Mistä tiedät oletko narsku?

keskiyön narskuttaja

Minun ensimmäinen tyttöystäväni tuomitsi minut narskuksi. Olin kyllä tosi nuori varmaan 16v enkä kyllä tiennyt yhtään miten tyttöjen kanssa olla, enkä varsinkaan miten hullujen tyttöjen kanssa ollaan. Narsku isäni ei kyllä ollut hyvä esimerkki miten naisia kohdellaan. Eipä minulla ole mitään ongelmia naisten suhteen juuri ollut noiden teinivuosien. Nykyään kun voi seurustella tasapainoisten naisten kanssa niin ei ole ollut ongelmaa.

Tuntuu, että nykyään kaikki miehet jotka käyttäytyvät vähänkin typerästi vaimojaan kohtaan lyödään narskuleima otsaan. Varsinkin siinä vaiheessa jos mies on jättämässä vaimoaan. "Miten se voi tehdä toiselle noin?!"

En täyttäny kaikkia narskun kriteereitä, mutta tuskin kukaan narsku :D if u know what i mean. Nojoo ehkä minä en ole, tai ehkä olenkin.

4

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olevainen-

Et ole narsisti jos vähänkin epäilet olevasi.

• d.i.c.e

Yleinen harhaluulo. :)

Mitä tulee aloittajaan, niin ei sitä tiedäkään oikein mistään...Sen tiedon eteen pitää tehdä työtä. Narsistisuus näkyy poikkeuksetta myös sanoissa ja teoissa.
        Jos lähtee liikkeelle pelkästä "musta tuntuu" asetelmasta, niin lopputulos voi olla melkein mitä tahansa...Itsetuntemus on kaiken A ja O. Sieltä ne vastauksetkin tulee, jos on tullakseen...

• d.i.c.e

Niin, sen vuoksi olenkin sitä mieltä, että narskuille tarvittaisiin oma "tukipalsta", tai sellainen, missä voi jakaa kokemuksiaan omien kykyjensä mukaan...Ehkä joillekin heräisi motiivi muuttua, ehkä ei. Mielestäni on jokaisen oikeus saada kuitenkin "vertaistukea", sitä halutessaan...

• Onhan täällä ihan hyviäkin keskusteluja päästy käymään omista nars ongelmista. Toisia se ahdistaa mutta so what.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      950
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe