Onko kellään kokemuksia Noritren -masennuslääkkeestä? Itsellä paha sosiaalinen fobia, paniikkihäiriö ja masennus. Lisäksi wikipediassa luki, että tätä käytettäisiin estyneisyyden hoitoon. Itse olen hyvin (lue sairaalloisen) estynyt sosiaalisissa tilanteissa. Tällä hetkellä minulla on Efexor 450 mg Lyrica 600 mg lääkitys.
Noritren ja estyneisyys
3
804
Vastaukset
- mari.a.1
heippa!tosta masis lääkkeestä ei tietoa..mikä toi efexor on?lyricaa mulla on myös mutta 300mg..ja mun mielestä en siihen tarttis seromexiä.koska lyrica on auttanu nimenomaan mielen kansaa..mutta mutta..täällä ei lääkärit oikein kirjoittas yhtään mtn..eikä niiden mielestä lyricaa tule käyttää kuin kipuun..ottaa hitosti kaaliin kun oon niin erimieltä.oisko vinkkei sulla?
- fooooobikko
Efexor on SNRI-lääke.
Olen kokeillut Noritren-lääkettä, ei sopinut minulle laisinkaan, sivuvaikutukset olivat aivan järkyttävät, kolme kuukautta sitä kokeilin ja sitten vaihdoin pois. Kiitos ei enää koskaan. Tosin ei muitakaan ns. vanhan polven masennuslääkkeitä.
Samat indikaatiothan noissa on, eli ei se estyneisyys ole vain N:n indikaatio.
mari.a.1; siis sinullako on fluoxetin, Seromex Lrican rinnalla? Miksi et sitä mielestäsi tarvitse? Oletko kokeillut pelkkää Lyricaa?
Lyricalla on useita eri indikaatioita, vaihda lääkäriä jos ei homma toimi.no en tavitsisi koska lyrica kohottaa myös mielialaani..nyt on voxra ja lyrica..mutta en lähtisi kuitenkaan kehumaan...ihan paskat lekurit tuntuu olevan.ja noi on kalliit lääkkeet ja toi L erittäin koukuttava,,ja kovasti mietin miksi siinä ei ole kolmiota?miedoimmissa apteekin rohdos valmisteissakin on..joten,miettien aikaa ennen lyricaa,oli parempi.euforiaa tuottava lääke vie muistinkin..ja sitten kun sitä lisää annostusta,niin se pienentäminen ei olekkaan niin helppoo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760