Miten ihmeessä tätä palstaa miehittää pääsääntöisesti vain yksi korjoittelija ? Tämän johtaa siihen, ettei täällä kukaan viitsi kirjoittaa oikeista asioista lainkaan.
Sanasinkon yksityispalstat
4
65
Vastaukset
"-- korjoittelija --"
Korjoittelija, juu. Korjoittele sinä vaan."Tämän johtaa siihen, ettei täällä kukaan viitsi kirjoittaa oikeista asioista lainkaan."
- Mutta nythän koko areena on teidän, koska meikällä parempaakin tekemistä.- sinasanko
Jee, koko voorumi vapaana vihdoin, voiko olla totta. Ei muuta kun juttuja vääntämään ihan oikeista asioista.
- v-eet
"Korjoittelija, juu. Korjoittele sinä vaan".
No missä niitä "korjoitteluja" nyt sitten on? Maassamme on ollut vuosi takaperin 600 000 - 800 000 altistutunutta ja kun joku on kertonut, että kolmessa kuukaudessa kosteusvauriomyrkkyjen/homeen seassa voi alkaa oireilemaan ja sairastelemaankin ja pahasti. Kyllä tuosta määrästä pitäisi löytyä jo muutama "korjoittelijakin". Vai mitä tähän ”rääpäset” korjoittelija...
Näyttää vähän siltä, että pleikkariporukka on kyllästynyt laitteisiinsa ja viikkorahat ryypätty (00:13). No ensi perjantaina sit uusi yritys hei, kyllä se siitä vielä lähtee...
Kakaroita olen aina kannustanut. Heissä on se tulevaisuus. Luehan oikeita asioita, niitä et saa isännöistsijöiltä etkä terveysmiehiltä joka paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381