Aikuinen mies pelaa

Yksinäinen vaimo

Hei!

Olemme olleet naimisissa jo 15 vuotta. Tietokone meille tuli joskus 90-luvun lopulla. Siitä asti mieheni on ollut enemmän tietokoneensa kanssa kuin perheensä. Herätessään hän käynnistää sen ensimmäiseksi, sitten vasta menee aamukuselle. Pelaa pari tuntia ja sitten vasta syö aamiaista. Kotityöt, lapset, ystävät, kaikki jää pelaamisen varjoon. Koko päivä kuluu näyttöä tuijottaen. Työssä sentään käy, muun ajan pelaa. Vuorokausirytmikin on eri kuin muulla perheellä. Mies pelaa aamuyöhön asti ja nukkuu sitten puoleen päivään asti. Seksielämäkin on kuihtunutta, sillä enhän minä jaksa aamuyöllä kesken unien touhuilla, vaikka mies olisi juuri silloin innokkaimillaan. Päivätyössä kuitenkin käyn ja joudun heräämään aamulla aikaisin.
En ole nalkuttavaa vaimolajiketta, mutta aika yksinäiseltä tällaisessa perheessä tuntuu.
Mikä saa aikuisen miehen pelaamaan lähes ympäri vuorokauden? Ja miten siitä pääsee eroon?

2

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

      Sillä on päässä vikaa jos ei muuta keksi ja itse 50v miehenä en olekoskaan ollut kiinnostunut nettipokereista ja muustakaan pelaamisesta ja yksi kaveri sanoi että ei tartte ajatella mitään niin itse sanoi että katson vaikka pornoa ennemmin kun rupean pelaamaan typeriä tietokonepelejä. AIkonaa ostin tytöllemme pleikkarin ja itsekkin opettelin ne esittelyrallipätkät ja siihen meni paripäivää mutta aika typerää ja nyt se pölyttyy jossain nurkassa. Kun haluaa ajaa autolla lujaa niin joko jollekkin pikkutielle tai mikroautolla ajelemaan niin on paljon hauskempaa.

    • katuva setä

      No joo itekki pelannu satunnaisesti sillointällöin jotain pelejä tosin katsomatta edes pelin nimeä jotain autoja siinä taisi liikkua tai en muista punaista ehkä tästä tuli heti grönholmin ralliauto mieleen mitsubishillähän se ajaa itse elämää nähneenä 55v miehenä tosi vaikea kuvitella että joku tekisi jotain mitä minä en tekisi tai kuuntelisi jotain rokkia on siinäkin musiikkia. Pyrin aina vastaamaan ilman välimerkkejä ja mairitella itseäni sekä aliarvoida alkuperäistä tekstiä vaikka oma tekstini olisi epäselvää ja vaikealukuista ja se on kyllä totta että mielummin netissä minäkin pornoa katson mielummin kuin pelaisin esimerkiksi tietokone pelejä kerran ostin lapsellemme didnenton ja hän sillä pelasi jonkin aikaa sitten ei kiinnostanut kun tulivat naiset hän on nyt yritysjohtaja ja lenkkeilee usein voittaja ainesta siis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe