hei onko kellään kokemusta homeopatialla ärtyneen suolen hoidosta?
etenki biologi/lääkäri/homeopaatti liisa sulkakosken potilaana olemisesta?
tää tilanne alkaa olla ihan toivoton! täytän vasta 16v. enkä pysty bilettää tai muutenkaan olee enää normaali oma itteni, en oo vuoteen käyny kavereitten kanssa missään kun tää vaiva alko viim. kesänä. etenkin mulla on tosi kova ikävä yhtä ihanaa poikaa. mut tän vaivan kans ei voi kuvitellakaan seurustelevansa, tosi ahdistavaa...
liisallekki sai ajan vasta pitkän ajan päähän, 22.8 voitteko tajuu!! :/
toinen sairaus mikä mulle tästä suolisto jupakasta on tullu nii masennus ja sen takii menee kouluki ihan pieleen...
ei mulla ripulii tai ummetusta oo, TOSI HARVOIN, mut jokapäivästä on tää suolen murina ja kurina ja vinkuminen... turvotus ja ilmavaivat menee sit siinä välissä.
etenki hankalinta on lukee et toimii/eitoimi/toimii/ja taas ei toimi... mitä tän homeopatian suhteen tulee
IHANA OIS OLLA ENNALLAAN.
toivottavasti teillä löytys informaatioo tästä...
homeopatia.
mintsku
2
101
Vastaukset
- Kyllähän kyllä
Luepa noita ketjuja ärtyneestä suolesta ja VHH-ruokavaliosta. Homeopatiakaan ei auta sinua, ellet ole valmis muuttamaan ruokatottumuksiasi. Liisa on hyvä, mene ihmeessä, mutta turhaan kärvistelet syksyyn asti, kun vaivan saa kuriin ruokavaliolla.
- mintsku
ihanaa, jes, joku vihdoin ja viimein vastas mulle !! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151479Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501406- 141205
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol16827