saanko salata lääkärin lausunnon jonka mukaan olen työkyvytön ja jos en
ottaako kukaan mua töihin ja kuka on siitä vastuussa?
minäkö,kela.työkkäri vai työnantaja ja jos meen työnhakijaksi voidaanko minut pakottaa töihin ja voinko ylipäätänsä olla moisella lausunolla hakijana?
vastausta kaipaava!
saanko vastauksen?
3
177
Vastaukset
- saat
Tee niinkuin itse haluat ja päätä itse. Ei muut voi sinusta vastuuta ottaa. Jos salaat niin kukaan ei tiedä eikä organisaatioiden välinen tiedonsiirto taida toimia.
Jos et salaa työkyvyttömyyttäsi, niin miksi haet töitä? Tuet liian pienet etkä tule niillä toimeen jne... Selvittele työkyvyttömyyseläke tms. Henkoht pulma eikä täällä tule vastauksia. - kelan laki
Sinut voidaan määrätä töihin,olet sitten terve tai sairas,
sellaiseen työhön jota pystyt sairaana tekemään. - saay
Kaikki hyvin
Joten elä suotta huolta kanna työstä, asia on hoidossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4034558Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221785- 1381548
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko731293Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151116Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔761113Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131049Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään66993- 38970
- 66952