Palmiaa..

Kiitos paljon pakaste valmisruuista pojilleni päiväkodissa, jossa tuoreet ovat ehkä vihannekset/ salaatti. Kiitos myös vanhaikotien ruokapalvelusta, josta äitini saa TEIDÄN TEKEMÄÄ RUOKAA. Kiitos vielä kaikkien keittiöapulaisten puolesta, jotta "kehitys" kestää ja säilyy....

13

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raivostuttavaa

      mutta ei se kaikki siinä vaan sama meno jatkuu kotona
      ei ole aikaa eikä viitsitä laittaa ruokaa
      ei moni edes osaa....

      sitten puhutaan ylipainosta

      • kotiruokakin

        ei se ylipaino johdu valmisruuasta, vaan siitä että syödään liikaa kulutukseen nähden.


      • raivostuttavaa
        kotiruokakin kirjoitti:

        ei se ylipaino johdu valmisruuasta, vaan siitä että syödään liikaa kulutukseen nähden.

        siihen kuitenkin voi harkiten laittaa rasvaa ja sokeria siitä kalorit ;)


      • Niin varmasti jatkuu useissakin kodeissa, koska helppoa, nopeaa ja lähes vaivatonta on kääntää mikron nappulaa ja lämmittää vaikkapa "purilaisia" alkupaloiksi.. Noo, onhan meilläkin mikroaaltouuni. Tosin on mukavaa tehdä kotiruokaa yhdessäkin muijan kanssa salaatteineen, tai sitten jompi kumpi kokkaa. Kyllähän sitä tekemällä oppii, jos haluaa/ viitsii...


      • bodaaja12
        Jartsa-70 kirjoitti:

        Niin varmasti jatkuu useissakin kodeissa, koska helppoa, nopeaa ja lähes vaivatonta on kääntää mikron nappulaa ja lämmittää vaikkapa "purilaisia" alkupaloiksi.. Noo, onhan meilläkin mikroaaltouuni. Tosin on mukavaa tehdä kotiruokaa yhdessäkin muijan kanssa salaatteineen, tai sitten jompi kumpi kokkaa. Kyllähän sitä tekemällä oppii, jos haluaa/ viitsii...

        Jartsa, tervellisesti syömällä keho pysyy kunnossa.


      • paljon palloilua ;)
        bodaaja12 kirjoitti:

        Jartsa, tervellisesti syömällä keho pysyy kunnossa.

        kyllä ja liika suola myrkkyä ;))
        oikein hyvä miehet osaa tietää mitä suuhunsa laittaa :)


      • Jartsa-70
        bodaaja12 kirjoitti:

        Jartsa, tervellisesti syömällä keho pysyy kunnossa.

        Sehän oli ja on mun pointti.


      • työhullu :)
        Jartsa-70 kirjoitti:

        Sehän oli ja on mun pointti.

        juu laitan mielelläni ruokaa ;)
        touhuan pihalla ja omat porkkanat yms. tietää mitä syö ;)


    • minä puhun nyt

      taantunut suomi lapset syötetään koulussakin ja siellä tarhassa
      poikani sanoi paskaruokaa...
      kylät elävät kuolleet ...
      kyläkaupat , postit...
      koulut lakkautettu kylistä
      onko edullisempaa korjata tätä satoa joka jättää jälkensä ..
      koulukiusaus lisääntyy
      aseita koulussa
      ihmismieli kilpailutetaan lapsesta lähtien...
      tarhatädit ressaantuneet huolehtii lapsista ...
      isät äidit pilettää viikonloput...
      missä mennään haloo suomi...
      nuoriso työttömyys kasvaa ja korvaukset ei indeksiin sidottuja...
      kuka suomea kantaa kun aika tulee
      nuoret syrjäytyy ja vaaditaan mahdottomia...
      sivarit vetää tukka putkella töitä ja sairaslomia ei saa olla ...
      katkeria nuoria aikuisia lisää :(

      • Marinat pois

        Turhaa valitusta. On maita joissa ei minkäänlaista sosiaaliturvaa, ei kouluruokailua.


    • tätä mieltä

      Sananvapaus suomessa lue .
      Kaikki on asiaa :)
      jos olet huomannut
      jotain on pielessä.

      • ostan oman possun

        kohta ei kaupasta saa enää muuta kuin valmisruokia ja puolivalmisteita, kaikki lihakin on uitettu jossain mausteliemessä.


    • näin on

      joo säilyvyys lisääntyy kun mössöä on mukana :)
      sitä ei saa pesemälläkään pois...
      sika on meissä jokaisessa ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe