Silloin kun kok ja sdp ovat samassa hallituksessa....kansa saa tuntea tuta.
Suomi velkaantuu 8 miljardia/vuosi vauhtia .....ja nämä sählärit lapioivat rahaa Portugaliin miljardi tolkulla....tavotteena pelastaa sijoittajien rahat veronmaksajien rahoilla.
VOI VITTU TÄTÄ HOMMAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NYT ON PIRU MERRASSA
7
<50
Vastaukset
- WZXYZZZZXX???
Kuka saatanan pöljä nuo äänesti tuonne?????????????
- j käteinen...
RAHA ON MENNYT KATAISEN YRITYSTUKIIN, JOTAKA SITEEMIN ON VALUNEET SIJOITTAJIEN PUSEIHIN.
- HERÄTYS kansaliset
Kataisen touhut ON estettävä !!
- housuussa!
Pölöt Jutanjengin äänestäjät pilas homman!
- tyytymätön
Miks hallitusta rakentaa ne, jotka menettivät eniten ?
Mä en äänestänyt näitä nyt hallistusta rakentavia juuri siksi, että halusin eroon niistä .
Ne on todettuja mitättömyyksistä jotka aiheittavat vain ongelmia.
Onko mielenosoitus- mellakka tulossa ? - ,,,, ,,,,,,,
Tähän maahan järjestetään ns. Hävinneiden hallitus !!
Jos tuo nimi on vaikka enne! Katostaan neljän vuoden päästä uudelleen.
Kuinkahan monen petturin polittinenura on katkolla neljän vuoden päästä?
Taaskaan tässä maassa ei kansan tahto täyttynyt! - ex sdp
Ei toteudu kansan tahto kun vapaamuurarit mellastaa taustalla.Nyt suomalainen veronmaksaja maksaa myös duunarin palkan nämä pakkotyöllistetyt yli 300 000
tekee ilmaista työtä mutta sekään ei tunnu riittävän vaan ajetaan tasaveroa ja tässähän onnistutaan kun pääpiru katainen on peräsimessä.Toivottavasti tämä hallitus menee nurin ja katainen saa kenkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574