SENAATTIKIINTEISTÖT=SYÖPÄ

Meni kaunis saaristo

Tarkkailkaa mitä valtion omaisuutta Senaati myy.LUKEKAA mitä taphtui Tammisaaren Kansallispuistolle ja miten kauppa tapahtui PÖYDÄN ALTA ilman julkista kilpailua.Ostaja oli ROGER TALERMO pörssiyhtiö AMERIN sen aikainen toimitusjohtaja.Myyjää ei löytynyt SENAATTIKIINTEISTÖN organisaation johdosta.
Ei myöskään tiedetä paljonko SENAATTIKIINTEISTÖN "virkamies " sai rahaa kaupan onnistumisesta.Juriidisesti juttu taitaa jo olla vanhentunut.

5

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angry bird

      Roger suuttui, kun Harjakainen heitti hurreista herjaa Kauppatorin MM-juhlassa.

      Melkoin tiukkapipo, kun ei tajua koomikon vitsiä. Turpaan vetäminen tarkoittaa otttelun voittamista lätkäslangissa.

      Roger-hurri alkoi vain pelkäämään, että häntä uhataa väkivallalla.

    • Eenroot
    • Anonyymi

      Senaatin pikku puuhamiesten joukossa on sattumoisin oma sulhaskandidaattini ajalta, jolloin olin Amerin toimitusjohtaja Roger Talermon, Hasan & Partnersin tj Ami Hasanin, Nono Alakarin jne. kanssa samassa jengissä. Tälle ihmiselle kaikki suomalaiset arvot on tehty syljettäviksi. Senaatin kytkökset hyvävelibisnekseen luotiin 1980-luvulla. En ole seurannut ainoatakaan myyntiä siksi, että minua oksettaa. Rahalla saa ostaa Suomesta mitä tahansa, se on sekä säälittävää, että koomista.

      • Anonyymi

        Lisään äskeiseen.. sama mies oli jo tuolloin pelkkä loinen. Hän eli velkaa ottamalla. Täydellinen röyhkeys oli ehkä se henkinen pääoma, jolla hän sinnitteli säälittävässä elämässään. Senaatin tympeä yrityskuva rakentuu juuri näiden henkilöiden elämäntyöstä, Häntä ilmeisesti siedettiin Talermon leirissä ainostaan siksi, että hänestä olisi hyötyä.


    • Anonyymi

      Suhmurit linnaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3280
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe