SENAATTIKIINTEISTÖT=SYÖPÄ

Meni kaunis saaristo

Tarkkailkaa mitä valtion omaisuutta Senaati myy.LUKEKAA mitä taphtui Tammisaaren Kansallispuistolle ja miten kauppa tapahtui PÖYDÄN ALTA ilman julkista kilpailua.Ostaja oli ROGER TALERMO pörssiyhtiö AMERIN sen aikainen toimitusjohtaja.Myyjää ei löytynyt SENAATTIKIINTEISTÖN organisaation johdosta.
Ei myöskään tiedetä paljonko SENAATTIKIINTEISTÖN "virkamies " sai rahaa kaupan onnistumisesta.Juriidisesti juttu taitaa jo olla vanhentunut.

5

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angry bird

Roger suuttui, kun Harjakainen heitti hurreista herjaa Kauppatorin MM-juhlassa.

Melkoin tiukkapipo, kun ei tajua koomikon vitsiä. Turpaan vetäminen tarkoittaa otttelun voittamista lätkäslangissa.

Roger-hurri alkoi vain pelkäämään, että häntä uhataa väkivallalla.

• Eenroot
    • Anonyymi

Senaatin pikku puuhamiesten joukossa on sattumoisin oma sulhaskandidaattini ajalta, jolloin olin Amerin toimitusjohtaja Roger Talermon, Hasan & Partnersin tj Ami Hasanin, Nono Alakarin jne. kanssa samassa jengissä. Tälle ihmiselle kaikki suomalaiset arvot on tehty syljettäviksi. Senaatin kytkökset hyvävelibisnekseen luotiin 1980-luvulla. En ole seurannut ainoatakaan myyntiä siksi, että minua oksettaa. Rahalla saa ostaa Suomesta mitä tahansa, se on sekä säälittävää, että koomista.

• Anonyymi

Lisään äskeiseen.. sama mies oli jo tuolloin pelkkä loinen. Hän eli velkaa ottamalla. Täydellinen röyhkeys oli ehkä se henkinen pääoma, jolla hän sinnitteli säälittävässä elämässään. Senaatin tympeä yrityskuva rakentuu juuri näiden henkilöiden elämäntyöstä, Häntä ilmeisesti siedettiin Talermon leirissä ainostaan siksi, että hänestä olisi hyötyä.

• Anonyymi

Suhmurit linnaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      91
      3057
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      483
      2383
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1622
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1336
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1208
    6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      78
      933
    7. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      17
      925
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      32
      896
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      76
      842
    10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
      Ähtäri
      41
      777
    Aihe