TULIVUORENPURKAUKSIA & TSUNAMIAALTOJA

Modern Warfarex!

14

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo..

      se on jännä.

    • Sanohha sie poika...

      On se!

      Ajatteleppa mihin kaikkeen ne nykyään pystyvät näillä
      ilmakehä ym. lämmittimillä: voimakkaita mikroaaltoja syvälle maan sisään, veteen, ilmaan ja jotain sen sellaista.

      Siinä laatat paukkuu, tulivuoret jyskyy,
      jäät sulaa ja tuulet tuivertaa!

    • niinhän se menee

      Sellaista se on nykyteknologialla... kaikkia tutkimustuloksia ja kokeita ei kerrota tavalliselle kansalaiselle, vaan ne suljetaan salattuihin arkistoihin.

    • Jännää on jännää

      Jännää juu.

      Mullistuksia ollaan ennustettu. Kun jäätiköt sulavat, alkavat mannerlaatat poukkoilla takaisin muotoonsa. Jäätiköt painavat laattoja alas. Tuttu ilmiö täällä Suomessa, maa nousee vieläkin jäätikköjen jyräyksestä jääkauden ajoilta.

      Ei mitään maailmanlopun ennustetta, mutta yhteys jäätiköiden ja mannerlaattojen elämiseen on selvä.

    • Heaters

      Jep.

      On se mielenkiintoista kun tuota jäätää
      lämmittää niin se sulaa...

    • Niin onko se nyt niin mieleenkiintoista että ihmiskunnan synti tekee tehtävänsä ja saa ilmakehän kautta laavantuhka putomaan muutamia päivän päästä sitten euroopan.

      Mihin ne säteilyt sitten putosivat jotka lähtivät Fukushimasta ??
      Silloin se ei ole mieleenkiintoista enää,,, kun se uhkaa tavallista tallaaja suomessa,, vaan kauhea ja pelottava vai mitä ???

      • Ei ole kauheaa

        eikä pelottavaa,ihan normaalia maapallon toimintaa josta yritetään repiä kohuotsikoita..
        Kaikki kuollaan kumminkin ennemmin tai myöhemmin,eikä katastrofit juuri kuolemaa pahempaa tarjoa.
        Yleensä ottaen ihmisten pitää elää eikä pelätä turhia.


    • PoksPokss

      Jonakin päivänä kaikki maailman tulivuoret purkautuu samanaikasesti. Poks.

    • nimettömänäkerron

      Kun toisessa päässä maapalloa tulee maanjäristys sitten toisessa päässä maapalloa tulee tulivuorenpurkaus, eikö ihmiset tätäkää vielä älyä..

      • Olen tajunnut kauan.

        Sama periaate kuin ihmisellä, kun ärjyy ja karjuu, niin toisesta päästä possahtelee kaasuja.


      • nimettömänäkerron
        Olen tajunnut kauan. kirjoitti:

        Sama periaate kuin ihmisellä, kun ärjyy ja karjuu, niin toisesta päästä possahtelee kaasuja.

        jees :D


    • saariston mies

      Tervetuloa vain tuhkapilvet tänne Suomenlahdelle. Eipähän sitten lentokoneet lentele eivätkä akat löydä tänne saarelleni huutamaan kaikkea siitä meikki-, vaate- ym postimyynnistä. Saapahan sitten olla rauhassa. Vielä voisi tulla tuo tsunamiaaltokin jotta nuo huviveneilijät katoaisivat täältä matkalla Tallinnaan. Onneksi saareni on sen verran korkea etteivät kymmenmetriset aallot paljon minua hetkauta. Näkeehän noita joskus syysmyrskylläkin.

    • Naiselleni riittää pussieni purkaus usein, ja hän huutaa, ehkä naapurien kiusaksikin usein päivässä/ Illassa/ yössä, joten halvat ja rakkaat huvinautinnot lentokoneettomille rakastavaisille.....

    • saariston mies

      Jartsa taitaa päästä helpolla jos tuo pussien purkaus riittää. Minulla kun on täällä saarella 3 nuorta naista ja niille ei riitä pelkkä seksi vaan he haluavat yleensä vaikka mitä. Jos näkyvyys on huono ja tuulee sekä myrskyää kunnolla niin näiden ystävättäret eivät silloin tänne tule. Kauhulla odotan taas tätä kesää että sekä Helsingistä ja Espoosta sekä Tallinnasta tulee noita akkoja taas tänne noiden kaikenlaisten muotivaatteitensa ja meikkiensä kanssa. Naapureista ei ole haittaa kun lähin naapuri asuu reilun 8:n kilometrin päässä joten huutaa saa kyllä mielin määrin. En sitten tiedä, häiriintyykö nuo merikotkat ja metsot sekä hylkeet tuosta akkojen huutamisesta... tänä aamuna oli muutama hylje odottamassa saunan laiturin vieressä että annan silakoita. Näin täällä saakelin saarella naisten kiusana...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe