Minulla valtava autokuume ja pakkohan se on syksyyn mennessä vaihtaa auto uuteen. Olen katsellut sporttisia Audeja, mutta ei oikein varallisuus riitä.
Puolisoni ihastui Fabia RS:ään, sanoi sen olevan sopivan hintainen ja on vieläpä automaattikin.
Itse en oikein pidä Fabian ulkonäöstä. Puolisoni sanoi, että voisimme hommata autoon jotkin näyttävät aluvanteet ja päivittää poppivehkeet kunnollisiin. Minä olen se joka pääasiassa autolla ajaa. Onhan se varmaan käytävä tuo Fabia koeajamassa, kun puoliso sitä niin haluaa.
Puolisoni haluaa Skodan
6
127
Vastaukset
- Säästäkää ensin
Unohtakaa koko peli ei se vanteilla eikä "poppivehkeillä" miksikään muutu.
Siinähän on jo vakiona sitäpaitsi ihan näyttävät aluvanteet.
Mutta katselkaa jalkakäytävältä muitten autoja säästäkää aikanne ja ostakaa sitten kun on todella varaa.- Ainoa vika Fabiassa.
...on sen moottori. Missään muussa Skodan mallissa ei ole käytetty tätä kaksoisahdettua pannua, josta Volkkarin puolella on huonoja kokemuksia. Olisivat laittaneet siihen vaikka ärhäkkään pikkudieselin kuten vanhassa Fabia vRS:ssä oli. Muutenhan Fabia on todella käyttökelpoinen peli.
- 3+5
Sanohan miehellesi, että kunnon perhe-auto olisi parempi. Taitaa vielä olla aika nuorikin tai ainakin mieleltään hieman nuorisoarvoihin jäänyt.
Samaan hintaan saa kohtuullisia ja tilavampia autoja, joissa muut ominaisuudet kuin jokin sporttisuus on etusijalla.- mikä perheauto
Fabia on ihan riittävä nuorelle poikaparille.
- SPORT TOM
Miksi meidän pitäisi ostaa joku farmari, kun ei meillä ole edes koiraa. Ja tosiaan nuoria ollaan, molemmat 24v.
- minua kyllä hävettää
Bimmerihän se perinteinen homojen kulkine on, mutta jos päädytte skeidaan niin jäähän teille sitten adoptiohakemukseen rahaa enempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760