SENAATTIKIINTEISTÖT=SYÖPÄ

Meni kaunis saaristo

Tarkkailkaa mitä valtion omaisuutta Senaati myy.LUKEKAA mitä taphtui Tammisaaren Kansallispuistolle ja miten kauppa tapahtui PÖYDÄN ALTA ilman julkista kilpailua.Ostaja oli ROGER TALERMO pörssiyhtiö AMERIN sen aikainen toimitusjohtaja.Myyjää ei löytynyt SENAATTIKIINTEISTÖN organisaation johdosta.
Ei myöskään tiedetä paljonko SENAATTIKIINTEISTÖN "virkamies " sai rahaa kaupan onnistumisesta.Juriidisesti juttu taitaa jo olla vanhentunut.

5

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angry bird

Roger suuttui, kun Harjakainen heitti hurreista herjaa Kauppatorin MM-juhlassa.

Melkoin tiukkapipo, kun ei tajua koomikon vitsiä. Turpaan vetäminen tarkoittaa otttelun voittamista lätkäslangissa.

Roger-hurri alkoi vain pelkäämään, että häntä uhataa väkivallalla.

• Eenroot
    • Anonyymi

Senaatin pikku puuhamiesten joukossa on sattumoisin oma sulhaskandidaattini ajalta, jolloin olin Amerin toimitusjohtaja Roger Talermon, Hasan & Partnersin tj Ami Hasanin, Nono Alakarin jne. kanssa samassa jengissä. Tälle ihmiselle kaikki suomalaiset arvot on tehty syljettäviksi. Senaatin kytkökset hyvävelibisnekseen luotiin 1980-luvulla. En ole seurannut ainoatakaan myyntiä siksi, että minua oksettaa. Rahalla saa ostaa Suomesta mitä tahansa, se on sekä säälittävää, että koomista.

• Anonyymi

Lisään äskeiseen.. sama mies oli jo tuolloin pelkkä loinen. Hän eli velkaa ottamalla. Täydellinen röyhkeys oli ehkä se henkinen pääoma, jolla hän sinnitteli säälittävässä elämässään. Senaatin tympeä yrityskuva rakentuu juuri näiden henkilöiden elämäntyöstä, Häntä ilmeisesti siedettiin Talermon leirissä ainostaan siksi, että hänestä olisi hyötyä.

• Anonyymi

Suhmurit linnaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      37
      2071
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      182
      1490
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1401
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1209
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1098
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1050
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1000
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      960
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70