Kiitos paljon pakaste valmisruuista pojilleni päiväkodissa, jossa tuoreet ovat ehkä vihannekset/ salaatti. Kiitos myös vanhaikotien ruokapalvelusta, josta äitini saa TEIDÄN TEKEMÄÄ RUOKAA. Kiitos vielä kaikkien keittiöapulaisten puolesta, jotta "kehitys" kestää ja säilyy....
Palmiaa..
13
172
Vastaukset
- raivostuttavaa
mutta ei se kaikki siinä vaan sama meno jatkuu kotona
ei ole aikaa eikä viitsitä laittaa ruokaa
ei moni edes osaa....
sitten puhutaan ylipainosta- kotiruokakin
ei se ylipaino johdu valmisruuasta, vaan siitä että syödään liikaa kulutukseen nähden.
- raivostuttavaa
kotiruokakin kirjoitti:
ei se ylipaino johdu valmisruuasta, vaan siitä että syödään liikaa kulutukseen nähden.
siihen kuitenkin voi harkiten laittaa rasvaa ja sokeria siitä kalorit ;)
Niin varmasti jatkuu useissakin kodeissa, koska helppoa, nopeaa ja lähes vaivatonta on kääntää mikron nappulaa ja lämmittää vaikkapa "purilaisia" alkupaloiksi.. Noo, onhan meilläkin mikroaaltouuni. Tosin on mukavaa tehdä kotiruokaa yhdessäkin muijan kanssa salaatteineen, tai sitten jompi kumpi kokkaa. Kyllähän sitä tekemällä oppii, jos haluaa/ viitsii...
- bodaaja12
Jartsa-70 kirjoitti:
Niin varmasti jatkuu useissakin kodeissa, koska helppoa, nopeaa ja lähes vaivatonta on kääntää mikron nappulaa ja lämmittää vaikkapa "purilaisia" alkupaloiksi.. Noo, onhan meilläkin mikroaaltouuni. Tosin on mukavaa tehdä kotiruokaa yhdessäkin muijan kanssa salaatteineen, tai sitten jompi kumpi kokkaa. Kyllähän sitä tekemällä oppii, jos haluaa/ viitsii...
Jartsa, tervellisesti syömällä keho pysyy kunnossa.
- paljon palloilua ;)
bodaaja12 kirjoitti:
Jartsa, tervellisesti syömällä keho pysyy kunnossa.
kyllä ja liika suola myrkkyä ;))
oikein hyvä miehet osaa tietää mitä suuhunsa laittaa :) bodaaja12 kirjoitti:
Jartsa, tervellisesti syömällä keho pysyy kunnossa.
Sehän oli ja on mun pointti.
- työhullu :)
Jartsa-70 kirjoitti:
Sehän oli ja on mun pointti.
juu laitan mielelläni ruokaa ;)
touhuan pihalla ja omat porkkanat yms. tietää mitä syö ;)
- minä puhun nyt
taantunut suomi lapset syötetään koulussakin ja siellä tarhassa
poikani sanoi paskaruokaa...
kylät elävät kuolleet ...
kyläkaupat , postit...
koulut lakkautettu kylistä
onko edullisempaa korjata tätä satoa joka jättää jälkensä ..
koulukiusaus lisääntyy
aseita koulussa
ihmismieli kilpailutetaan lapsesta lähtien...
tarhatädit ressaantuneet huolehtii lapsista ...
isät äidit pilettää viikonloput...
missä mennään haloo suomi...
nuoriso työttömyys kasvaa ja korvaukset ei indeksiin sidottuja...
kuka suomea kantaa kun aika tulee
nuoret syrjäytyy ja vaaditaan mahdottomia...
sivarit vetää tukka putkella töitä ja sairaslomia ei saa olla ...
katkeria nuoria aikuisia lisää :(- Marinat pois
Turhaa valitusta. On maita joissa ei minkäänlaista sosiaaliturvaa, ei kouluruokailua.
- tätä mieltä
Sananvapaus suomessa lue .
Kaikki on asiaa :)
jos olet huomannut
jotain on pielessä.- ostan oman possun
kohta ei kaupasta saa enää muuta kuin valmisruokia ja puolivalmisteita, kaikki lihakin on uitettu jossain mausteliemessä.
- näin on
joo säilyvyys lisääntyy kun mössöä on mukana :)
sitä ei saa pesemälläkään pois...
sika on meissä jokaisessa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483