Ifk:n ensikauden joukkue

6+2

Minulla on uimamaisterin paperit jääkiekkosta, joten tiedän (kuten muutkin maalaiset), että Ifk:n ensikauden joukkue on huono.

Jos Ifk voittaa yhdenkin ottelun ensikaudella, niin lupaan ottaa itseltäni suihin (taas)!

28

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+2=suckbabysuck

      julkisesti Ilmalan juna-asemalla?

    • maalla on mukavaa

      Helppohan se on luvata tollasta, mitä ei joudu kuitenkaan tekemään.

      • maalla on mukavaa

        Iskän ja enon (=sama henkilö) miälestä toi oli tosi hauska jutska! Me ei kyl paljoo lätkästä tiijjetä, ku me harrastetaan pesäpalloa ja painia (yleensä vielä samanaikaisesti).


      • HIFK nr1
        maalla on mukavaa kirjoitti:

        Iskän ja enon (=sama henkilö) miälestä toi oli tosi hauska jutska! Me ei kyl paljoo lätkästä tiijjetä, ku me harrastetaan pesäpalloa ja painia (yleensä vielä samanaikaisesti).

        Me tääl stadis ei edes tiedetä mitä on suihinotto. Ainakin me ifki fanit vaan vedetään tumppuun ja toisiamme hanuriin.


      • HIFK nr1
        HIFK nr1 kirjoitti:

        Me tääl stadis ei edes tiedetä mitä on suihinotto. Ainakin me ifki fanit vaan vedetään tumppuun ja toisiamme hanuriin.

        Meillä tarkoitan tietenkin meitä maalta muuttaneita ns. uusstadilaisia. Eihän ne syntyperäiset hesalaiset edes käytä mitään tumppuja, saati sitten vetele toisiaan hanuriin (kuten me tehään iskän kaa).


      • 25
        maalla on mukavaa kirjoitti:

        Iskän ja enon (=sama henkilö) miälestä toi oli tosi hauska jutska! Me ei kyl paljoo lätkästä tiijjetä, ku me harrastetaan pesäpalloa ja painia (yleensä vielä samanaikaisesti).

        No joo. Onhan ainakin pesäpallo taktisesti liian vaikea peli "stadilaisten" tajuta.


      • 25
        25 kirjoitti:

        No joo. Onhan ainakin pesäpallo taktisesti liian vaikea peli "stadilaisten" tajuta.

        Tai ainaski mulla meni 3,5 vuotta ennenku opin pellaamaan sitä... nyt mun enkka on siinä kakkospesä!


      • 19+13
        25 kirjoitti:

        No joo. Onhan ainakin pesäpallo taktisesti liian vaikea peli "stadilaisten" tajuta.

        Eihän hesalaiset ole oikein koskaan pesäpallossa pärjäneetkään. Liian taktinen laji, jos jääkiekostakin tajuaa vaan sen, että kun joku pääsee taklaamaan, niin pitää ryhmänä katsomossa lujaa huutaa, et AJA.


      • 19+13
        19+13 kirjoitti:

        Eihän hesalaiset ole oikein koskaan pesäpallossa pärjäneetkään. Liian taktinen laji, jos jääkiekostakin tajuaa vaan sen, että kun joku pääsee taklaamaan, niin pitää ryhmänä katsomossa lujaa huutaa, et AJA.

        Ja aina ku mie kuulen tv:stä sen huudon "AJA", mie hyppään traktorin selkään ja lähen pellolle ajelemaan ja sitte ku mie kuulen ne "NUIJA"-huudot, mie tulen takaisin. Tossa onki sitte kaikki mitä mie lätkästä tiijjän.


      • 29
        25 kirjoitti:

        No joo. Onhan ainakin pesäpallo taktisesti liian vaikea peli "stadilaisten" tajuta.

        Pesäpallo on jo monia vuosia ollut liian taktinen peli. Ei sitä ole enään vuosiin hesalaiset ymmärtäneet. Kyllähän hekin kerran ostojoukkueella yrittivät ja pelaajat hoitivatkin joukkueen hienosti SM-hopealle, mutta kun yleisö ei peliä tajua (johtuen pelin taktisista kuvioista), niin pesäpallo on aina ollut hesassa kuoleva laji. Ykköspesis tasolle aina sillontällön päästään, mutta siihen jää. Onhan se häpeä, että maamme pääkaupungissa ei pesiksen päälle ymmärretä.


      • 29
        29 kirjoitti:

        Pesäpallo on jo monia vuosia ollut liian taktinen peli. Ei sitä ole enään vuosiin hesalaiset ymmärtäneet. Kyllähän hekin kerran ostojoukkueella yrittivät ja pelaajat hoitivatkin joukkueen hienosti SM-hopealle, mutta kun yleisö ei peliä tajua (johtuen pelin taktisista kuvioista), niin pesäpallo on aina ollut hesassa kuoleva laji. Ykköspesis tasolle aina sillontällön päästään, mutta siihen jää. Onhan se häpeä, että maamme pääkaupungissa ei pesiksen päälle ymmärretä.

        Nii ja sitte myö ollaan myös kyykässä ja salamapallossaki hesalaisia parempia!
        Harva(hampaat) tietää, et Lauri kehitti pesäpallon baseballista!


      • mää vaan
        25 kirjoitti:

        No joo. Onhan ainakin pesäpallo taktisesti liian vaikea peli "stadilaisten" tajuta.

        Harmittaa vaan, että kunnon pesäpalloa joutuu täältä Helsingistä, tai siis stadista, niin kun maahanmuuttajat yleisesti Helsinkiä kutsuvat, lähtemään maaseudulle asti katsomaan. mutta minkäs teet maahanmuuttajat ja muut stadilais juntit kun ei tajua hyvän pelin päälle.


      • 25
        25 kirjoitti:

        Tai ainaski mulla meni 3,5 vuotta ennenku opin pellaamaan sitä... nyt mun enkka on siinä kakkospesä!

        joo tostakin kirjoituksesta huomaa kuinka paljon hesalainen pesäpallosta ymmärtää.


      • 25
        25 kirjoitti:

        joo tostakin kirjoituksesta huomaa kuinka paljon hesalainen pesäpallosta ymmärtää.

        tarkotin siis uushesalaista.


      • mää vaan
        mää vaan kirjoitti:

        Harmittaa vaan, että kunnon pesäpalloa joutuu täältä Helsingistä, tai siis stadista, niin kun maahanmuuttajat yleisesti Helsinkiä kutsuvat, lähtemään maaseudulle asti katsomaan. mutta minkäs teet maahanmuuttajat ja muut stadilais juntit kun ei tajua hyvän pelin päälle.

        Nii siis me maahanmuuttajat haluttais nähä enemmän pesäpalloa tääl Hesassa. Nyt me tosiaan joudutaan menemään Hyvinkäälle asti...

        Vähän mua nyt harmittaa, ku vahinkossa paljastin tossa edellisessä viestissä, et mä en ookkaan oikea stadilainen, vaikka Jokruja kannatankin ja asun Hesassa (Vuosaaressa). :(


    • pikkujuti

      IFK:sta kovan luokan laitahyökkääjä siirtymässä Tapparaan tulevaksi kaudeksi. Syynä isompi vastuu ja parempi organisaatio sekä henkilökemiat ei IFK:ssa toimi. Tappara kiittää.


      Tappara SM 2012
      T:Jyrki

      • nilkkatulehdus

        Kaikki Hifkin laiturit ovat kovan luokan hyökkääjiä, kun katsellaan Tumputtajien rosteria. Onnea säälipleijarin mahdollisuudesta.


      • Läski(pää)juti

        Töykkälä?


      • miää
        Läski(pää)juti kirjoitti:

        Töykkälä?

        Töykkälä on keskushyökkääjä.


    • 27

      Eiks noi Helsinkiläiset fanit oo kun vasemmistoliitto tai demarit? sillon kun Jokerit pärjää, niin kannatetaan Jokereita ja sillon kun hesalaine ifki pärjää, niin kannatetaan ifkiä.

      • 27

        Nii tarkotin siis niitä uushelsinkiläisiä lantavarpaita...


    • 2+2

      Stadi voi vittu mä oon stadista ja olen tyhmä. Mut vittu stadista. Ja täys pässi.

      • 2+2

        Mut vitu mä kyl synnyin Janakkalassa (navetassa), mut nyt mä oon asunnu stadissa jo kolome viikkoa ja mie oon helevetin ylpiä siittä... ja täys pässi (tai ainakin osittain, ku iskä hässi pässii...)!


    • juha82222

      mitöä vitun sääthöö täällä on oikein????
      Lol huh...jääkiekko on pitkälti älypeli myös kuten pesäpallo.
      Jalonen loi älykkään systeemin Leijonille jotka noudatti sitä MM-kisoissa
      ja katsokaas mitä minä sanoin ennen kisoja, jos pelaajat pelaa Jalosen pelikirjan mukaista kiekkoa niin mestaruus tulee.

      Olin oikeassa. (: (: kerrankin sulka hattuun mulle tällä palstalla
      kun niin monet tuntuu aliarvioivan mua.

    • <<<

      ruutu ois kova jos tulis ifkoohon kaudelle 2011-2012..ja ammattimies. Peltonen-Granlund-ruutu kenttä ois HIeno...Tuoreen Väitteen mukaan Ruutu ois menossa Jokeri nuttuun

      • 2ynb2bn2

        Jos olisin Ruutu valitsisin ehdottomasti Jokerit. Pääsee vähän suurempiin kuvioihin, kun jossain ifk:ssa.


      • 2ööön2mama2
        2ynb2bn2 kirjoitti:

        Jos olisin Ruutu valitsisin ehdottomasti Jokerit. Pääsee vähän suurempiin kuvioihin, kun jossain ifk:ssa.

        2yn, jatka vain tattisi hakkaamista. Siitä sinulla on tarpeeksi tietoa, mutta jääkiekko on liian vaikeaa sinulle...


    • <<<<

      toivotaan et hamilton-vesce tyylinen hyokkaaja tulis ja rafalskin tyylinen pakki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6314
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      69
      4422
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      2772
    4. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      54
      1500
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1203
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1144
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      1008
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      863
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      841
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      823
    Aihe