-o654&feature=youtube_gdata
Tarina jatkuu...
.......Auto-Antero
1
76
Vastaukset
- ..Auto-Antero
Kuljin kohti "loisto"autoani pimeällä polulla jossa ujelisi tuuli, yhtäkkiä eteeni tuli itsensäpaljastaja mies ja minä ONNENPOIKA sain lutkuttaa tuon upean miehen LOISTOKULLIA. Yhdessä kuljimme mukavampaan paikkaan jatkamaan poikatouhuamme. Imimme toistemme perseitä, lutkutimme KYRPIÄ ja naimme perseisiin.
AAAAHHHH UNENI TOTEUTUI!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233051Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122129Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661978Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761563Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391336Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111075
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066