Mielipiteitä?

ljjljljljljl

Olen ollut jo pitkän aikaa henkisesti pohjalla erinäisistä asioista johtuen ja toki nämäkin fiilikset ovat ajoittain vaihdelleet raskaista ajoista hieman parempiin. Mutta yhtä kaikki -kun syystä tai toisesta tulee taas tipahdettua pohjalle ei meinaa sieltä jaksaa nousta ylös.

Nyt kävin viime viikolla puhumassa psykologille asiasta ja tämä totesi että näyttää siltä että minulla olisi jonkinasteinen masennus. Hän ehdotti mietoa lääkitystä jonka avulla jaksaisin paremmin terapiahoidot mihin hän yrittää minut psykoterapeutin käynnin jälkeen saada. Nyt vain alkaa pelottaa ajatus siitä, että jos aloitan lääkityksen, katoavatko kaikki ihmiset pikkuhiljaa ympäriltäni -vaikka psykologi sanoikin ettei siitä edes huomaa että vedän pillereitä ellen sitten itse kerro asiasta. Mutta esimerkiksi pelottaa, että löydänkö koskaan ketään vierelleni jos aloitan nämä terapiahoidot ja lääkityksen. Tuleeko minusta vain hyljeksitty, ihmisten mielestä "hullu"?
Toki ymmärrän että tärkeintä olisi juuri se, että saisin itseni kuntoon. Koska vaikka nyt parina päivänä tuntuukin paremmalta, voi joku asia mennä mönkään ja sitten olen taas lähtöpisteessä.

Onko teillä itsellänne kokemuksia suhteen aloittamisesta masennushoitojen aikana tai siitä onko kumppaninne pysynyt vierellänne kaikesta huolimatta?

Olisin todella kiitollinen asiallisista mielipiteistä ja näkemyksistä (:

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimeyden enkeli

Tiedätkö, että tärkeintä Sinulle itsellesi on se, että saat oikeasti itsesi kuntoon ja ylös sieltä masennuksesta. Masennus ei ole mikään lebra, joka karkottaa ystävät ympäriltäsi, sen teet sinä itse, koska masentunut ihminen ei jaksa hoitaa ihmissuhteitaan. Älä pelkää, varmasti löydät vielä ihmisen vierellesi, mutta tärkeintä on nyt hoitaa Sinut kuntoon ja sitten olet valmiimpi itsesi kanssa. Jos nyt aloitat suhteen, se voi perustua täysin väärille perusteille, haet itsellesi mahdollista lohduttajaa, auttajaa ja silloin suhde ei ole terve. Ei tänä päivänä enää pidetä "hulluina" niitä jotka käyvät terpiassa tai käyttävät lääkitystä, kaikki eivät vain jaksa tätä yhteiskunnan juoksupyörää. Ole ihan rauhassa, hyvä että olet etsinyt apua itsellesi, se on jo ensimmäinen askel tervehtymiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe